Optakt: Det lugter kraftigt af avancement

• Don J
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #13 af Don J
Besvaret af Don J på emne Optakt: Det lugter kraftigt af avancement

Daniel skrev: Nu skal det hele ikke handle om Jan Mølbys elendighed. Men det er godt at se, at et enkelt navn skaber massevis af debat; jeg har i hvert fald taktikken klar til næste gang, jeg skal udforme en optakt :-)

Til kampen. Rodgers har været ude og sige, at Gerrard nødvendigvis ikke er at finde i opstillingen. Personligt kan jeg ikke forstå, hvorfor Liverpool-trænerens indgangsvinkel til kampen øjensynlig er at tabe med størst margen mulig!

Jeg kunne måske godt se ideen fra Rodgers side i at undlade Gerrard netop til den kamp.

Steven Gerrard er (blevet) lidt samme type som Andrea Pirlo. De er altafgørende for dit spil, når du har bolden - knap så vigtige, når du ikke har bolden.

Det store problem for Liverpool vil blive, at Gerrard, som ligger dybest på midtbanen, ville skulle ligge og skærme foran forsvaret i store dele af kampen - her kunne man måske godt forestille sig, at Rodgers vælger en type som Lucas i stedet og derved går på kompromis med spillet med bolden..

EDIT:
Siempre har nok ret i, at der ligeledes kunne tænkes i at give ham en pause.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Don J. Begrundelse: tilføjelse

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 8 måneder siden #14 af Siempre Madrid

Daniel skrev: Nu skal det hele ikke handle om Jan Mølbys elendighed. Men det er godt at se, at et enkelt navn skaber massevis af debat; jeg har i hvert fald taktikken klar til næste gang, jeg skal udforme en optakt :-)

Til kampen. Rodgers har været ude og sige, at Gerrard nødvendigvis ikke er at finde i opstillingen. Personligt kan jeg ikke forstå, hvorfor Liverpool-trænerens indgangsvinkel til kampen øjensynlig er at tabe med størst margen mulig!

Han sparer fornuftigvis et par spillere i aften, så man er klar til den svære hjemmekamp mod Chelsea i weekenden.

Alt andet lige må målet være andenpladsen i gruppespillet, for mere kan man ikke regne med, når man er et engelsk hold, der hedder Liverpool.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 8 måneder siden #15 af MMM
Liverpool: Mignolet; Manquillo, Kolo Touré, Skrtel, Alberto; Lucas, Can, Allen; Lallana, Borini et Markovic.

Det er immervæk grænsende til det respektløse at behandle en CL kamp på Bernabéu som var det en ligegyldig Carling Cup kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Hvidt

11 år 8 måneder siden #16 af Hvidt
Ja tak, navnligt når de vel stadig har en 2.plads at spille for?
Iøvrigt stiller Real op i stærkeste, foruden skadede Carvajal, og dermed heller ikke Bale som henvises til bænken. Dette er jeg iøvrigt ovenud lykkelig for, da det - måske blot for en stund - viser at det er kvalitet fremfor pris der tæller(underforstået at Isco ikke byttes med Bale pga pris).

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #17 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Det lugter kraftigt af avancement
Værsgo:

Real Madrid: Casillas, Varane, Ramos, Marcelo, Arbeloa, Kroos, Modrić, Isco, Rodríguez, Ronaldo, Benzema
SUBS: Navas, Pepe, Nacho, Bale, Medrán, Torro, Hernández

Liverpool: Mignolet, Touré, Moreno, Škrtel, Manquillo, Lallana, Lucas, Can, Allen, Marković, Borini
SUBS: Jones, Johnson, Gerrard, Coutinho, Henderson, Sterling, Balotelli

Held og lykke Liverpool. Det viser også bare hvor inkompentent Rodgers er, når han vælger at sparre sine profriler mod os, når vi samtidig kommer i stærkeste opstilling. Når man er Liverpool manager har man vindermentalitet og man smider fandme ikke håndklædet i ringen inden noget overhovedet er afgjort.

Nå, men hvad tror vi kampen ender? Jeg er endnu mere sikker på en rekord sejr i aften, når jeg kigger på de spillere Rodgers har valgt. Og så håber jeg ikke, at vi fjerner foden fra speederen i aften, selvom vi skulle føre 3/4-0 efter første halvleg. Liverpool skal sendes hjem med en ordentlig røvfuld.

11 år 8 måneder siden #18 af Daniel
Jeg ville være rasende, som Liverpool-fan.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, andreashn, MMM

11 år 8 måneder siden #19 af M_linding
Jeg fatter ikke Rodgers... Slet ikke endda. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan vores opstilling havde set ud, i den første kamp, hvis Ancelotti havde samme tankegang som Rodgers!

Jeg kender fire Liverpool-fans som er rejst til Madrid for at se kampen på Bernabeu. Jeg får næsten ondt af dem, når Rodgers ikke engang vil forsøge at give dem en oplevelse;)

11 år 8 måneder siden #20 af JimmyBroe
Luna: "... Det er ikke mere end 5 måneder siden at trænersædet var varmt under Ancelotti. Nu taler de om en forlængelse..."

Trænersædet har da på intet tidspunkt været varmt under den kære Ancelotti.? Også selvom vi ikke havde vundet ChL.

Åndsvage k*****.

Jeg er her stadig XOXO

11 år 8 måneder siden #21 af madrid2000
Jeg håber jeg dør før jeg ser den dag, hvor Real Madrid giver op på forhånd mod et stort hold istedet for at kæmpe.

Ydmygende for Liverpool.

Fuck den Chelsea kamp. Det bare 3 point i Premier League, men her står jeres historie og ære på spil. Ja ja, det kan godt være, at de laver et mirakel og slipper afsted med 1 eller 3 point, men sådan at give op på forhånd er ydmygende for dem.

11 år 8 måneder siden #22 af MMM

JimmyBroe skrev: Luna: "... Det er ikke mere end 5 måneder siden at trænersædet var varmt under Ancelotti. Nu taler de om en forlængelse..."

Trænersædet har da på intet tidspunkt været varmt under den kære Ancelotti.? Også selvom vi ikke havde vundet ChL.

Åndsvage k*****.

Inden CL finalen, da det stod klart at vi ikke ville vinde ligaen, der var også den mere troværdige del af den spanske presse fyldt med historier om planlægning i tilfælde af at vi ikke vandt mod Atleti og Carlo stod til fyring. Så hun har for en gangs skyld ikke hentet det ud af den blå luft.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 8 måneder siden #23 af JimmyBroe

MMM skrev:

JimmyBroe skrev: Luna: "... Det er ikke mere end 5 måneder siden at trænersædet var varmt under Ancelotti. Nu taler de om en forlængelse..."

Åndsvage k*****.

Inden CL finalen, da det stod klart at vi ikke ville vinde ligaen, der var også den mere troværdige del af den spanske presse fyldt med historier om planlægning i tilfælde af at vi ikke vandt mod Atleti og Carlo stod til fyring. Så hun har for en gangs skyld ikke hentet det ud af den blå luft.

Lad mig dog være sur for fanden:P Haha

Det husker jeg ikke, måske fordi jeg slet ikke har overvejet tanken om en fyring, da jeg på intet tidspunkt har ment det stod skidt til.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM

11 år 8 måneder siden #24 af MMM

JimmyBroe skrev:

MMM skrev:

Åndsvage k*****.

Lad mig dog være sur for fanden:P Haha

Det husker jeg ikke, måske fordi jeg slet ikke har overvejet tanken om en fyring, da jeg på intet tidspunkt har ment det stod skidt til.

Det er fordi du er i besiddelse af et gran af propertionsfornemmelse og dermed umiddelbart diskvalificeret til et job i den spanske sportspresse.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, rezamadridista, andreashn, Don J

Leveret af Kunena Forum