Optakt: Det lugter kraftigt af avancement
11 år 8 måneder siden #25
af JimmyBroe
Aamen, aaamen.
Jeg skrev forresten tidligere at en sejr til Real Madrid på 5 mål eller der over var uspilbar, da jeg ikke regnede med, at Liverpool ville sælge kampen som det viser sig at de har gjordt. Hold op en tabertræner. Jeg ville ikke kunne være i min egen krop af ren foragt, hvis vores træner lavede samme nummer.
Der er ikke meget viking over ham der B. Rodgers!
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Det lugter kraftigt af avancement
MMM skrev:
JimmyBroe skrev:
MMM skrev:
JimmyBroe skrev: Luna: "... Det er ikke mere end 5 måneder siden at trænersædet var varmt under Ancelotti. Nu taler de om en forlængelse..."
Trænersædet har da på intet tidspunkt været varmt under den kære Ancelotti.? Også selvom vi ikke havde vundet ChL.
Åndsvage k*****.
Inden CL finalen, da det stod klart at vi ikke ville vinde ligaen, der var også den mere troværdige del af den spanske presse fyldt med historier om planlægning i tilfælde af at vi ikke vandt mod Atleti og Carlo stod til fyring. Så hun har for en gangs skyld ikke hentet det ud af den blå luft.
Lad mig dog være sur for fanden:P Haha
Det husker jeg ikke, måske fordi jeg slet ikke har overvejet tanken om en fyring, da jeg på intet tidspunkt har ment det stod skidt til.
Det er fordi du er i besiddelse af et gran af propertionsfornemmelse og dermed umiddelbart diskvalificeret til et job i den spanske sportspresse.
Aamen, aaamen.
Jeg skrev forresten tidligere at en sejr til Real Madrid på 5 mål eller der over var uspilbar, da jeg ikke regnede med, at Liverpool ville sælge kampen som det viser sig at de har gjordt. Hold op en tabertræner. Jeg ville ikke kunne være i min egen krop af ren foragt, hvis vores træner lavede samme nummer.
Der er ikke meget viking over ham der B. Rodgers!
Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved JimmyBroe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
11 år 8 måneder siden #26
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Optakt: Det lugter kraftigt af avancement
Godt ord igen... For denne omgang.
Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved JimmyBroe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen