Åbent brev fra El Fideo

9 år 7 måneder siden #37 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Åbent brev fra El Fideo
Nå, skal vi tage Di Marias løn og situation fra toppen.

Han blev købt i 2010 for €25M + €11M. Her fik han angiveligt €1.8M om året efter skat.

I juni 2011 bad han så om mere i løn

"I am very pleased and happy after my season. I am now eager for a contract renewal because I was promised that if things went well, I would receive a new deal," he told Radio La Red.


Den kontraktforlængelse som han var blevet lovet fik han dog ikke.

I steder fik han ny kontrakt i sommeren 2012 frem til 2018. Rapporteret til omkring €3M om året.

I sommeren 2013 ville Real Madrid sælge Di Maria, for at skaffe penge til at købe Bale. El Fideo talte dog meget varmt for at han gerne ville blive i klubben. Formentlig nægtede han ligefrem at forlade klubben, da hans datter var blevet født 3 måneder for tidligt og var under intensiv behandling. Altså ikke det bedste tidspunkt at skifte land på. Man kan spekulere i at pengene så skulle findes et andet sted og derfor ret sent meddelte Özil at han ikke var ønsket i klubben længere. Det ville forklare hvorfor han stormede ud af banen i arrighed i den der kamp...

I november 2013 skrev Di Marias kone "Og I vil sælge ham??? Sikke en skam." Til et billede af Di Maria på Instagram

I December 2013 sagde hans agent:

“[Di Maria] has a contract which runs until 2018,” Lopez said. “Many clubs want him. There is a presidential issue there. But I do not want to talk about it.”


I forbindelse med VM slutrunden var han ude med 2 kommentarer , hvor han slår fast at han gerne vil blive, men han er usikker på hvad klubben vil.

Og nu siger Di Maria så i forbindelse med hans afsked at han ønskede at blive i klubben, og at det handler om mere end bare lønnen.
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, El Madridista, Dios, JimmyBroe, BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Guti Haz
  • Gæst
  • Gæst
9 år 7 måneder siden #38 af Guti Haz
Besvaret af Guti Haz på emne Åbent brev fra El Fideo
Jeg ved udemærket dit indlæg var skrevet før det skete. Men nu ser det altså ud som om James var erstatningen for Di Maria og Kroos for Alonso - bare mine tanker.

Vil savne Di Marias offervilje og viljen til at løbe solen sort og bløde for trøjen....det synes jeg ikke rigtig vi rummer i truppen nu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #39 af anes
Besvaret af anes på emne Åbent brev fra El Fideo
Jeg så lige Ancelottis pressekonference og han blev spurgt til hvorfor så mange stjerner ønsker at smutte fra Madrid. Han bekræftede nærmest Di Marias salg var på grund af løn, han nævnte ingen navne men spørgsmålet gik på özil, Di Maria og Alonso og en smuttede fordi han ikke kunne klare konkurrencen, en smuttede fordi han ønskede flere penge, og så kan jeg ikke huske hvad han sagde om Alonso

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #40 af MMM
Besvaret af MMM på emne Åbent brev fra El Fideo

anes skrev: Jeg så lige Ancelottis pressekonference og han blev spurgt til hvorfor så mange stjerner ønsker at smutte fra Madrid. Han bekræftede nærmest Di Marias salg var på grund af løn, han nævnte ingen navne men spørgsmålet gik på özil, Di Maria og Alonso og en smuttede fordi han ikke kunne klare konkurrencen, en smuttede fordi han ønskede flere penge, og så kan jeg ikke huske hvad han sagde om Alonso


Dí Maria pga. løn, Xabi pga. motivation og López fordi han ikke brød sig om konkurrencen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #41 af Raul 4 ever
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #42 af BBB
Besvaret af BBB på emne Åbent brev fra El Fideo
@Raul 4 ever

Lækkert indlæg! Det er dejligt, at det bliver slået fast, at Dí María ikke var grisk, og at han ikke fik flere kontraktforlængelser, men at klubben behandlede ham skidt (manglende lovede forlængelse og ret ynkelige løn).

@Siempre
Du kan ikke sammenligne Raul og ADM. Den ene fik en høj løn, og den anden fik en lav løn.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #43 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Åbent brev fra El Fideo

BBB skrev: @Raul 4 ever

Lækkert indlæg! Det er dejligt, at det bliver slået fast, at Dí María ikke var grisk, og at han ikke fik flere kontraktforlængelser, men at klubben behandlede ham skidt (manglende lovede forlængelse og ret ynkelige løn).


Di Marias far var dog efterfølgende ude og fortælle at Real Madrid tilbød ham €5M om året. Det var dog ikke de €6M, som var blevet lækket til medierne (for at stemple ham som pengegrisk). De €5M er trods alt en pæn løn. Jeg troede ikke at han havde fået et tilbud overhovedet. Havde man behandlet ham bedre tidligere, så havde han nok sagt ja.

www.goal.com/en/news/12/spain/2014/08/28...-payrise-says-father
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Raul 4 ever.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum