Real Madrid har positive informationer om Marco Reus

11 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har indsamlet et omfattende dossier om Borussia Dortmunds Marco Reus gennem de seneste tre år, hvor man har fulgt hans gøren og laden tæt.

Resultatet er blevet, at den tyske offensiv-spiller står endog meget højt på listen over fremtidige køb og derfor kan han være et emne til den kommende sæson, men flere ting kan stå i vejen for et indkøb.

Lige nu er Real Madrid nemlig godt besat på de offensive pladser med spillere som Isco, James, Jesé, Bale, Cristiano Ronaldo og Benzema og med de gode spil fra dem i øjeblikket, kan en handel blive vanskelig at realisere, især hvis Real Madrid vinder store titler i denne sæson.

Bliver sæsonen derimod en fiasko resultatmæssigt, så kan Marco Reus være den medicin, som får de mange fans til at lægge skuffelsen bag sig, men der spekuleres også i at man kunne finde på at hente ham som et supplement til ovenstående spillere i håbet om at skabe et endnu mere frygtindgydende angreb.

Under alle omstændigheder har Real Madrid sikret sig en fordelagtig udgangsposition, hvis der skal indledes forhandlinger med Borussia Dortmund, idet man har ekstremt gode forbindelser til hans agenter, som er de samme som Toni Kroos gør brug af. Derfor har Real Madrid informeret SportsTotal om, at man ønsker at blive informeret om enhver henvendelse på Marco Reus og Florentino Pérez skal samtidig have gjort det samme over for Borussia Dortmunds sportslige ledelse, som man også har et godt forhold til.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Masih Madridista
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #2 af Masih Madridista
Besvaret af Masih Madridista på emne Real Madrid har positive informationer om Marco Reus
lol.. hvis reus kommer til real sp vil han eller en af de andre angrebs spillere blive skuffet, for en af dem ender sandsynligt på bænken...
Hvorfor ikke bare beholde det hold man har og gøre det bedre..
PS
Mr. Carlo har selv sagt at ifølge nogle kilder at der ikke bliver købt spillere...

11 år 8 måneder siden #3 af El Rojo
Det virker ret beset lidt som frådseri at hente en mand som Reus, når man allerede er i besiddelse af sådan en offensiv. Men jeg har sgu altid haft en svaghed for manden. Hvis vi nu antager, at Modric og Kroos er sikre startere, og at Reus kun kan komme på tale på de fire forreste positioner. Så er det vel nedenstående han skal konkurrere med.

Ronaldo / Jesé __________ Benzema / Chicha ________ Bale / James

_______________________ Isco / Khedira _____________________

Det kan godt være, at den skulle være stillet op i 4-4-2, men pointen er den samme.

Personligt har jeg i flere år haft en lille drøm om, at Reus kom til klubben. Han ville passe rigtigt ind i den spillestil som der er blevet udviklet over de sidste par år. Den stil hvor man både kan spille possession og slå til med dødeligt skarpe kontra-angreb. For jeg mener, at han besidder kvaliteterne til begge dele, måske endda i større omfang end næsten alle de ovenstående.

Ronaldo er selvfølgelig en kontramaskine, men har qua sin ærgerrighed, skudstyrke og målnæse også store evner, når modstanderholdene står dybt. Isco og James ligner lidt hinanden som type - klart bedst når modstanderholdet står dybt og skal brydes ned. Det har jeg allerede været lidt ked af i løbet af denne sæson, den manglende fart. Gareth er klart bedst når der er plads foran ham. Benzema mestrer begge discipliner i min øjne. Khedira, Jese og Chicha kan være lidt ligegyldige, de er second hand, som det ser ud nu. Som jeg ser det har Reus både fart, teknik, spilforståelse, skudstyrke, træfsikkerhed - egentlig fucking komplet. Han kan både spille omstillings- og nedbrydningsbold.

Jeg ser det dog som en smule urealistisk, at han skulle hentes til klubben, uden at vi skiller os af med nogen. Bale og James ryger jo ikke endnu, for mange penge, uforløst potentiale. Ronaldo? Jeg tror det ikke. Isco kunne man frygte. Men i tilfælde af, at ingen spillere ryger, og at Reus kommer til, så vil det betyde at to af følgende skal sidde på bænken hver gang: Bale, James, Isco, Reus. Kan man det?

Jeg ved ikke hvor jeg vil hen. Egentlig håber jeg vildt meget på en signing, for han er en helt perfekt type. Kan nogen forklare mig, om det bare er en klausul i kontrakten, der siger, at han 2 år inden kontraktudløb kan smutte for 20 mio € som frikøbs? I så fald, er der vel ingen budkrig? Jeg mener, så skal klubberne bare overtale ham, og den klub der klarer det betaler som 20 mio for ham? Korrekt forstået?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo

11 år 8 måneder siden #4 af nono
Med mindre, at klubben er så tåbelige at de har i sinde at sælge Ronaldo tilbage til Manchester United giver et købt af Reus absolut ingen mening. Jeg er en stor beundrer af hans kvaliteter, men han spiller samme plads som Ronaldo og de gange man har forsøgt at lade ham have udgangspunkt andre steder i banen famler han voldsomt. Klopp har konstateret at han hverken fungerer som 9'er eller en false 9 ligesom Löw har haft manglende held med at bruge ham i højreside af banen.

