Med valg følger ansvar

11 år 10 måneder siden #25 af Siempre Madrid

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev:

Real HWL skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real HWL skrev: Der er da ingen klubber i hele verden udover Real der friviligt vil sælge deres nøglespiller.

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Monaco har udtalt at det ikke var planlagt at sælge Falcao. Han ville selv væk
Sir Alex har altid fortrudt han solgte Ronaldo
Laudrup og cruyff havde fået nok af hinanden.
Figos situation ligner vel lidt di marias, kan ikke huske det.

Di María ville også væk.

Så kommer vi tilbage til det samme: Hvorfor var det nu, at han ville væk? Et af flere legitime svar kunne være: "fordi Florentino var en kæmpe hat".

Hvis Perez havde ønsket ham, så ville Dí María selvfølgelig også være blevet. Jeg ville skam også være taget fra Real Madrid, hvis jeg ikke havde opbakningen fra ledelsen efter fire år, og at de over de to seneste år har købt direkte konkurrenter til mig. Det er jo langt fra så sort-hvidt, som du stiller det op.

Når man fører pistol-politik som Di María gjorde ovre fra Brasilien, så underskriver man også sin egen opsigelse. Det kan ikke være anderledes.

Vi skal i virkeligheden slet ikke være ærgerlige over at miste sådan en personage, men derimod ærgre os over, at man ikke udnyttede tiden til at finde hans afløser derude.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding, Mathiaska, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Cristiano
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #26 af Cristiano
Besvaret af Cristiano på emne Med valg følger ansvar

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev:

Real HWL skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Real HWL skrev: Der er da ingen klubber i hele verden udover Real der friviligt vil sælge deres nøglespiller.

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Di María ville også væk.

Så kommer vi tilbage til det samme: Hvorfor var det nu, at han ville væk? Et af flere legitime svar kunne være: "fordi Florentino var en kæmpe hat".

Hvis Perez havde ønsket ham, så ville Dí María selvfølgelig også være blevet. Jeg ville skam også være taget fra Real Madrid, hvis jeg ikke havde opbakningen fra ledelsen efter fire år, og at de over de to seneste år har købt direkte konkurrenter til mig. Det er jo langt fra så sort-hvidt, som du stiller det op.

Når man fører pistol-politik som Di María gjorde ovre fra Brasilien, så underskriver man også sin egen opsigelse. Det kan ikke være anderledes.

Vi skal i virkeligheden slet ikke være ærgerlige over at miste sådan en personage, men derimod ærgre os over, at man ikke udnyttede tiden til at finde hans afløser derude.

Jeg husker at i 2012 sagde selveste Cristiano Ronaldo at han var ikke glad og ked af det i Real Madrid bla bla bla og så kort efter fik han en ny mega kontrakt. Alligevel beholdt Real Madrid en sådan personage. Sådan er gamet idag. Spillerne brokker sig til bedre lønninger.

11 år 10 måneder siden #27 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Med valg følger ansvar
Naturligvis var han da også berettiget til en bedre løn. Jeg er træt af 'bare fordi han havde en god sæson, skal han ikke have lønforhøjelse'.

Jo, han blev ompositioneret og spillede en fremragende sæson. Selvfølgelig er det umuligt at spå om, men der var ingen tegn på, at han ikke kunne fortsætte sine takter i den kommende sæson.

11 år 10 måneder siden #28 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Med valg følger ansvar
Jeg syntes i den grad der er grund til at være ærgerlig. Vi har smidt måske den 5. bedste spiller i verden væk. Hvem skulle vi have hentet ind der var bedre end Di Maria? Som ikke koster over 600mill? Fordi så kunne vi jo lige så godt have beholdt ham. Jeg kan ikke komme på nogen. Han er 26 år og har de bedste år foran sig i sin karriere, de år burde have været i Real. Pistol politik? Han har bare kørt hårdt mod hårdt. Han har godt vidst at Perez ville af med ham. Normalt piver jeg ikke over hvem der bliver solgt- men lige den her transfers er jeg komplet uforstående over for.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Real HWL.

11 år 10 måneder siden #29 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Med valg følger ansvar

Real HWL skrev:

Kassow-Rossing skrev:

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Barca solgte Figo frivilligt??? Florentino betalte frikøbsklausulen for Barcas i særklasse bedste spiller hvilket var noget af det mest opsigtsvækkende i spansk fodboldhistorie, så den ka vist ik rigtigt sammenlignes med denne situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

11 år 10 måneder siden #30 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Med valg følger ansvar

Siempre fiel skrev:

Real HWL skrev:

Kassow-Rossing skrev:

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Barca solgte Figo frivilligt??? Florentino betalte frikøbsklausulen for Barcas i særklasse bedste spiller hvilket var noget af det mest opsigtsvækkende i spansk fodboldhistorie, så den ka vist ik rigtigt sammenlignes med denne situation.

Nåhh ja det var sådan det var med Figo. Kunne heller ikke få ind i mit hoved at barca skulle have solgt deres bedste spiller frivilligt til os. Ved ikke hvorfor Kassow-Rossing bringer den handel på banen.

