Bedømmelse af truppen mod Elche

11 år 10 måneder siden #13 af Lars1991
Ingen der lagde mærke til hvor fantastisk Ramos var i dag? Synes han fortjener noget kredit når han skal have det! Ham og Isco var dem jeg synes var bedst i dag, ja udover Ronaldo obviously!
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 10 måneder siden #14 af BBB
Besvaret af BBB på emne Bedømmelse af truppen mod Elche

Kratmus skrev: Chicarito [...] har han vist sig som en fantastisk afslutter [...] ligesom Benzema

... What? 18 kampe og 3 mål for Real Madrid. Så god en afslutter er Benzema nok alligevel ikke. ;-)

JimmyBroe skrev: Og må jeg lige slå fast, at det er da ligeså hovedeløst efter denne kamp at give vores målmand 4? Hvad gjorde han som var over middel?:)

Han lukkede kun et mål ind, og det var ikke hans skyld. Plejer det ikke normalt at svare til 4-5 stykker for en målmand i Madrid i denne sæson? ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 10 måneder siden #15 af FranciscoISCO
Ham Illara, han ka' jo godt! :) Et par kampe mere som denne og så må de fleste vel efterhånden have lært at stave hans navn korrekt. Mon ikke også han starter i weekenden? Bliver spændende at følge hans udvikling og få set ham an mod større udfordringer - lige såvel som det bliver med holdet.

Så er Isco også ved at finde sig tilrette og optræder i dag med en selvtillid jeg længe har savnet hos ham; dejlig optimistisk i sit spil, mangler godt nok det sidste men får han kontinuerligt spilletid så skal det nok komme.

Jeg synes iøvrigt også Ramos optræder med stor selvsikkerhed og autoritet i aften. Sikre indgreb i defensiven, flotte aktioner længere fremme og så slår han altså nogle Alonso-værdige diagonalbolde i løbet af kampen. I aften var han en sand anføre på banen.

Bale ville jeg i første omgang have givet en to'er da jeg, som beskrivelsen af denne karakter lyder, var skuffet over hans præstation. Jeg har ham simpelthen mistænkt for ikke at være fysisk tilstede på banen i perioder. Skuffelse er naturligvis afhængig af forventning og det er jo netop fordi den mand kan så meget, at det bliver så frusterende ikke at se ham gøre det! Når det så er sagt så er han rigtig nok kampafgørende i aften -scorer på et kritisk tidspunkt og viser tilsidst prøver på sin tekniske kunnen med en flot assist - og må derfor også have fortjent et "Godkendt" stempel.

Så var jeg i øvrigt rigtig glad for at se James starte i tre-mands konstellationen oppe foran, på trods af at han ikke ligefrem stråler i dag; det har han ikke gjort endnu og der må man bare væbne sig med tålmodighed. I min bog gav et indkøb af ham i hvert fald bedst mening hvis det var der han var tiltænkt og sådan har jeg det egentlig også efter at have fået et første kig af det i praksis. Utrolig dynamisk trekløver med meget frie roller til Bale og i særdeleshed Ronaldo - som vi bl.a. også så det i det sidste af kampen mod Depor. Spændende.

Altid Real Madrid.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved FranciscoISCO.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, rezamadridista

11 år 10 måneder siden #16 af JimmyBroe

FranciscoISCO skrev: Ham Illara, han ka' jo godt! :) Et par kampe mere som denne og så må de fleste vel efterhånden have lært at stave hans navn korrekt.

Ja det må vi da håbe;) Illarra.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, FranciscoISCO

11 år 10 måneder siden #17 af FranciscoISCO

JimmyBroe skrev:

FranciscoISCO skrev: Ham Illara, han ka' jo godt! :) Et par kampe mere som denne og så må de fleste vel efterhånden have lært at stave hans navn korrekt.

Ja det må vi da håbe;) Illarra.

Haha, øv! :) Et 'r' fra eller til må dog stadig være et skridt nærmere på den respekt han fortjener ;)

Altid Real Madrid.

11 år 10 måneder siden #18 af El Rojo

FranciscoISCO skrev: Ham Illara, han ka' jo godt! :) Et par kampe mere som denne og så må de fleste vel efterhånden have lært at stave hans navn korrekt. Mon ikke også han starter i weekenden?

rezamadridista skrev: Illara skal nok lukke munden på alt og alle en dag.

Deucex skrev: Det må da være den tre mandsmidtbane konstellation der snart må være førstevalg! Beklager Modric, men de tre sammen indeholder balance, kontrol og kreativitet, ja endda dynamik.

Dios skrev: Illarra, Illarra, Illarra!
Verdensklasse køb, verdensklasse spiller og verdensklasse præstation! Nuvel, så skal han stadig præstere over en længere periode, men kampen idag viser netop hvad han kan, og er så dygtig til.

Nu så jeg desværre ikke aftenenes kamp, og burde selvfølgelig ikke udtale mig. Men jeg kan alligevel ikke lade vær, når jeg læser posts som disse.

Jeg har selv været blandt Illarras store kritikere, men håber selvfølgelig, ligesom alle andre, at han slår igennem. Selvfølgelig mangler vi én mand til at udfylde den rolle, som Illarra allerhelst vil udfylde. Men at skyde sådanne lovprisninger efter manden, og i visse tilfælde nævne ham som starter.. Smide Modric af holdet? Efter Illarras første kamp fra start i 14/15? Efter 5-1 sejr, hjemme over Elche, der ifølge transfermarkt havde 40% possession og tre afslutninger indenfor rammen? Det føles mere som "madridista.dk-vi-har-lige-vundet-hype" end som sund fornuft i mine ører.

.. og ja, jeg håber jeg tager fejl.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, madrid2000

11 år 10 måneder siden #19 af Siempre fiel
Wow, 4,0 indtil videre til Illarra - og ord som verdensklassekøb!! Det stinker godt nok af at forventningerne var nået rekordlave dybder. Manden spillede en ganske fin kamp uden problemer hjemme mod Elche. Fine pasninger til nærmeste medspiller, spilbar, dækkede udmærket af defensivt. Jeg vil dog hævde at ret så mange spillere ku ha udfyldt den rolle i en ret så let kamp - og at der måske ska en smule mere til før jeg ser ham som nogen force på midtbanen. At det giver mere balance på holdet når han spiller er jo givet, men det siger jo mere om at man bruger en spiller af hans type (ku jo oz ha heddet Xabi Alonso eller Christian Poulsen) end at Illarra i sig selv er noget fænomen.

Altså det var en walkover hjemmekamp mod Elche hvor midtbanen var absolut upresset. Dermed ik sagt at Illarra ikke udfyldte rollen superfint og som man ku forvente, men det var jo altså ik sådan at han fik bolden til at lave kaffe eller han bød ind med mere fysik, tekniske lækkerier, mere vision eller andet som ka retfærdiggøre de superlativer som da nu er fuldstændigt udvandede når de bruges til at beskrive Illarras præstation igår. Imo var det en fin præstation som giver håb om at han rent faktisk ka bidrage med noget på banen og jeg ser frem til at han virkelig viser sig brugbar for det har vi behov for. Jeg krydser fingre for ham, men hold nu kæft en gang fællesorgasme folk har gang i over nærmest for første gang at se manden spille en kamp uden at falde igennem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, anes, El Rojo

• Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
11 år 10 måneder siden #20 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Bedømmelse af truppen mod Elche
Illarramendi havde gode og dårlige aktioner i kampen. Alt i alt er jeg tilfreds med hans præstation, men han lagde mange upræcise afleveringer op af banen.

11 år 10 måneder siden #21 af JimmyBroe

Må jeg opfordre til, at folk ser denne video af Illarras laden og gøren i kampen fra igår.

De positive ting som skal nævnes, er hans deltagelse i spillet, for det gør han virkelig flot, både i denne men også i weekendens kamp. Han giver holdet den balance vi har manglet. Han viser flere prøvelser på sit overblik og tekniske kunnen, og erobre vigtige bolde undervejs i kampen.

Siempre Fiel din vrede, pessimistiske, sure unge mand indrøm nu bare, at han gjorde det fremragende og så lad resten ligge. Vi er mange som har ventet og troet på Illarra lige fra starten. Og når han så endelig spiller nogle virkelig gode kampe og viser sig som den spiller han er købt ind til. Viser vi selvfølgelig glæde ved det. Hvis han fortsætter sine takter, er han fast mand inden sæsonen er slut. Get used to him, or shut up;) Han er kommet for at blive, efter min bedste overbevisning:) Man bliver sgu træt.

Der er måske givet en anelse mere "klapsalve" end hvad han fortjener, men så igen, du er som altid ikke bedre selv. Der taler vi bare i den anden ende af skalaen.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, rezamadridista, andreashn, Pelle, FranciscoISCO

11 år 10 måneder siden #22 af asp3200
Llarra spillede rigtig flot og vi fik et godt resultat.. meeen synes nu folk lige skal tage det roligt og kigge på modstanderen vi mødte:)

Konkluder efter Barcelona og de svære udebane kampe som kommer, er stadig ikke tilfreds med holdet og formen/spillet.

11 år 10 måneder siden #23 af FranciscoISCO
Når de her superlativer kommer umiddelbart efter en kamp, så tror jeg altså man skal tage dem lidt med et gran salt. Lur mig om noget af det ikke også er skrevet med et glimt i øjet.

Jeg synes det er fair at udtrykke forhåbninger når et dyrt indkøbt talent begynder at vise tegn på, netop hvorfor han var dyrt indkøbt. Nu har han jo også haft en fin opstartssæson, han lavede et fint indhop i weekenden og i går spiller han en rigtig god kamp. Selvfølgelig har han ikke vist nok endnu til at kunne forlange en startsplads, men pilen peger lige nu i den rigtige retning og det gør mig glad. Det gør mig især glad når man tænker på hvor vores spillertrup har sine mangler og hvilke kampe der ligger forude. Jeg synes i hvert fald at det giver god mening at starte med ham ude mod Villareal i weekenden, ikke i stedet for Modric men nok nærmere som rotation med Isco/James. Og så håber jeg ellers på at han forsætter sin opadgående kurve.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

11 år 10 måneder siden #24 af Siempre fiel

JimmyBroe skrev:

Må jeg opfordre til, at folk ser denne video af Illarras laden og gøren i kampen fra igår.

De positive ting som skal nævnes, er hans deltagelse i spillet, for det gør han virkelig flot, både i denne men også i weekendens kamp. Han giver holdet den balance vi har manglet. Han viser flere prøvelser på sit overblik og tekniske kunnen, og erobre vigtige bolde undervejs i kampen.

Siempre Fiel din vrede, pessimistiske, sure unge mand indrøm nu bare, at han gjorde det fremragende og så lad resten ligge. Vi er mange som har ventet og troet på Illarra lige fra starten. Og når han så endelig spiller nogle virkelig gode kampe og viser sig som den spiller han er købt ind til. Viser vi selvfølgelig glæde ved det. Hvis han fortsætter sine takter, er han fast mand inden sæsonen er slut. Get used to him, or shut up;) Han er kommet for at blive, efter min bedste overbevisning:) Man bliver sgu træt.

Der er måske givet en anelse mere "klapsalve" end hvad han fortjener, men så igen, du er som altid ikke bedre selv. Der taler vi bare i den anden ende af skalaen.

Vi definerer måske bare "fremragende" og "fint" forskelligt. Jeg ved ikke hvorfor du blir "træt" over at jeg mener Illarras præstation var "superfin" og ikke hverken verdensklasse eller fremragende - for hvis det at han fint gik ind og spillede nogenlunde sikkert og udfyldte rollen godt på hjemmebane mod Elche var verdensklasse eller fremragende - hvordan sku man så nogensinde ku kategorisere enhver præstation Makelele, Vieira eller Essien (før sin store skade) leverede som def midt. Jeg siger bestemt ikke at man nødvendigvis ska sammenligne med de 3 for der kommer Illarra naturligvis slemt til kort, men man bør måske lige sætte en fin, ubesværet allround præstation med løbevillighed og småafleveringer til nærmeste medspiller lidt i relief - og igen, det var hjemme mod Elche hvor han ik mødte så meget som én eneste modspiller af rimelig kvalitet og derfor var nærmest totalt upresset i samtlige aktioner. Meget fin kamp og jeg håber virkelig på at han ka vokse med opgaverne for vi har ganske enkelt ik andre - men lad nu være med at tude over at vi ik allesammen gik helt i knæ over at Illarra nærmest for første gang ever var lidt over middel
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, El Rojo

Leveret af Kunena Forum