Min personlige holdning er, Madrid netop nu har hold der er så stærkt, konkurrencedygtigt, bredt funderet og langtidsholdbart at man bør fokusere kraftigt på talentudvikling. Jeg vil med andre ord hellere brænde 30 mill euro af på nye stortalenter til Castilla frem for at købe en "Reus".
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, ZizouMo, FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #5 af Kassow-Rossing
Jeg har i mange år haft en lille teori (som jeg også har luftet en gang om året) om at Perez har tænkt sig at sælge Ronaldo enten sommeren 2016 eller sommeren 2017.

Til den tid vil Ronaldo ikke have mere end et par gode år tilbage i sig, men han vil stadig være attraktiv for mange klubber at købe, fordi 1. Han vil stadig kunne holde et højt niveau lidt endnu og 2. Den købende klubs fans vil ikke se ham som værende 'et dumt køb'. De vil faktisk nærmere tro, at de har scoret sig den bedste spiller i verden.

På samme tid vil Perez have gjort Ronaldo købet til et gratis køb dengang vi brugte en formue på ham i Manchester = Genial forretning!

Hvis Reus bliver overtalt til at skifte til Champions League mestrene, så vil han være velvidende om at han skal bruge en sæson i samme trup som Ronaldo og altså kæmpe om pladsen, men han vil samtidig også have et års tilvænning som vi har set så mange spillere have brug for tidligere (Higuain, Marcelo, Modric eksempelvis)

Til Masih Madridista: Én måde at gøre sit hold bedre på er ved at købe nye spillere, der kan presse de andre holdkammerater til at spille bedre (fordi ellers ryger de på bænken til fordel for de andre spillere). Det har virket i 100 år for Real Madrid. Jeg tror aldrig klubben vil gå ned på kvalitet, så de bedste spillere vil altid være at finde i kongeklubben.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.

11 år 8 måneder siden #6 af Dios
Der er 5 spillere fra midtbane og frem, som jeg personligt ser fredet. Modric, Kroos, Isco, Benzema og Jesé. Det er klart, at Ronaldo vil være den mest savnet, da han er den mest kampafgørende spiller i truppen. Det udelukker dog ikke et salg IMO.
Reus derimod er min favorit nr. 1, og har nu fuldt ham i 3 sæsoner i Dortmund og lagde mærke til ham året forinden skiftet, da han stadig spillede for Mönchengladbach.
Han kan det hele som El Rojo så fint beskriver. Hvis jeg skulle sammenligne ham med en spiller, så ville det være umuligt, for der findes ikke én som er så "perfekt" som ham. Han er en blanding af Messi og Ronaldo, og det er seriøst hjernedødt at han stadig spiller for Dortmund.

Hvis nogen skulle være i tvivl, så spillede han altså falsk 9'er/den frie rolle i returopgøret forrige sæson imod os, da Dortmund slog os 2-0. Han kan sagtens spille på højrekanten, centralt eller på venstrekanten uden man lægger mærke til det.

Jeg anser ikke denne handel som værende særlig realistisk desværre, men mit drømmescenarie ville klart være, at man fik et så højt bud på Bale, at man blev "nødt" til at takke ja tak til tilbuddet.
Man erstatter kvalitet med kvalitet, og truppen vil kun blive stærkere IMO.

Jeg er så meget fortaler for Reus, men desværre ser det ikke specielt realistisk ud på nuværende tidspunkt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 8 måneder siden #7 af SR4

Kassow-Rossing skrev: Jeg har i mange år haft en lille teori (som jeg også har luftet en gang om året) om at Perez har tænkt sig at sælge Ronaldo enten sommeren 2016 eller sommeren 2017.

Til den tid vil Ronaldo ikke have mere end et par gode år tilbage i sig, men han vil stadig være attraktiv for mange klubber at købe, fordi 1. Han vil stadig kunne holde et højt niveau lidt endnu og 2. Den købende klubs fans vil ikke se ham som værende 'et dumt køb'. De vil faktisk nærmere tro, at de har scoret sig den bedste spiller i verden.

På samme tid vil Perez have gjort Ronaldo købet til et gratis køb dengang vi brugte en formue på ham i Manchester = Genial forretning!

