Optakt: Definitionen på Champions League
Ros til hele holdet. Godt sat op af Ancelotti, og fremragende udført af spillerne. Kroos, Modric og Isco ydmygede Liverpool. Fænomenalt scoret af Ronaldo, Benzema og Isco spillede perfekt, og derudover, så fortjener James også ros for hans defensive arbejde. Han hjalp ALTID forsvaret, når Liverpool angreb. Han spillede en godkendt kamp, hvor han dog også lavede en del fejl. Han var god til at fordele spillet, men han fejlede i flere kontra-angreb. Udover dette synes jeg han var god, og alt i alt var det en - næsten - perfekt kamp, når man også har i tankerne, at spillerne sparede på kræfterne i anden halvleg.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Kan man finde balancen med Kroos, Modric og Isco, så nærmer vi os den vildeste trio nogensinde. Isco's defensive løbearbejde er så fantastisk flot, så man nærmest sidder med tåre i øjnene. Han har godt nok fundet sin plads på holdet!
Fantastisk præstation idag, og hvor er det langtid siden vi har set et Real Madrid hold spille den fodbold som er så flot. Hurtigt og farligt omstillingsspil, men med stor afveksling af ball possession. Idag var jeg for første gang rigtig imponeret over spillet, men alt spillede stort set også bare.
Benzema er ren verdensklasse, og hjernen bag Real Madrid's offensiv. Han er med i alt, og nu med mange mål!
James skuffer mig stadig helt vildt. I mine øjne satte han ikke en fod rigtigt udover hans fantastiske assist til Ronaldo. Resten af tiden blev bolden mistet, eller spillet bremset. Han var godt nok ikke god idag! Han arbejder utrolig meget defensivt, og det er positivt, men offensivt er det langtfra imponerende.
Kunne simpelthen ikke være mere enig - vi så nøjagtig den samme kamp! ;)
Kudos til James for næsten i hver kamp at lave én detalje som føre til mål, men så ser man til gengæld ikke så meget mere end det. I aften ser han ligefrem langsom og af og til også klodset ud i angrebsspillet, han skulle vel ret beset også have lavet én pind selv? Han skal dog have ros for sin arbejdsindsats og for momentet, tilsidst i kampen, hvor han leger med en tre-fire Liverpool spillere der forgæves prøver at nappe bolden fra ham. Typemæssigt kan jeg godt lide ham og det gode spil skal da nok komme.
Skal James absolut spille på midten så bliver han dog i den grad åndet i nakken af Isco fortiden! I aften gør Isco det i min bog godkendt med pil op, offensivt manglede han desværre det sidste i de fleste aktion hvorimod han - som James - imponere mig defensivt! Fremragende i presspillet og de gange han mistet bolden henter han den jo konsekvent igen, virkelig flot. Og så er han bare qua sin nydelige teknik virkelig i stand til at svinge dirigentstokken i offensiven, det så vi også i aften.
Så er jeg også generelt rigtig glad for holdindsatsen i dag - dygtigt positionsspil som dog ikke kompromitterede det direkte spil på den sidste tredjedel af banen. Flot spil på små områder som næsten mindede lidt om det første Galaticos :) Sjælden imponerende indsats!
Altid Real Madrid.
Ærgerligt at Isco var så billig for tror ikke ancelotti vil bænke en spiller til 70 eller 90 mio.
- Don J
- Gæst
-
Men come on! Giv nu James lidt tid ;-)
Det er efterhånden ved flere lejligheder blevet slået fast, at første sæson i kongeklubben ikke er den nemmeste...
Det er Modric og Isco vel fine eksempler på. Isco for et år siden havde mindst ligeså mange mislykkede aktioner, som James har i dag - folk glemmer det let :-)
For tiden ser det ud til at klikke for den lille spanier, hvor han lykkes med en 60% flere af hans aktioner, og så begynder han så småt at ligne den eminente spiller, han har potentialet til at blive.
James slog fast under VM, at han besidder et unikt talent. Han har afleveringer på den sidste tredjedel af banen, som assisten til Ronaldo i dag, hvor man sidder åbenmundet tilbage.
Giv ham tid - han skal nok komme til at blomstre på dette fantastiske Madrid-hold.