Bedømmelse af truppen mod Elche
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (57 brugere)
Hele holdet 3.4
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er her stadig XOXO
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hans afslutning idag var heller ikke så heldig.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Bale lavede mål og assist til Ronaldo.
James spillede rigtig godt og lavede en assist.
Iøvrigt er jeg slet ikke tilfreds med Bale udover hans mål i denne sæson. Han er alt for annonym i kampene og det kommer til at koste mod bedre modstander, men Idag var han fin og fortjente et 4 tal.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Isco er fantastisk god for tiden - det skal udnyttes.
Ronaldo er kongen.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Bale skal ikke spille på toppen. Det må denne kamp da cementere. Havde nærmest ingen berøringer, men ved færste berøring da han kom på kanten, snyder han to, bruger sin fart og kommer til indlæg. Anden berøring "assist" til straffe mod Ronaldo...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
madrid2000 skrev: Hvordan kan man tage Dios seriøst, når han giver James og Bale 2, men Illara 5?
Iøvrigt er jeg slet ikke tilfreds med Bale udover hans mål i denne sæson. Han er alt for annonym i kampene og det kommer til at koste mod bedre modstander, men Idag var han fin og fortjente et 4 tal.
Den dag, hvor Dios giver 5 til CR7, da skal han da tages seriøst.....og så er jeg også havnet på et 2-tal til Bale. Han forsvinder godt nok ud af kampene i øjeblikket. Fin scoring, men man må godt forvente lidt mere.
Isco lavede en rigtig god arbejds-indsats, men han lykkes også med for lidt. Han skal dog nok komme efter det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Hvordan kan man tage Dios seriøst, når han giver James og Bale 2, men Illara 5?
Den dag, hvor Dios giver 5 til CR7, da skal han da tages seriøst.....og så er jeg også havnet på et 2-tal til Bale. Han forsvinder godt nok ud af kampene i øjeblikket. Fin scoring, men man må godt forvente lidt mere.
Isco lavede en rigtig god arbejds-indsats, men han lykkes også med for lidt. Han skal dog nok komme efter det.
Kan man være skuffende, når man bringer holdet tilbage på 1-1 i en periode som er omgærdet af usikkerhed og tilsidst laver en lækker assist til 5-1?
Det mener jeg ikke. Iøvrigt har det været en generelt problem, at holdet spiller alt for langsom i anden halveg og kommer slet ikke frem til ligeså meget, som i første halveg.
Nu var Deportivo en undtagelse, men jeg synes det er et stort problem og skete i alle kampene mod Atl.Madrid. Håber Ancelloti retter på det.
Chicarito(ja jeg gider ikke engang lære hans navn) må vel anses som Benzemas vikar. Indtil videre har han vist sig som en fantastisk afslutter(med held osv. mod Deportivo), ligesom Benzema... Men først NÅR holdet er foran og kampen er afgjort. Det må være deres svage psyke! Men Chicarito mangler pasningsspillet som det også nævnes.
Navas er svær at vurdere i denne kamp, deraf en middel karakter.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Chi-cha-ri-to;-)
Han er supersub som skal kunne komme ind og gøre en forskel når vi har brug for det. Om han er manden vil tiden vise.
————
Og må jeg lige slå fast, at det er da ligeså hovedeløst efter denne kamp at give vores målmand 4? Hvad gjorde han som var over middel?:)
Jeg er her stadig XOXO