Real Madrid har positive informationer om Marco Reus

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #13 af zgtaf

Inspektøren skrev:

asp3200 skrev: Reus er ronaldos arvtager på den plads. Så ham gerne indkøbt til den næste sæson, så et år med tilvending og så skyde Ronaldo afsted sæsonen efter. Gør holdet yngre og vil være god business. Ronaldo bør have et til to på okay niveau derefter i anden klub, men vil falde betydelig i niveau efter de 32-33 år.

Jese vil måske til den tid også være i sit livs form. Så en offensiv med Isco, James, jese, benzema, Reus og bale er jeg mere end tilfreds med. Mange muligheder for rotation og speed.

Ronaldo sælges nok for 300-400 til den tid og hvis man kunne få Reus for de 150 mil cirka er det kanon købmandsskab.

Prøv lige at kigge på alle de andre 20-27 årige.... og så kig på Ronaldo.

Cristiano Ronaldo holder sit nuværende niveau mindst 8 år endnu. Selv hvis nogen skulle udløse Ronaldos frikøbsklausul på 1 millard euro, så ville jeg stadig have det dårligt med et salg. En spiller af han kaliber kommer meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget meget sjældent. Desuden så sælger man sgu ikke sin bedste, hvis ikke dén bedste spiller i verdenen, hvis man har store ambitioner. Dét gør man bare ikke.

Og hvis Reus skal til klubben, så skal han ikke erstatte Ronaldo, hvis han skal erstatte nogen. Det er nok mere James, Isco eller Bale der skal ud.

Interessant. Jeg mener netop, at når Ronaldo om et par år mister sin utrolige fysiske overlegenhed som denne video viser. så vil han kun have sin skudteknik tilbage. Selv denne skudteknik, vil det være svært for ham fortsat at inddrage i sit spil, idet han ikke vil kunne tage de samme løb og finde de samme rum da han vil være langsommere og mindre udholdende. En spiller som f.eks. Isco ville ikke blive nævneværdigt dårligere hvis han blev langsom - det samme gælder f.eks. Xabi Alonso. For en spiller som Ronaldo betyder det alt.

Jeg er fortaler for at hente Reus ind til sommer, og sælge Ronaldo i 2017. I mellemtiden kan Reus vænne sig til holdet, og spille sig gradvist på holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #14 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Real Madrid har positive informationer om Marco Reus
Hvordan kan i øvrigt være bekendte at snakke om at sælge Ronaldo, når han har givet/giver alt plus mere til klubben. Helt seriøst. Hvad fanden bilder I jer egentlig ind!? Først når han ikke længere er god nok og han selv er med på, at hans tid i Madrid er slut, mener jeg, at man kan tillade at snakke om et salg. Men nu!? Helt seriøst? Har I overhovedet nogen form for situationsfornemmelse?

Unbelievable..

11 år 8 måneder siden #15 af FranciscoISCO
Hold nu op hvor er græsset bare grønnere hva' ? ;)

Det er ligefør jeg tror, at vores er den eneste klub hvor man kan have debatter kørende omhandlende bekymringer om hvorvidt alt talentet, truppen i forvejen består af, nu får nok spilletid, sideløbende med debatter om nye store transfers. Vi har så meget talent i truppen, at de her fristelser (Reus) nærmeste burde være strafbare på et gammeltestamenteligt niveau.

I mine øjne er Bale og Jesé - fysisk og typemæssigt - helt ideelle afløsere for Ronaldo, når den tid komme. Hvorfor, igen igen, gå over åen for at hente vand? Og så er jeg i øvrigt på linje med Inspektøren; jeg tror at Ronaldo vil være i stand til at holde vores tørst slukket, i en del år endnu!

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Cristiano Ronaldo

11 år 8 måneder siden #16 af Dios
FranciscoISCO skrev:

Hold nu op hvor er græsset bare grønnere hva' ? ;)

Du har bare ikke set nok til Reus ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, JimmyBroe

11 år 8 måneder siden #17 af asp3200
Man skal altid kigge fremad og hvis man kan købe reus til 20 mil euro så skal man satme slå til.

• zgtaf
  • Gæst
  • Gæst
11 år 8 måneder siden #18 af zgtaf

Inspektøren skrev: Hvordan kan i øvrigt være bekendte at snakke om at sælge Ronaldo, når han har givet/giver alt plus mere til klubben. Helt seriøst. Hvad fanden bilder I jer egentlig ind!? Først når han ikke længere er god nok og han selv er med på, at hans tid i Madrid er slut, mener jeg, at man kan tillade at snakke om et salg. Men nu!? Helt seriøst? Har I overhovedet nogen form for situationsfornemmelse?

Unbelievable..

Jeg ville heller ikke snakke om at sælge Ronaldo, hvis jeg vitterligt følte at han giver alt, FORDI han spiller i Real Madrid. Han giver alt, for sin egen skyld, og han ville spille lige så godt i enhver anden klub, hvis han havde de samme forudsætninger (spillere omkring sig, set-up, etc.) på trods af hvad han måtte have sagt om at spille i Madrid altid har været hans drøm.
På grund af dette, mener jeg, at han skal udskiftes, så snart der er en anden spiller på markedet, som enten kan gøre det bedre end ham, eller som kan gøre det næsten/ligeså godt som ham, men som er langt yngre. Klubben er nu engang ikke en velgørenhedsorganisation - der er milliardær på spil, og Ronaldo skal IKKE selv være med til at bestemme hvornår han stopper i Real.
En spiller som Casillas har jeg derimod lyst til at beholde, selvom han falder langt i niveau, fordi hans kærlighed til Real og præstationer for denne netop vægter tungt - og så kan han være nyttig på andre måder, f.eks. i omklædningsrummet.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved zgtaf.

11 år 8 måneder siden #19 af SR4

zgtaf skrev:

Inspektøren skrev: Hvordan kan i øvrigt være bekendte at snakke om at sælge Ronaldo, når han har givet/giver alt plus mere til klubben. Helt seriøst. Hvad fanden bilder I jer egentlig ind!? Først når han ikke længere er god nok og han selv er med på, at hans tid i Madrid er slut, mener jeg, at man kan tillade at snakke om et salg. Men nu!? Helt seriøst? Har I overhovedet nogen form for situationsfornemmelse?

Unbelievable..

Jeg ville heller ikke snakke om at sælge Ronaldo, hvis jeg vitterligt følte at han giver alt, FORDI han spiller i Real Madrid. Han giver alt, for sin egen skyld, og han ville spille lige så godt i enhver anden klub, hvis han havde de samme forudsætninger (spillere omkring sig, set-up, etc.) på trods af hvad han måtte have sagt om at spille i Madrid altid har været hans drøm.
På grund af dette, mener jeg, at han skal udskiftes, så snart der er en anden spiller på markedet, som enten kan gøre det bedre end ham, eller som kan gøre det næsten/ligeså godt som ham, men som er langt yngre. Klubben er nu engang ikke en velgørenhedsorganisation - der er milliardær på spil, og Ronaldo skal IKKE selv være med til at bestemme hvornår han stopper i Real.
En spiller som Casillas har jeg derimod lyst til at beholde, selvom han falder langt i niveau, fordi hans kærlighed til Real og præstationer for denne netop vægter tungt - og så kan han være nyttig på andre måder, f.eks. i omklædningsrummet.

Og på baggrund af hvad bedømmer du det på? INGENTING

11 år 8 måneder siden #20 af Kassow-Rossing
Hold da op. Jeg havde slet ikke troet at sådan en verdensklassespiller til kvart pris kunne dele vandene så galt. Tillad mig at gå igennem dér hvor jeg synes folk er galt på den. Jeg håber jeg ikke bliver grillet for mit indlæg :)

Masih Madridista skrev: lol.. hvis reus kommer til real sp vil han eller en af de andre angrebs spillere blive skuffet, for en af dem ender sandsynligt på bænken...
Hvorfor ikke bare beholde det hold man har og gøre det bedre..
PS
Mr. Carlo har selv sagt at ifølge nogle kilder at der ikke bliver købt spillere...

Skuffede spillere på bænken må arbejde lidt hårdere og erobre deres startplads tilbage. Hvis man beholder det som man har, så gør man dem ikke bedre. Hvis man køber konkurrenter til deres startplads, så presser man dem til at yde sit bedste. Carlo har udtalt at der ikke bliver købt spiller denne vinter. Reus handlen er først aktuel til sommer.

nono skrev: Min personlige holdning er, Madrid netop nu har hold der er så stærkt, konkurrencedygtigt, bredt funderet og langtidsholdbart at man bør fokusere kraftigt på talentudvikling. Jeg vil med andre ord hellere brænde 30 mill euro af på nye stortalenter til Castilla frem for at købe en "Reus".

Kan du ikke forklare mig hvordan de 25 mio Euro man ikke bruger på Reus kan gøre 'stortalenterne på Castilla' bedre? Reelt set kunne man købe Reus for 25 og sælge ham omgående for 60. Eller spille med ham en sæson og sælge ham for 50-70.

Dios skrev: Hvis nogen skulle være i tvivl, så spillede han altså falsk 9'er/den frie rolle i returopgøret forrige sæson imod os, da Dortmund slog os 2-0.

Han spillede også alle de gange, hvor vi slog Dortmund. Hvorfor kun fremhæve deres 2-0 sejr?

SR4 skrev: Det er meget sort hvidt sagt synes jeg. Ja vi skal ikke have den samme offensiv i 10 år, men vi skal heller ikke skifte ud hver eneste sommer. Der skal være en balance :)

Balancen består netop i at man kun køber en verdensklasse offensiv spiller i stedet for at vælte sig i halvgode typer. Der skal altid være plads til forbedringer og hvis man vil spille med blandt de bedste hvert år, så bliver man også nødt til at købe de bedste spillere. Især når det er til halv pris.

Unbelievable..

Mængden 'han har givet til klubben' for sin enorme løn for at spille fodbold på sit drømmehold skal da ikke afgøre hvor meget spillere skal sælges om halvanden sæson eller to og en halv sæson. Hvis det er økonomisk at sælge Ronaldo sommeren 2016 eller sommeren 2017 fordi han er aldrende, faldet i niveau men stadig ekstremt attraktiv OG vi har flere afløsere klar (Jesé, Bale, Reus), så skal han da sælges. Også selvom han engang scorede mange mål, gav alt hvad han kunne og hævede sin enorme hyre. Right?

FranciscoISCO skrev: Hold nu op hvor er græsset bare grønnere hva' ? ;)

Det er ligefør jeg tror, at vores er den eneste klub hvor man kan have debatter kørende omhandlende bekymringer om hvorvidt alt talentet, truppen i forvejen består af, nu får nok spilletid, sideløbende med debatter om nye store transfers. Vi har så meget talent i truppen, at de her fristelser (Reus) nærmeste burde være strafbare på et gammeltestamenteligt niveau.

I mine øjne er Bale og Jesé - fysisk og typemæssigt - helt ideelle afløsere for Ronaldo, når den tid komme. Hvorfor, igen igen, gå over åen for at hente vand? Og så er jeg i øvrigt på linje med Inspektøren; jeg tror at Ronaldo vil være i stand til at holde vores tørst slukket, i en del år endnu!

Jeg tror også Ronaldo vil kunne holde vores tørst slukket en del år endnu, men der er én ting, du tydeligvis glemmer: Årsagen til at vi har så meget talent i truppen er jo netop fordi vi køber de bedste spillere som James, Bale, Reus, Ronaldo, Modric osv. Hvis vi ikke køber Reus, når han koster halvdelen af hvad han burde koste, hvornår bør man så købe ham? Når man er desperat fordi man flere år i træk har dummet sig og ladet de bedste spillere blive solgt til andre klubber, hvorefter man så skal betale ekstra meget for at købe dem?

