Åbent brev fra El Fideo
- Raul2512
- Gæst
-
Man skulle have anerkendt mandens sæsonen og givet ham en lønforhøjelse, mon ikke man havde fundet en løsning hvis man virkelig ville??
Dernæst køber man James, som har et stort potentiale men som, efter min mening, ikke kan gøre samme forskel som Di Maria ville kunne. Ihvertfald ikke i denne sæson.
Istedet for James burde man have købt Falcao for de penge, han kan selvfølgelig stadig komme. det håber jeg. Men synes det er en mindre fejl at lade Di Maria gå. Han har et drive og et løbepensum som ingen andre spiller har lige nu. Derudover har vi også mistet en masse kreativitet i vores offensive spil.
Efter min mening er det den største fejltagelse siden man solgte Makelele.
Jeg håber virkelig at jeg tager fejl over dette salg men lige nu virker det helt forkert.
Sket er sket og vi tjene en masse penge, mere end han måske er værd ift. hvordan spillermarkedet ellers er.
Er jeg helt gal på den eller hvad siger I andre om mine hypoteser?
Så der er intet andet end jeg bare skal komme videre i teksten og støtte op om den trup vi har nu!:-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev: MHN92
Jamen han er jo også blevet brugt som falsk ni'er i Real Madrid - med kæmpe success. Han scorede trods alt 27 mål i sæsonen, hvilket er meget godt hvis man tager hans rolle i betragtning.
Du vil gerne have Falcao som du siger er en rigtig boksspiller, men hvem skal han fodres af inde i boksen? En Ronaldo som altid selv vil score, eller en Bale som har svært ved at tæmme en bold eller ramme en mand der står 2 meter fra ham og som også næsten altid selv vil score?
Hold nu op med at stil tignene op som om, at Benzema er den eneste mand, der kan assistere på holdet. Det er korrekt, at Ronaldo tit spiller sig selv i scene. Bale er faktisk overraskende uselvisk, og det er virkelig tit, at han slår bolden ind i feltet. Dertil har vi to offensive backs, og i kampen mod Atlético, talte jeg i hvert fald 10 indlægs fra vores backs, som Benzen ikke kom først på. Ja, og så når vi ned til vores midtbane, som vi vist heller ikke skal diskutere, om hvorvidt de kan fodre Falcao eller ej.
Raul2512 skrev: Er jeg helt gal på den eller hvad siger I andre om mine hypoteser?
Hej, og velkommen til ;-)
Bare lige for en god ordens skyld: James er IKKE Di Marias afløser. Ham der er udset til at tage Di Marias plads hedder Toni Kroos. Med Di Maria har vi dybdeløb og han ville havde været fantastisk at have som joker i truppen. Kroos derimod er ikke en som laver dybdeløb, men til gengæld er han en pasningsorienteret spiller, hvilke betyder at vi kommer til at spille en mere "tålmodigt" spil med mindre fokus på kontra.
Falcao er/var ikke udset til at spille på den samme plads som Di Maria på venstremidtbanen, men længere oppe. Så det giver ikke mening at se Falcao som afløser for Di Maria.
Og så er jeg 100% sikker på at Di Marias afgang ikke er en "Makelele", da en spiller af Kroos' kaliber næppe er en svækkelse.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- RasmusKring
- Gæst
-
Raul2512 skrev: Det er mig stadig en gåde at Madrid sælger Di Maria, vores næstbedste spiller i sidste sæson (kun overgået af Ronaldo).
Man skulle have anerkendt mandens sæsonen og givet ham en lønforhøjelse, mon ikke man havde fundet en løsning hvis man virkelig ville??
Dernæst køber man James, som har et stort potentiale men som, efter min mening, ikke kan gøre samme forskel som Di Maria ville kunne. Ihvertfald ikke i denne sæson.
Istedet for James burde man have købt Falcao for de penge, han kan selvfølgelig stadig komme. det håber jeg. Men synes det er en mindre fejl at lade Di Maria gå. Han har et drive og et løbepensum som ingen andre spiller har lige nu. Derudover har vi også mistet en masse kreativitet i vores offensive spil.
Efter min mening er det den største fejltagelse siden man solgte Makelele.
Jeg håber virkelig at jeg tager fejl over dette salg men lige nu virker det helt forkert.
Sket er sket og vi tjene en masse penge, mere end han måske er værd ift. hvordan spillermarkedet ellers er.
Er jeg helt gal på den eller hvad siger I andre om mine hypoteser?
Så der er intet andet end jeg bare skal komme videre i teksten og støtte op om den trup vi har nu!:-)
Men hvordan tror du, at hans rolle ville have været i denne sæson?
Man skal jo ikke give Di Maria en kontrakt, fordi han præsterede i sidste sæson, men fordi man tror, at han kan præstere i fremtiden.
- Raul2512
- Gæst
-
Tak for respons #Kasillas.
Jeg mente dog ikke at Falcao skulle være en afløser for Di Maria, det var mere ment som erstatning for Benzema. Men det er jo en helt anden diskussion:-) Der er brug for alternativer til Benzema der er alt for svingende, stadig en klasse spiller!
Kroos er helt fantastisk men ved at bruge Kroos, Modric og James bliver vores opspil for stilstående efter min mening. der er ikke noget power i spillet da James ikke tager samme ryk som Di Maria. Spillede man med Di Maria, Kroos og Modric ville man udover fantastisk pasningsspil/overblik også have den power der skal til at åbne modstandernes forsvar.
Nu skal man blot finde den korrekte midtbane struktur så der er plads til James- så hans potentiale kommer til sit rette.
Blot min mening, men sket er sket og man må komme videre og man er enig eller ej af salget af Di Maria. Men nu når han skulle sælges så er det jo godt købmandskab af Perez!
- Raul2512
- Gæst
-
Jeg mener blot at man i første omgang skulle have sørget for Di Maria var glad og tilfreds og så ikke købt James. Men det er klart når James købes for 600 mio. så er det fordi han skal spille.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Hvis vi ser det fra hans synspunkt, så har han kæmpet en hel sæson og vist, hvor vigtig han var for holdet - det takker klubben for ved at købe en direkte konkurrent, som får en væsentlig bedre løn!
Jeg tror ikke, at nogle ville synes det var en fed situation at stå i, men hvis rygterne taler sandt om, at klubben ville give ham en ny kontrakt med en årsløn på 6-6,5mio euro - så tror jeg mest af alt på, at han skiftede i protest og samtidig tog 1,5-2mio euro mere i løn om året med, som Man U. tilsyneladende har tilbudt ham.
"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."
“Oh, extraordinary! They prayed for miracles and miracles arrived! … For the 17th time, this club of glitz and legend will go to the final of the European Cup.”
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Salix7 skrev: Han fik lønforhøjelse i både 2011 & 2012 - men jeg kan godt forstå, at han gerne ville have en endnu bedre løn efter sidste sæson.
Hvis vi ser det fra hans synspunkt, så har han kæmpet en hel sæson og vist, hvor vigtig han var for holdet - det takker klubben for ved at købe en direkte konkurrent, som får en væsentlig bedre løn!
Jeg tror ikke, at nogle ville synes det var en fed situation at stå i, men hvis rygterne taler sandt om, at klubben ville give ham en ny kontrakt med en årsløn på 6-6,5mio euro - så tror jeg mest af alt på, at han skiftede i protest og samtidig tog 1,5-2mio euro mere i løn om året med, som Man U. tilsyneladende har tilbudt ham.
Tænk om Raul og Guti havde pjevset sådan, fordi der var blevet indkøbt en konkurrent til deres plads.
Med to lønforhøjelser på fire år, stod El Fideo ikke først for, uagtet at han havde en god sidste sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Da han nu ikke var særlig god de år med lønforhøjelsen i 11+12, synes jeg nu han er fair lønnet, havde han vist et højt niveau som andre i flere sæsoner havde det været på sin plads med den lønforhøjelse, men det har han jo ikke.
God handel for klubben synes jeg, dog måske ikke den pæneste afsked, men held og lykke skal han havde, for tror der går noget tid før han kommer til at vinde noget stort igen, vis ikke van gaal for lavet et mirakel, eller for en milliard mere at købe ind for inden transfer vinduet lukker.