Bedømmelse af truppen mod Elche

11 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (57 brugere)

3.1 Keylor Navas
3.2 Arbeloa
2.7 Carvajal
3.3 Marcelo
3.1 Nacho
3.3 Ramos
3.2 Varane
3.1 Bale
2.5 Chicharito
4.0 Illarramendi
4.2 Isco
3.3 James Rodríguez
3.5 Toni Kroos
5.0 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.4
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #2 af JimmyBroe
Aldrig har jeg set en målmand stå en så flot kamp som Navas gjorde idag...:P haha Ej gas. Han havde dog intet at lave, og Straffet var han lige ude og kysse. Så alt i alt godkendt herfra. Spillet på banen fortsætter sine positive takter, der er udfald som vil blive straffet mod bedre modstandere. Men alt i alt en fin kamp, især Illarra stikker ud idag, udover Ronaldo selvfølgelig.:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

11 år 10 måneder siden #3 af Real Madrid
Dios med et 5 tal til Ronaldo - nu har jeg set alt med ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo, JimmyBroe, rezamadridista, andreashn

11 år 10 måneder siden #4 af madrid2000
Man så også Idag Chicharitos mangler. Manden kan slet ikke det der med, at indgår i kombinationer. Får han en lidt svært bold, så kan han ikke kontroller den. Han har elendig teknik, men løber godt og har en fighter vilje.

Hans afslutning idag var heller ikke så heldig.

11 år 10 måneder siden #5 af madrid2000
Hvordan kan man tage Dios seriøst, når han giver James og Bale 2, men Illara 5?

Bale lavede mål og assist til Ronaldo.

James spillede rigtig godt og lavede en assist.

Iøvrigt er jeg slet ikke tilfreds med Bale udover hans mål i denne sæson. Han er alt for annonym i kampene og det kommer til at koste mod bedre modstander, men Idag var han fin og fortjente et 4 tal.

11 år 10 måneder siden #6 af rezamadridista
Illara skal nok lukke munden på alt og alle en dag.

Isco er fantastisk god for tiden - det skal udnyttes.

Ronaldo er kongen.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real Madrid, ZizouMo, JimmyBroe, Deucex, andreashn, FranciscoISCO

11 år 10 måneder siden #7 af Real Madrid
Så sneg han sig forresten ind i top 10, og indhentede lige præcis David Villa. Mere end dobbelt så hurtigt endda.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe, rezamadridista, andreashn, Salix7

11 år 10 måneder siden #8 af Deucex
Det må da være den tre mandsmidtbane konstellation der snart må være førstevalg! Beklager Modric, men de tre sammen indeholder balance, kontrol og kreativitet, ja endda dynamik. Kroos er bare bedre for playmakeren end Modric, og Isco bedre kreatør, individualist end samme. Der er intet hos James der retfærdiggører, at han er foran Isco i køen til de venste midtbaneplads! Pris?

Bale skal ikke spille på toppen. Det må denne kamp da cementere. Havde nærmest ingen berøringer, men ved færste berøring da han kom på kanten, snyder han to, bruger sin fart og kommer til indlæg. Anden berøring "assist" til straffe mod Ronaldo...

11 år 10 måneder siden #9 af Siempre Madrid

madrid2000 skrev: Hvordan kan man tage Dios seriøst, når han giver James og Bale 2, men Illara 5?

Iøvrigt er jeg slet ikke tilfreds med Bale udover hans mål i denne sæson. Han er alt for annonym i kampene og det kommer til at koste mod bedre modstander, men Idag var han fin og fortjente et 4 tal.

Den dag, hvor Dios giver 5 til CR7, da skal han da tages seriøst.....og så er jeg også havnet på et 2-tal til Bale. Han forsvinder godt nok ud af kampene i øjeblikket. Fin scoring, men man må godt forvente lidt mere.

Isco lavede en rigtig god arbejds-indsats, men han lykkes også med for lidt. Han skal dog nok komme efter det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

11 år 10 måneder siden #10 af madrid2000

Siempre Madrid skrev:

madrid2000 skrev: Hvordan kan man tage Dios seriøst, når han giver James og Bale 2, men Illara 5?

Den dag, hvor Dios giver 5 til CR7, da skal han da tages seriøst.....og så er jeg også havnet på et 2-tal til Bale. Han forsvinder godt nok ud af kampene i øjeblikket. Fin scoring, men man må godt forvente lidt mere.

Isco lavede en rigtig god arbejds-indsats, men han lykkes også med for lidt. Han skal dog nok komme efter det.

Kan man være skuffende, når man bringer holdet tilbage på 1-1 i en periode som er omgærdet af usikkerhed og tilsidst laver en lækker assist til 5-1?
Det mener jeg ikke. Iøvrigt har det været en generelt problem, at holdet spiller alt for langsom i anden halveg og kommer slet ikke frem til ligeså meget, som i første halveg.
Nu var Deportivo en undtagelse, men jeg synes det er et stort problem og skete i alle kampene mod Atl.Madrid. Håber Ancelloti retter på det.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved madrid2000.

11 år 10 måneder siden #11 af Vinícius
Ronaldo var fantastisk idag! Men Bale skiller vandene! Fodbold drejer sig jo om at score mål, og når det skete var Bale med. Resten af kampen var han anonym. Det må give ham en 4'er, hvor han ville få 5 som Ronaldo hvis han var med hele kampen :)

Chicarito(ja jeg gider ikke engang lære hans navn) må vel anses som Benzemas vikar. Indtil videre har han vist sig som en fantastisk afslutter(med held osv. mod Deportivo), ligesom Benzema... Men først NÅR holdet er foran og kampen er afgjort. Det må være deres svage psyke! Men Chicarito mangler pasningsspillet som det også nævnes.

Navas er svær at vurdere i denne kamp, deraf en middel karakter.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

11 år 10 måneder siden #12 af JimmyBroe
@Kratmus

Chi-cha-ri-to;-)

Han er supersub som skal kunne komme ind og gøre en forskel når vi har brug for det. Om han er manden vil tiden vise.

————

Og må jeg lige slå fast, at det er da ligeså hovedeløst efter denne kamp at give vores målmand 4? Hvad gjorde han som var over middel?:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista

Leveret af Kunena Forum