Hvis Reus bliver overtalt til at skifte til Champions League mestrene, så vil han være velvidende om at han skal bruge en sæson i samme trup som Ronaldo og altså kæmpe om pladsen, men han vil samtidig også have et års tilvænning som vi har set så mange spillere have brug for tidligere (Higuain, Marcelo, Modric eksempelvis)

Til Masih Madridista: Én måde at gøre sit hold bedre på er ved at købe nye spillere, der kan presse de andre holdkammerater til at spille bedre (fordi ellers ryger de på bænken til fordel for de andre spillere). Det har virket i 100 år for Real Madrid. Jeg tror aldrig klubben vil gå ned på kvalitet, så de bedste spillere vil altid være at finde i kongeklubben.

Det er meget sort hvidt sagt synes jeg. Ja vi skal ikke have den samme offensiv i 10 år, men vi skal heller ikke skifte ud hver eneste sommer. Der skal være en balance :)

11 år 8 måneder siden #8 af Daniel
Reus er slet ikke nødvendig at hente til Madrid; er det overhovedet nødvendigt med forstærkninger til sommer? Jeg tror det ikke!
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 8 måneder siden #9 af Kassow-Rossing
Alle de positive vendinger om at Reus ikke er nødvendig skal nok få en anden lyd så snart holdet ikke vinder samtlige kampe 3-0 eller bedre ;) Bare vent og se.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 8 måneder siden #10 af asp3200
Reus er ronaldos arvtager på den plads. Så ham gerne indkøbt til den næste sæson, så et år med tilvending og så skyde Ronaldo afsted sæsonen efter. Gør holdet yngre og vil være god business. Ronaldo bør have et til to på okay niveau derefter i anden klub, men vil falde betydelig i niveau efter de 32-33 år.

Jese vil måske til den tid også være i sit livs form. Så en offensiv med Isco, James, jese, benzema, Reus og bale er jeg mere end tilfreds med. Mange muligheder for rotation og speed.

Ronaldo sælges nok for 300-400 til den tid og hvis man kunne få Reus for de 150 mil cirka er det kanon købmandsskab.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #11 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Real Madrid har positive informationer om Marco Reus

asp3200 skrev: Reus er ronaldos arvtager på den plads. Så ham gerne indkøbt til den næste sæson, så et år med tilvending og så skyde Ronaldo afsted sæsonen efter. Gør holdet yngre og vil være god business. Ronaldo bør have et til to på okay niveau derefter i anden klub, men vil falde betydelig i niveau efter de 32-33 år.

Jese vil måske til den tid også være i sit livs form. Så en offensiv med Isco, James, jese, benzema, Reus og bale er jeg mere end tilfreds med. Mange muligheder for rotation og speed.

Ronaldo sælges nok for 300-400 til den tid og hvis man kunne få Reus for de 150 mil cirka er det kanon købmandsskab.

Prøv lige at kigge på alle de andre 20-27 årige.... og så kig på Ronaldo.

Cristiano Ronaldo holder sit nuværende niveau mindst 8 år endnu. Selv hvis nogen skulle udløse Ronaldos frikøbsklausul på 1 millard euro, så ville jeg stadig have det dårligt med et salg. En spiller af han kaliber kommer meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget sjældent. Desuden så sælger man sgu ikke sin bedste, hvis ikke dén bedste spiller i verdenen, hvis man har store ambitioner. Dét gør man bare ikke.

Og hvis Reus skal til klubben, så skal han ikke erstatte Ronaldo, hvis han skal erstatte nogen. Det er nok mere James, Isco eller Bale der skal ud.

11 år 8 måneder siden #12 af asp3200

Inspektøren skrev:

asp3200 skrev: Reus er ronaldos arvtager på den plads. Så ham gerne indkøbt til den næste sæson, så et år med tilvending og så skyde Ronaldo afsted sæsonen efter. Gør holdet yngre og vil være god business. Ronaldo bør have et til to på okay niveau derefter i anden klub, men vil falde betydelig i niveau efter de 32-33 år.

Prøv lige at kigge på alle de andre 20-27 årige.... og så kig på Ronaldo.

Cristiano Ronaldo holder sit nuværende niveau mindst 8 år endnu. Selv hvis nogen skulle udløse Ronaldos frikøbsklausul på 1 millard euro, så ville jeg stadig have det dårligt med et salg. En spiller af han kaliber kommer meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget sjældent. Desuden så sælger man sgu ikke sin bedste, hvis ikke dén bedste spiller i verdenen, hvis man har store ambitioner. Dét gør man bare ikke.

Og hvis Reus skal til klubben, så skal han ikke erstatte Ronaldo, hvis han skal erstatte nogen. Det er nok mere James, Isco eller Bale der skal ud.

Så vil jeg vove den påstand at han max er i Madrid indtil han er 33, at du så siger han spiller 4-5 år videre i en topklub og har samme niveau som nu kan jeg kun grine ad, men vi har hver vores holdning self. Men flotte push ups, selvom det intet viser.

Leveret af Kunena Forum