Folkens: Reus skal købes. Ikke kun fordi han er verdensklasse, ikke kun fordi han er ung, men også fordi han koster halvdelen af hvad han burde. Hvis han ikke passer ind og hvis alting går galt, kan man stadig sælge ham for 25 mio Euro igen. Det er til gengæld ikke en katastrofe, hvis man ikke får ham, fordi truppen i forvejen er stærk, men man forbliver på toppen hvis man bliver ved med at kæmpe om de bedste underskrifter.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, BBB

11 år 8 måneder siden #21 af nono

Kassow-Rossing skrev: Kan du ikke forklare mig hvordan de 25 mio Euro man ikke bruger på Reus kan gøre 'stortalenterne på Castilla' bedre? Reelt set kunne man købe Reus for 25 og sælge ham omgående for 60. Eller spille med ham en sæson og sælge ham for 50-70.

Naturligvis forventer jeg ikke, at man fodrer castilla-spillerne penge for at gøre dem bedre. Forklaringen er noget mere ligetil og det fremgår for så vidt også af det første indlæg: Man investerer pengene i nye stortalenter som man bringer til klubben. Argumentet er, at der er større perspektiv i, at hente 5-6 spændende stortalenter som end at hente en offensiv stjerne som er dømt til en plads på bænken så længe Ronaldo slår sine folder i klubben.
Sidste redigering: 11 år 8 måneder siden ved nono.

11 år 8 måneder siden #22 af Kassow-Rossing
Godt svar. Og tak. Men tillad mig at stille dig et hurtigt modspørgsmål.

Ligesom Bale var dømt til en plads på bænken så længe Ronaldo slår sine folder i klubben?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 8 måneder siden #23 af SR4

Kassow-Rossing skrev: Godt svar. Og tak. Men tillad mig at stille dig et hurtigt modspørgsmål.

Ligesom Bale var dømt til en plads på bænken så længe Ronaldo slår sine folder i klubben?

Nej det tror jeg ingen i forummet nogensinde sagde. Der er nemlig plads til 2 kanter ;)

Men man sagde at der kommer til at være kæmpe talent på bænken og man har til dels haft ret. Nu har vi eksempelvis enten Isco eller James siddende hver kamp. Og Jese når han er klar. Og midtbanespillerne Illara og Khedira. Køber vi Reus vil han enten sidde på bænken eller også vil Bale, James eller Isco det. Det er helt absurd.

Og lad os være ærlig. Den med at de presser hinanden til at spille bedre er ikke sand :) Der vil lægge et enormt pres på spillerne som jeg ikke tror de kan bære. Konkurrencen er fin som den er nu, men det er også på grænsen. Forestil dig at ende med at have en Isco og Bale siddende på bænken fordi de ikke er gode nok.

11 år 8 måneder siden #24 af Pelle
Gal et skuffende niveau i den her tråd.

1) Ronaldo er verdens bedste spiller. Han har bevist sit værd i to af verdens største klubber - og ligaer.
Der er ingen, der nærmer sig Ronaldos niveau i øjeblikket. Ingen!

2) Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen. Skal vi nu ikke lige passe på med, at gøre Reus bedre end han reelt set er. Han lider meget af skader og rigtig mange af Dortmunds kampe falder han da også ud. I får ham til at lyde som et mirakel-barn, der slår Ronaldo på alle parametre. Men det er jo ikke sandt. Personligt tror jeg ikke, at han nogensinde rammer Ronaldos niveau.

3) "Man kunne bare købe Reus til 25 mio euro og så sælge ham for 60 mio euro". Ahh, så nemt fungerer verden desværre ikke. Mon ikke Dortmund nok skal få taget deres forholdsregler omkring Reus, så de får tjent det på ham, som han reelt er værd.

4) Jeg synes, at det er decideret utaknemmeligt at skrive de ting om Ronaldo, som flere af jer gør. Og i vover at kalde jer Madridistas?! I burde have en enormt dårlig smag i munden - det har jeg hvertfald på jeres vegne. Manden har givet alt for klubben og bliver den mest scorende spiller nogensinde. Han bliver den største Real Madrid spiller nogensinde, og nu snakker man om, at Reus bare kan gå ind og tage over. Lad mig lige minde om, at han spiller på et væsentlig ringere hold, som ligger væsentlig dårligere i tabellen og under væsentlig mindre pres.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, Cristiano Ronaldo

Leveret af Kunena Forum