Med valg følger ansvar

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #13 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Med valg følger ansvar

Real HWL skrev: Hvis man gerne vil gnide lidt salt i sået over tabet af Di Maria, så er han ved at tage tykt pis på de Tyske verdensmestre. Foreløbig har han lavet et mål og 3 oplæg, plus han er her og der og alle vegne.... Ufatteligt vi har solgt ham!!

Ja, Real Madrid burde have givet ham en lønforhøjelse ovenpå CHL- triumfen. Jeg er ligeglad om han har været ustabilt i hans første tre år hos Real, men han blomstrede under Ancelotti og fortsat ville være det i denne sæson - er jeg sikker på...Men det ved vi aldrig nu.

Fint nok at han har succes i aften, det er en dejlig stikpille mod Mr. Perez.

Jeg spår en svær sæson for os i år med blot 19 markspillere (inkl. de to skadede Jesé og Khedira) og 3 målmænd.
Vi har et problem hvis Kroos eller Modric render ind i en skade eller karantæne i de 6 uger Khedira er ude.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #14 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Med valg følger ansvar

Raúl 7 skrev: Illaramendi har endnu intet vist og Kroos er ikke en defensiv midtbanespiller. Der er et hul efter Alonso's afgang, jeg kan ikke se at det er anderledes.

Citat taget fra Goal.com's liveopdatering af Tyskland mod Argentina idag =
"Sebastian Rudy comes on the field to replace Kroos, who had a game of two halves - not in the way that the cliche normally applies. His quick-release passing facilitated numerous Germany counters, but the level of protection that he offered the players behind him left A LOT to be desired."

Toni Kroos er fantastisk spiller, men han er ikke en defensive midtbanespiller som Alonso.
I Bayern eller landsholdet var det Lahm eller Schweini der spillede der.

11 år 10 måneder siden #15 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Med valg følger ansvar

Cristiano skrev:

Real HWL skrev: Hvis man gerne vil gnide lidt salt i sået over tabet af Di Maria, så er han ved at tage tykt pis på de Tyske verdensmestre. Foreløbig har han lavet et mål og 3 oplæg, plus han er her og der og alle vegne.... Ufatteligt vi har solgt ham!!

Ja, Real Madrid burde have givet ham en lønforhøjelse ovenpå CHL- triumfen. Jeg er ligeglad om han har været ustabilt i hans første tre år hos Real, men han blomstrede under Ancelotti og fortsat ville være det i denne sæson - er jeg sikker på...Men det ved vi aldrig nu.

Jeg spår en svær sæson for os i år med blot 19 markspillere (inkl. de to skadede Jesé og Khedira) og 3 målmænd.
Vi har et problem hvis Kroos eller Modric render ind i en skade eller karantæne i de 6 uger Khedira er ude.

Jeg er glad på Di Maria vegne og han var en af mine yndlings, men glemmer folk helt at Perez fik solgt ham for hele 84€ mio!? Om så Di Maria gerne ville have blevet i klubben så tror jeg stadig de havde solgt ham for de penge.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

• Draagel
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #16 af Draagel
Besvaret af Draagel på emne Med valg følger ansvar
Nøj, hvor jeg frygter den kommende sæson!

Ikke på grund af en argentiner eller en aldrende spanier - men vil jeg dog være træt af at skulle høre tilsvininger af Perez og co, hver gang vi har tabt en kamp eller di Maria har spillet en god kamp.

Lidt entusiasme skader aldrig!

11 år 10 måneder siden #17 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Med valg følger ansvar

Sahinovic skrev:

Cristiano skrev:

Jeg er glad på Di Maria vegne og han var en af mine yndlings, men glemmer folk helt at Perez fik solgt ham for hele 84€ mio!? Om så Di Maria gerne ville have blevet i klubben så tror jeg stadig de havde solgt ham for de penge.

Hvis han er en af dine yndlings, så kan du da heller ikke være tilfreds hvis du mærker rigtig efter og ikke tænker penge. En spiller af Di Marias kaliber høre til i Real. Vi får ikke en bedre spillere end ham til den position Ancelotti omskolede ham til. I aften mod tyskland overstrålede han alt og alle med flere længder. Han skulle have haft en ny kontrakt ligesom Benzema og Modric.

11 år 10 måneder siden #18 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Med valg følger ansvar
Hør nu lige her! Di Maria er smuttet for minimum 75 mio €. Sikke et salg!! Det er en skam at vi har mistet en kantspiller som backup til bale og ronaldo men som midtbanemand har vi sgu ikke brug for ham.

Drop nu alle de anti-Perez kommentare osv. Manden skulle have haft en ekstra kantspiller ind hvis han solgte en, men det skete ikke og vi må klare os med det vi har. Ikke flere "Vi hader F. Perez" og "Åååh Di Maria hvor er du vi savner dig", tak!!
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 10 måneder siden #19 af Real HWL

Petroleum skrev: Hør nu lige her! Di Maria er smuttet for minimum 75 mio €. Sikke et salg!! Det er en skam at vi har mistet en kantspiller som backup til bale og ronaldo men som midtbanemand har vi sgu ikke brug for ham.

Drop nu alle de anti-Perez kommentare osv. Manden skulle have haft en ekstra kantspiller ind hvis han solgte en, men det skete ikke og vi må klare os med det vi har. Ikke flere "Vi hader F. Perez" og "Åååh Di Maria hvor er du vi savner dig", tak!!

Du skal på ingen måde blande dig i om jeg savner di maria eller ej. Jeg deler mening med Ronaldo. Møg salg!!! Der er da ingen klubber i hele verden udover Real der friviligt vil sælge deres nøglespiller.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

11 år 10 måneder siden #20 af Kassow-Rossing

Real HWL skrev: Der er da ingen klubber i hele verden udover Real der friviligt vil sælge deres nøglespiller.

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 10 måneder siden #21 af Real HWL

Kassow-Rossing skrev:

Real HWL skrev: Der er da ingen klubber i hele verden udover Real der friviligt vil sælge deres nøglespiller.

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Monaco har udtalt at det ikke var planlagt at sælge Falcao. Han ville selv væk
Sir Alex har altid fortrudt han solgte Ronaldo
Laudrup og cruyff havde fået nok af hinanden.
Figos situation ligner vel lidt di marias, kan ikke huske det.

11 år 10 måneder siden #22 af Siempre Madrid

Cristiano skrev:

Fint nok at han har succes i aften, det er en dejlig stikpille mod Mr. Perez. .

Jeg er sikker på, at Florentino Pérez vil læne sig tilbage og tænke på Manchester Uniteds kamp mod Burnley.

Der er ingen grund til at græde over Di Marías exit. Real Madrid skal ikke forsøge at holde på spillere, som helst vil væk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 10 måneder siden #23 af Siempre Madrid

Real HWL skrev:

Kassow-Rossing skrev:

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Di María ville også væk.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 10 måneder siden #24 af BBB
Besvaret af BBB på emne Med valg følger ansvar

Siempre Madrid skrev:

Real HWL skrev:

Kassow-Rossing skrev:

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Di María ville også væk.

Så kommer vi tilbage til det samme: Hvorfor var det nu, at han ville væk? Et af flere legitime svar kunne være: "fordi Florentino var en kæmpe hat".

Hvis Perez havde ønsket ham, så ville Dí María selvfølgelig også være blevet. Jeg ville skam også være taget fra Real Madrid, hvis jeg ikke havde opbakningen fra ledelsen efter fire år, og at de over de to seneste år har købt direkte konkurrenter til mig. Det er jo langt fra så sort-hvidt, som du stiller det op.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum