Granada ydede ingen modstand
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Elkrimi skrev: Husk også at Bale fint kan aflaste især Ronaldo i angrebet og til nøds kan Isco eller James spille den centrale sammen med enten Kroos eller Modric.
Selvfølgelig er Bale en ideel type til at spille i Ronaldos sted, men Ronaldo vil ikke aflastes og behøver det sjældent. Dette scenarie ville ikke kaste særligt mange kampe af sig til Bale. Nu har Carlo jo så også udtalt at Bale er 100 % starter, så det ser altså ud til at det nærmere bliver James/Isco (mit hjerte bløder, for det bliver nok sidstnævnte) der fremover kommer til at aflaste startelleveren. Isco/James er ekstremt dygtige spillere, men at placere dem på den centrale med Kroos eller Modric synes jeg i den grad ville være et udtryk for nød! Og hvorfor overhovedet gøre det? Her vil jeg da mene at Illarra og Khedira er noget mere ideelle.
Hvor ville jeg dog ønske at Isco havde spillet i premier leauge (/et VM) før han kom til os! Her ville han stensikkert have været en stor profil og hans prisskilt havde nok været noget større.
Lad os se hvad Carlo finder ud af, det vil i hvert fald snart vise sig da Bale nu er tilbage på træningsbanen og diverse steder allerede meldes klar til på tirsdag.
Altid Real Madrid.
- Don J
- Gæst
-
Det er lidt "lette" artikler, du poster, om end de er relevante nok :-)
Det første omhandler en forfærdelig kollektiv indsats i Bulgarien, hvor vi allerede i den efterfølgende kamp mod Bilbao for alvor finder rytmen - hvorfor referere til et tidspunkt, hvor vi ikke havde fundet balancen på holdet?
De "bekymringer", som du referer til, var jo offentligt kendte - at Bale var nødt til at arbejde mere tilbage i banen, da balancen var blevet skrøbeligere med afgangen af Alonso og Di Maria.
Den ligger forholdsvis til højrebenet artiklen fra Marca omkring Bales tilbagekomst med Isco og James arbejdsindsats in mente - den siger altså ikke vanvittig meget :-)
Men Ancelotti siger det jo selv: "Bale spiller, når han er klar". Det giver lidt sig selv, at han gerne vil se en kollektiv arbejdsindsats fra Bale, som man eksempelvis så mod Bilbao samt mod Bayern sidste sæson.
Man skal ligeledes bare gøre sig klart her, at Bale er en anden spillertype end James på højrekanten - offensivt ligger han mere som wing, hvor columbianeren søger mere ned og deltager i spillet.
Du har i øvrigt selv citatet fra Ancelotti med i dit indlæg: "Normalt vil vi spille med en ekstra mand oppe foran" - den mand er Gareth Bale.
- Det kræver nogle få taktiske justeringer og en større påpasselighed fra modsatte kant på 4-mandsmidtbanen i defensiven, men det er jeg helt rolig omkring, at Ancelotti får til at spille igen. Det er set implementeret før i hvert fald ;-)
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det vil være et rigtig dårlig signal at sende til truppen, hvis Bale bare kommer tilbage uden videre. Han må altså vente på sin chance og vinde pladsen tilbage. Det skal ikke foræres af Ancelloti. Det er ikke fordi han har været god indtil videre. Bale har decideret været ringe indtil videre i sæsonen.
- Don J
- Gæst
-
Jeg er da fuldstændig enig - refererede blot Ancelotti :-)
Og det er vel lidt unfair, for det var vel mest af alt Benzemas sublime assist, der var skyld i, at James scorede det så flotte put-in mål til 2-0 ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Italieneren bestemmer vel selv hvem han vil bruge
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
2:18 skrev: Hvorfor alle de politiske konspirationsteorier omkring valget af Bale, Isco eller James
Ja det gør han bestemt, og det er heller ikke nogle der siger don carlo imod.
Men man har da ret til at ytre sin mening om hvorvidt man mener om bale fortjener at blive direkte smidt ind i start 11 efter sin skade og tidligere form....
