Florentino Pérez forklarer sommerens handler

11 år 10 måneder siden #25 af Siempre Madrid
Ángel di Marías patetiske udtalelser fra England vidner om en mand, som spillede højt spil.......og tabte.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #26 af Storken
Besvaret af Storken på emne Florentino Pérez forklarer sommerens handler

Siempre Madrid skrev: Ángel di Marías patetiske udtalelser fra England vidner om en mand, som spillede højt spil.......og tabte.

Spørgsmålet er om Di Maria er den store taber i det her. Det er jeg ikke så sikker på.

11 år 10 måneder siden #27 af Siempre Madrid

Storken skrev:

Siempre Madrid skrev: Ángel di Marías patetiske udtalelser fra England vidner om en mand, som spillede højt spil.......og tabte.

Spørgsmålet er om Di Maria er den store taber i det her. Det er jeg ikke så sikker på.

Fra Champions League til.............Ja, hvad dælen deltager de egentlig i? Og så for et par kroner mere om måneden.

Han kan lave en grædeklub sammen med Özil, for de har da fået rådgivning på Bendtner-niveau.

Fred være med dem begge, jeg håber at de får en god tid i engelsk fodbold og at lykken må tilsmile dem. Jeg forstår bare ikke deres valg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, andreashn

11 år 10 måneder siden #28 af BBB

Storken skrev:

Hovedet på sømmet.

Hvis vi efter sæsonen står med to titler, og det er hhv. den Europæiske Supercup og VM for klubhold, så har vores sæson været elendig, og så kan man tale om at Real Madrid måske har været taberen.

Jeg tror ikke, at ADM vinder det store i år, hvis noget overhovedet, men når han alligevel har vundet stort set alt på klubplan, og ovenikøbet vandt CL-finalen for os, så er det vel egentlig også ligemeget? Han hentede La Décima, og det vil han blive husket for. Resten af karrieren skal bare malkes, siden han ikke kunne få en kontrakt, som han fortjente, i Real.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved BBB.

11 år 10 måneder siden #29 af Gribben
ADM gik fra at være i den klub, som de fleste regner for at være verdens mest prestigefyldte, hvor han kunne sproget og hvor han efter eget udsagn gerne ville være blevet, til nordengelsk efterår og regnvejr, hvor han kommer til en klub som er i sin største krise i nyere tid, og hvor han med sit prisskilt næsten ikke vil kunne overraske positivt.

Hvordan han, med ingen udsigt til CL i den nærmeste fremtid fremstår som andet end taberen, er godt nok svært at se. Han får måske nogle flere penge, men dem ville han nok helst have haft af Madrid.

11 år 10 måneder siden #30 af Daniel
Hvis man skal se helt objektivt El Fideos skifte, så kan det vel vise sig at være en bet for begge parter?

BBB indrammer det hele ganske glimrende!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Leveret af Kunena Forum