Florentino Pérez forklarer sommerens handler

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #13 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Florentino Pérez forklarer sommerens handler

Dios skrev: RasmusKring skrev:

Generelt så forklarer Perez nogle af de ting, som man kan være utilfreds med, men han mangler at besvare spørgsmålene omkring truppens bredde. Selvom Ancelotti ønskede en smal trup, så er jeg 100 % sikker på, at han gerne ville have en trup på mere end 20 (21 inklusiv Jese) mand.

Så Perez skulle trumfe igennem, og købe spillere som behager ham og ikke vores træner Ancelotti?

Nej, det er slet ikke det, jeg siger. Med "han" mener jeg Ancelotti. Jeg tror ærligt talt ikke, at Ancelotti ønskede en så smal trup, som han fik i sidste ende.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #14 af M_linding

RasmusKring skrev:

Generelt så forklarer Perez nogle af de ting, som man kan være utilfreds med, men han mangler at besvare spørgsmålene omkring truppens bredde. Selvom Ancelotti ønskede en smal trup, så er jeg 100 % sikker på, at han gerne ville have en trup på mere end 20 (21 inklusiv Jese) mand.

Så Perez skulle trumfe igennem, og købe spillere som behager ham og ikke vores træner Ancelotti?

Nej, det er slet ikke det, jeg siger. Med "han" mener jeg Ancelotti. Jeg tror ærligt talt ikke, at Ancelotti ønskede en så smal trup, som han fik i sidste ende.

Så du tror at det er Perez, som pludselig ikke gider køber spillere, selvom han har masser af penge til rådighed?:)

Det eneste der giver mening IMO er, at Ancelotti mener hvad han har sagt: Han ønskede en smal trup.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 10 måneder siden #15 af Kasillas
VI kan nok ikke stole 100% på hverken Di Maria eller Perez når de udtaler sig offentligt. - Begge har interesse i at udstille sig i godt lys.

- Jeg må stadigvæk indrømme at det er første gang at jeg hører at en træner skulle ønske sig så en smal trup. - Jeg forstår at nogen herind har udtrykket at hvis Ancelotti vælger at gøre sig brug af "alle" på bænken, så er vi teknisk set forstærket, men jeg er skeptisk da det strider imod hvad jeg har set de seneste 9-10 år.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #16 af RasmusKring

M_linding skrev:

RasmusKring skrev:

Så du tror at det er Perez, som pludselig ikke gider køber spillere, selvom han har masser af penge til rådighed?:)

Det eneste der giver mening IMO er, at Ancelotti mener hvad han har sagt: Han ønskede en smal trup.

IMO har Perez og Ancelotti været tilfreds med truppen, indtil Xabi Aonso pludselig ville væk med 3 dage igen af vinduet. I løbet af de tre dage var det så ikke muligt at hente en tilstrækkelig erstatning, så derfor valgte man at lade være. Ingen af dem vil selvfølgelig sige det offentligt, men jeg er stensikker på, at både Ancelotti og Perez optimalt havde set en trup, der ihvertfald er en spiller breddere.

11 år 10 måneder siden #17 af asp3200

RasmusKring skrev:

M_linding skrev:

RasmusKring skrev:

IMO har Perez og Ancelotti været tilfreds med truppen, indtil Xabi Aonso pludselig ville væk med 3 dage igen af vinduet. I løbet af de tre dage var det så ikke muligt at hente en tilstrækkelig erstatning, så derfor valgte man at lade være. Ingen af dem vil selvfølgelig sige det offentligt, men jeg er stensikker på, at både Ancelotti og Perez optimalt havde set en trup, der ihvertfald er en spiller breddere.

De valgte lige netop IKKE at lade være, de prøvede at hente verratti men det lykkedes ikke, så gik de efter guarin på leje men Inter ville kun sælge.

11 år 10 måneder siden #18 af anes
asp3200

Man gik aldrig efter Guarin fordi alle ikke EU pladser allerede var optaget, så det rygte var en kæmpe and.

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #19 af RasmusKring

asp3200 skrev:

RasmusKring skrev: IMO har Perez og Ancelotti været tilfreds med truppen, indtil Xabi Aonso pludselig ville væk med 3 dage igen af vinduet. I løbet af de tre dage var det så ikke muligt at hente en tilstrækkelig erstatning, så derfor valgte man at lade være. Ingen af dem vil selvfølgelig sige det offentligt, men jeg er stensikker på, at både Ancelotti og Perez optimalt havde set en trup, der ihvertfald er en spiller breddere.

De valgte lige netop IKKE at lade være, de prøvede at hente verratti men det lykkedes ikke, så gik de efter guarin på leje men Inter ville kun sælge.

Jeg er enig, Asp. De undersøgte markedet og prøvede blandt andet Verratti, men i sidste ende var der ikke nogen handel, der var værdat gennemføre.

11 år 10 måneder siden #20 af asp3200

anes skrev: asp3200

Man gik aldrig efter Guarin fordi alle ikke EU pladser allerede var optaget, så det rygte var en kæmpe and.

Er du nu sikker. Mener han har andre pas end Colombias.

11 år 10 måneder siden #21 af JesperA

Raul7-2880 skrev: Når man er den anden bedste spiller i truppen, er det naturligt at kræve den anden højeste løn.

Var det ikke også netop dette han var blevet tilbudt, men havde afslået? Sådan læser jeg i hvert fald det oversatte Perez-citat; at man tilbød ham det maksimale man kunne, hvilket ville gøre ham til den næsbedst betalte i truppen, men at han afslog dette.

I øvrigt optog Di Maria ikke en af udlændingepladserne, han har italiensk pas.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JesperA.

• L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #22 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Florentino Pérez forklarer sommerens handler

JesperA skrev:

Raul7-2880 skrev: Når man er den anden bedste spiller i truppen, er det naturligt at kræve den anden højeste løn.

Var det ikke også netop dette han var blevet tilbudt, men havde afslået? Sådan læser jeg i hvert fald det oversatte Perez-citat; at man tilbød ham det maksimale man kunne, hvilket ville gøre ham til den næsbedst betalte i truppen, men at han afslog dette.

Nej, uden overhovedet at have tallene ved mig, så er profiler som Casillas, Ramos og nok også flere på et løntrin højere end det, som var, hvis ikke jeg tager fejl, 6 mio. euro om året (ret mig gerne, hvis jeg tager fejl).

11 år 10 måneder siden #23 af raul7=kongen

L.Ahrendsen skrev:

JesperA skrev:

Nej, uden overhovedet at have tallene ved mig, så er profiler som Casillas, Ramos og nok også flere på et løntrin højere end det, som var, hvis ikke jeg tager fejl, 6 mio. euro om året (ret mig gerne, hvis jeg tager fejl).

Prøv lige at klikke om på side et i tråden og læs, hvad Perez siger om Di Maria ;) Så kan man selvfølgelig tro på det eller ej, men der er flere modstridende meldinger.

11 år 10 måneder siden #24 af SR4

L.Ahrendsen skrev:

JesperA skrev:

Ikke efter hvad Perez udtaler. Og selv HVIS det var rigtigt så kan jeg ikke se problemet i ikoner som Iker og Ramos skulle tjene mere.

Leveret af Kunena Forum