Vi er jo alle trods alt en del af holdet :)
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Madridnation. skrev:
2:18 skrev: Hvorfor alle de politiske konspirationsteorier omkring valget af Bale, Isco eller James
Men man har da ret til at ytre sin mening om hvorvidt man mener om bale fortjener at blive direkte smidt ind i start 11 efter sin skade og tidligere form....
Helt enig, dejligt med perspektiv og analyse, det jeg synes er lidt ynkeligt/mærkværdigt er at der insinueres at Perez sætter holdet eller prisskilte ditto
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
2:18 skrev:
Madridnation. skrev:
Helt enig, dejligt med perspektiv og analyse, det jeg synes er lidt ynkeligt/mærkværdigt er at der insinueres at Perez sætter holdet eller prisskilte ditto
Jeg kan af gode grunde ikke udelukke at jeg måske er en anelse paranoid når jeg hentyder, at i såfald Bale skal med på bekostning af Isco, så spiller prisskiltet ind - naturligvis er det en konspirationsteori, jeg er ikke en del af klubbens indre organer og kan knap nok sige noget som helst med 100 % sikkerhed. Når Carlo til gengæld går ud og udtaler at Bale er ubetinget starter - på trods af holdets allerseneste udvikling - så bliver jeg altså skuffet og kan et eller andet sted ikke lade være med at tænke på waliserens label som værende verdens dyreste spiller.
Det er bestemt ikke utænkeligt at Carlo tager en spiller som Bale med, fordi han rent faktisk mener at det er hvad der er bedst for holdet. Jeg er nemlig ikke blind for at Bale er verdensklasse og mener da også stadig at han er en vigtig del af truppen, men i dennes fravær har vi altså lige banket Liverpool på Anfield og decideret udspillet Barca i et par kampe hvor spillere som Isco og James stråler. I disse kampe bliver det for alvor tydeliggjort at vi både har fundet balancen på holdet og mellem den kontra-possession-bold, som har gjort vores spil så utrolig seværdigt. Hvis man så ovenikøbet laver en direkte sammenligning af Bales hidtige form og præsteren, i denne sæson, med Iscos og en James (som jo bare bliver bedre og bedre) ditto, så virker det altså i stigende grad urimeligt at Bale bare skal glide direkte ind på holdet igen. Om det så er allerbagerst i Ancelottis baghovede eller om det rent faktisk står sort på hvidt i et brev fra Perez, så kan jeg ikke lade være med at tænke på sådan noget så uværdigt som priskilte. Når så store summer er involveret, så er det svært at forestille sig andet end at politik også vil være det.
I hvert fald lader det til at jeg langt fra er ene om min vurdering af at Bales talent ikke er i en helt anden niveaumæssig-katagori end visse andres på holdets, og at hans tilstedeværelse i startelleven ikke bør være en decideret selvfølge.
Altid Real Madrid.
Jeg kan som sådan godt forstå, at Carlo gerne vil have Bale med på eksprestoget. Bale gemmer på så mange talenter, som slet ikke er kommet til deres ret denne sæson. Han skal (trods alt) spilles ind i det nye system, før eller siden.
M_linding skrev: Jeg er helt enig i, at Bale pt. må kæmpe sig væk fra bænken... Men at sige at det er politik, som gør at Isco må overlade pladsen til Bale, er nok at stramme den. Isco er jo den mest populære spiller på Bernabeu;)
Jeg kan som sådan godt forstå, at Carlo gerne vil have Bale med på eksprestoget. Bale gemmer på så mange talenter, som slet ikke er kommet til deres ret denne sæson. Han skal (trods alt) spilles ind i det nye system, før eller siden.
Er det bare mig, eller er der andre som på ingen måder forstår det førstnævnte? Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen hehe :)
Hvad har Isco's popularitet på Bernabeú at gøre med, at Bale er sikker starter når han bliver fit, og det med 99,9% sikkerhed er på bekostning af Isco? :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.