Optakt: Definitionen på Champions League

11 år 9 måneder siden #13 af Pelle

Inspektøren skrev: Som spået, næsten ;):

Ronaldo-Benzema-Jamés
Isco-Kroos-Modric
Marcelo-Varane-Pepe-Arbeloa

Jeg håber fandme ikke det er på grund af El Clasico i weekenden, at Arbeloa starter i stedet for Carvajal. Held og lykke med løbe om kap med Sterling, Arbeloa!

I øvrigt, så ankom Liverpool spillerene for otte timer siden til Anfield. Hvorfor, ved jeg ikke.

Kampens resultat:

1-5.

Vi kommer tidligt foran og kører på hurtige omstillinger efterfølgende.
Liverpool får et mål til sidst i kampen pga. manglende fokus og udskiftninger med henblik på at få vigtige spillere klar til El Clasico.

Optimistisk gæt på resultatet. Så heldige tror jeg dog desværre ikke vi er, da Bale er ude og vi kommer til at spille en anderledes kamp end vi er vant til at se. Jeg tror det er for nemt for Liverpool at lukke ned for vores omstillinger, når vi kun kan smide den ene kant afsted. Jeg tror dog på sejr - Ronaldo laver to kasser i dag.

Jeg glæder mig som et lille barn til at se Isco på en rigtig stor opgave. Han skal for alvor åbne et noget ustabilt Liverpool forsvar, som dog stadig er klasser over hvad, vi har mødt indtil videre.
Og så er det Varanes første store test i sæsonen. Jeg spår, at han fuldfører til UG, kryds og slange. Er simpelthen helt vild med den knægt. Måske det tætteste man kommer på ægte man-love - bare envejs.

God kamp, drenge - ses på chatten! ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 9 måneder siden #14 af M_linding
Det bedste mål scoret i Europa so far...?

Jeg er lige ved at tro det;)

......................................

Måske lod jeg mig lige rive med; Men fuck det var smukt:-)
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved M_linding.

11 år 9 måneder siden #15 af Pelle
Skulle man lige bruge pausen på, at rose Isco? Især defensiv?

Og Pepe der vel ret beset kun har lavet én fejl indtil videre. Nammenam!!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #16 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Definitionen på Champions League

Pelle skrev:

Inspektøren skrev: Som spået, næsten ;):

Ronaldo-Benzema-Jamés
Isco-Kroos-Modric
Marcelo-Varane-Pepe-Arbeloa

Jeg håber fandme ikke det er på grund af El Clasico i weekenden, at Arbeloa starter i stedet for Carvajal. Held og lykke med løbe om kap med Sterling, Arbeloa!

I øvrigt, så ankom Liverpool spillerene for otte timer siden til Anfield. Hvorfor, ved jeg ikke.

Kampens resultat:

1-5.

Vi kommer tidligt foran og kører på hurtige omstillinger efterfølgende.
Liverpool får et mål til sidst i kampen pga. manglende fokus og udskiftninger med henblik på at få vigtige spillere klar til El Clasico.

Optimistisk gæt på resultatet. Så heldige tror jeg dog desværre ikke vi er, da Bale er ude og vi kommer til at spille en anderledes kamp end vi er vant til at se. Jeg tror det er for nemt for Liverpool at lukke ned for vores omstillinger, når vi kun kan smide den ene kant afsted. Jeg tror dog på sejr - Ronaldo laver to kasser i dag.

Jeg glæder mig som et lille barn til at se Isco på en rigtig stor opgave. Han skal for alvor åbne et noget ustabilt Liverpool forsvar, som dog stadig er klasser over hvad, vi har mødt indtil videre.
Og så er det Varanes første store test i sæsonen. Jeg spår, at han fuldfører til UG, kryds og slange. Er simpelthen helt vild med den knægt. Måske det tætteste man kommer på ægte man-love - bare envejs.

God kamp, drenge - ses på chatten! ;-)

Optimistisk huh? :)

Kæft vi spiller godt. Det er sgu ikke hver dag, at Liverpool bliver savet midt over på hjemmebane.

Benzema, hold kæft en basse. Hvordan fanen kunne han heade bolden ind fra den vinkel og så på den måde.

Barcelona, you're up next.

11 år 9 måneder siden #17 af Chamartin

Pelle skrev: Skulle man lige bruge pausen på, at rose Isco? Især defensiv

Ja, blæret at se ham tackle Balotelli omkuld :)

Jeg syntes, det i starten kneb lige en anelse med balancen. Liverpool fik upresset lov at få bolden for meget frem foran vores straffesparksfelt,når vi tabte bolden. Men heldigvis formåede de ikke at true for alvor. Og siden kom der helt styr på det, især efter 1-0 målet.

11 år 9 måneder siden #18 af ChrillRM14
Isco er fantastisk!

Jeg ved godt, at Real er gået ned i tempo grundet, at kampen ER vundet, men synes stadig vi brænder ALT ALT for mange chancer.... I en El Clasico skal der scores på sådanne chancer....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 9 måneder siden #19 af Chamartin
Kroos og Modric må da have sagt, de kan spille fra nu af og til Nytårsdag.
Ellers forstår jeg ikke, de fortsat skal spille efter 80. min.

11 år 9 måneder siden #20 af henrikcomn
God kamp, omend meget uskarp 2. halvleg.

Hold jeg syntes James er en KÆMPE skuffelse!!

Uskarp, elendig teknik og piv langsom! Fremragende assist, ja, men det var vidst også det!

Fremragende Isco til gengæld!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Rasmus75

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #21 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Optakt: Definitionen på Champions League

henrikcomn skrev: God kamp, omend meget uskarp 2. halvleg.

Uskarp, elendig teknik og piv langsom! Fremragende assist, ja, men det var vidst også det!

A hva? Igen i dag viser han hvor kreativ han er med en fantastisk assist, men samtidig holder han gang i boldene, sætter et par mænd af og hjælper endda godt til i forsvaret. Hans yderst svage fysik kommer desværre til kende, når han trækker sig i de fleste dueller, men alt i alt spiller han også en god kamp, ligesom alle de andre.

11 år 9 måneder siden #22 af Chamartin
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, ZizouMo, rezamadridista

11 år 9 måneder siden #23 af M_linding

henrikcomn skrev: God kamp, omend meget uskarp 2. halvleg.

Fremragende Isco til gengæld!

Wow man kan se forskelligt på tingene!;)

Jeg sad og tænkte: Er der overhovedet plads til Bale - i startopstillingen - på det her hold? Jeg synes både Isco og James bliver bedre og bedre, og falder utroligt flot ind i spillet. Min eneste klage i forhold til James er vist, at han skal lære at bruge højrebenet, bare lidt...

Noget der også imponerer mig ved vores to små teknikere er, hvor klogt og hårdt de arbejder defensivt.... Dejligt;)

11 år 9 måneder siden #24 af Dios
Kan man finde balancen med Kroos, Modric og Isco, så nærmer vi os den vildeste trio nogensinde. Isco's defensive løbearbejde er så fantastisk flot, så man nærmest sidder med tåre i øjnene. Han har godt nok fundet sin plads på holdet!

Fantastisk præstation idag, og hvor er det langtid siden vi har set et Real Madrid hold spille den fodbold som er så flot. Hurtigt og farligt omstillingsspil, men med stor afveksling af ball possession. Idag var jeg for første gang rigtig imponeret over spillet, men alt spillede stort set også bare.

Benzema er ren verdensklasse, og hjernen bag Real Madrid's offensiv. Han er med i alt, og nu med mange mål!

James skuffer mig stadig helt vildt. I mine øjne satte han ikke en fod rigtigt udover hans fantastiske assist til Ronaldo. Resten af tiden blev bolden mistet, eller spillet bremset. Han var godt nok ikke god idag! Han arbejder utrolig meget defensivt, og det er positivt, men offensivt er det langtfra imponerende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Pelle, FranciscoISCO

Leveret af Kunena Forum