11 år 10 måneder siden #31 af Siempre Madrid

Cristiano skrev:

Siempre Madrid skrev:

BBB skrev:

Siempre Madrid skrev:

Real HWL skrev:

Kassow-Rossing skrev:

United og Ronaldo?
Barcelona og Laudrup?
Barcelona og Figo?
Monaco og Falcao?

Di María ville også væk.

Jeg husker at i 2012 sagde selveste Cristiano Ronaldo at han var ikke glad og ked af det i Real Madrid bla bla bla og så kort efter fik han en ny mega kontrakt. Alligevel beholdt Real Madrid en sådan personage. Sådan er gamet idag. Spillerne brokker sig til bedre lønninger.

Det er vist slået fast mere end en gang, at Cristiano Ronaldo ikke var utilfreds med sin kontrakt, men derimod over den manglende opbakning fra klubbens side ved diverse Award-shows. Han fik i øvrigt først sin nye kontrakt i sensommeren 2013. Og den var mere end fuldt fortjent, for han havde jo præsteret mere end Ángel di María kan i selv den vådeste drøm.

Når det er sagt, så skulle Cristiano Ronaldo heller ikke have siddet i Brasilien og ført pistol-politik, for så havde jeg også været den første fortaler for, at han bare skulle komme væk!

Real Madrid er ikke en klub, hvor tilfældige argentinere bare kan banke på ledelsens dør og kræve ny kontrakt efter eget forgodtbefindende.

Jeg er helt på Florentino Pérez´ side i at Di María er blevet solgt, til gengæld er jeg forarget over, at man ikke magtede at finde hans afløser.

Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

11 år 10 måneder siden #32 af Sebberg
Wow. Jeg har faktisk ikke været meget imod Di Maria salget, men jeg traf lige den dumme beslutning at se følgende video:

Hold kæft hvor er han god! Det slog mig pludseligt hvor dynamisk vores midtbane var, og hvor lidt dynamisk den er nu. Det slog mig, hvor mange godt ridts, han havde sidste sæson, og hvordan han rundbarberede Alves i vores uheldige 3-4 nederlag til Barca.

Savner ham allerede.

11 år 10 måneder siden #33 af Sebberg
Og lad nu vær med at nævn, at Di Maria ville væk. Jo, det ville han, men det svarer til at sige, at det var din kærestens beslutning at gå fra dig, fordi hun havde opdaget dig i at knalde ved siden af.

Di Maria ville væk, fordi Real ikke ville have ham. Der skal ikke meget fodboldindsigt til, før man kunne se, at hans løn ikke svarede til hans kvaliteter. Fint af have principper med, at man ville vente, men hvis man virkelig ville have han blev, så ville man have tilbuds ham en ny kontrakt.

11 år 10 måneder siden #34 af Siempre Madrid

Sebberg skrev: Og lad nu vær med at nævn, at Di Maria ville væk. Jo, det ville han, men det svarer til at sige, at det var din kærestens beslutning at gå fra dig, fordi hun havde opdaget dig i at knalde ved siden af.

Di Maria ville væk, fordi Real ikke ville have ham. Der skal ikke meget fodboldindsigt til, før man kunne se, at hans løn ikke svarede til hans kvaliteter. Fint af have principper med, at man ville vente, men hvis man virkelig ville have han blev, så ville man have tilbuds ham en ny kontrakt.

Han havde lige fået en ny kontrakt og man skal ikke - nødvendigvis - sætte sig til forhandlingsbordet med en spiller, blot fordi han har gennemført én god sæson.

Ángel di Marías kvaliteter vil - naturligvis - blive savnet, men hans person kan jeg godt leve foruden.

11 år 10 måneder siden #35 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Med valg følger ansvar
@Siempre

Jeg har meget svært ved at se, hvem der skulle/kunne være hans afløser - jeg kan ikke umiddelbart komme på nogen, der har det samme drive og eksplosionskraft som ham.
Derfor skulle man efter min mening have fundet en løsning med ham (det hjælper naturligvis ikke at blive ved med at ævle om, men i en optimal verden).

11 år 10 måneder siden #36 af Siempre Madrid

Fernando M. skrev: @Siempre

Jeg har meget svært ved at se, hvem der skulle/kunne være hans afløser - jeg kan ikke umiddelbart komme på nogen, der har det samme drive og eksplosionskraft som ham.
Derfor skulle man efter min mening have fundet en løsning med ham (det hjælper naturligvis ikke at blive ved med at ævle om, men i en optimal verden).

Jamen, jeg kan da heller ikke komme på en spiller, som har lige præcis de samme kvaliteter som Di María, men man kunne jo godt have fundet en eller flere spillere, som kunne fjerne savnet af ham, som for eksempel Reus, Pogba, Vidal, Griezmann.

Altså, så er han jo heller ikke mere eminent end at Real Madrid godt kunne have kommet markant styrket ud af transfervinduet uden Di María.

Leveret af Kunena Forum