Neuer og Messi er de to andre

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #25 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Neuer og Messi er de to andre
Nu har Storken smidt et indlæg op ang De Gea inde på hans yndlingsforum. Men det er en interessant analyse af De Geas udvikling af Phil Neville. Den udvikling,han har taget, gør at jeg også kan se at hvis Casillas skal erstattes, så er det af ham.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 7 måneder siden #26 af JimmyBroe
Nu har jeg ikke set fuglens indlæg. Men jeg ville nyde tanken om, at bytte Bale for en De Gea, plus en større pose penge. Og så handle lidt Reus ind. Det ville være sagen for mig. Jeg er lidt træt af Bale, desværre. For jeg kan godt lide ham, egentlig. Det virker bare ikke som om han vinder det rigtige niveau. Og hvis han har fundet det... Jamen så er det bare alt for svingene.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, Rasmus75, FranciscoISCO

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #27 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Neuer og Messi er de to andre

JimmyBroe skrev: Nu har jeg ikke set fuglens indlæg. Men jeg ville nyde tanken om, at bytte Bale for en De Gea, plus en større pose penge. Og så handle lidt Reus ind. Det ville være sagen for mig. Jeg er lidt træt af Bale, desværre. For jeg kan godt lide ham, egentlig. Det virker bare ikke som om han vinder det rigtige niveau. Og hvis han har fundet det... Jamen så er det bare alt for svingene.

Kan sagtens se tanken med Bale, men Bale har glasben og virker til Reus har det samme. Men kan tænkes at for Reus vil det spanske klima være bedre. Og manden er hurtig samt en dejlig teknik som Bale ikke rigtig finder. Så er enig med dig.

11 år 7 måneder siden #28 af Dios
Besvaret af Dios på emne Neuer og Messi er de to andre

JimmyBroe skrev: Nu har jeg ikke set fuglens indlæg. Men jeg ville nyde tanken om, at bytte Bale for en De Gea, plus en større pose penge. Og så handle lidt Reus ind. Det ville være sagen for mig. Jeg er lidt træt af Bale, desværre. For jeg kan godt lide ham, egentlig. Det virker bare ikke som om han vinder det rigtige niveau. Og hvis han har fundet det... Jamen så er det bare alt for svingene.

Vent, vent, vent! :D Tanken om en byttehandel med De Gea og Bale er smuk IMO, men jeg håber da du mener United skal hoste op med flere penge og ikke os? :) De Gea er ihvertfald ikke 1 milliard værd, selvom han er fremragende, og ville pynte gevaldigt hos de hvide.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 7 måneder siden #29 af JimmyBroe

Dios skrev:

Vent, vent, vent! :D Tanken om en byttehandel med De Gea og Bale er smuk IMO, men jeg håber da du mener United skal hoste op med flere penge og ikke os? :) De Gea er ihvertfald ikke 1 milliard værd, selvom han er fremragende, og ville pynte gevaldigt hos de hvide.

Haha, jo selvfølgelig skal vi som minimum få penge til at dække Reus-købet for. Og gerne lidt til. Han er trods alt billigt til salg den gode tysker. Men på den anden side, hvorfor ikke sprænge hele pisset og så give 1 mia (Bale) for en målmand. Det kan godt blive lidt kedeligt og trivielt, hvis vi kun bruger den slags summer, på folk længere fremme i marken.:P Haha

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, ZizouMo, andreashn, FranciscoISCO

11 år 7 måneder siden #30 af FranciscoISCO

JimmyBroe skrev: Men på den anden side, hvorfor ikke sprænge hele pisset og så give 1 mia (Bale) for en målmand. Det kan godt blive lidt kedeligt og trivielt, hvis vi kun bruger den slags summer, på folk længere fremme i marken.:P Haha

Haha! I think I see, what you just did there ;)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn

11 år 7 måneder siden #31 af JimmyBroe

FranciscoISCO skrev:

JimmyBroe skrev: Men på den anden side, hvorfor ikke sprænge hele pisset og så give 1 mia (Bale) for en målmand. Det kan godt blive lidt kedeligt og trivielt, hvis vi kun bruger den slags summer, på folk længere fremme i marken.:P Haha

Du så end ikke det halve af det ;) Haha FranciscoDISCO for faeen:D

Jeg er her stadig XOXO

11 år 7 måneder siden #32 af FranciscoISCO

JimmyBroe skrev:

FranciscoISCO skrev:

Haha! :)

Men ikke desto mindre en genial stikpille (hvis jeg så rigtigt og på trods af, jeg end ikke så det halve;)), for hvis målmænd er Balon d'Or materiale, så kan deres pris naturligvis også komme op og runde en milliard (hvilket den aldrig kan)! :)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #33 af JimmyBroe

FranciscoISCO skrev:

JimmyBroe skrev:

FranciscoISCO skrev:

Haha! :)

Men ikke desto mindre en genial stikpille (hvis jeg så rigtigt og på trods af, jeg end ikke så det halve;)), for hvis målmænd er Balon d'Or materiale, så kan deres pris naturligvis også komme op og runde en milliard (hvilket den aldrig kan)! :)

Godt ord igen, du så det hele;)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 7 måneder siden #34 af Sahinovic

Mathiaska skrev:

Sahinovic skrev:

SR4 skrev: indkast.dk/index.php?nyhed=124353

"Jeg kan ikke lide dem. Derfor fortjener de ikke at vinde" kunne han ligeså godt have sagt.

Jeg har aldrig forstået disse type udtalelser, holdninger, meninger eller hvad det nu er. At Neuer overhovedet er kandidat som en af verdens bedste er også tragikomisk(er der nogen der har hørt om en målmand der går ved navnet Courtois?), og når man så går ud og siger at Neuer skal vinde den fremfor Ronaldo, ja så bliver det hele bare en smule sørgeligt.

- Jeg husker stadig den lille frisparks perle af Ronaldo som sendte bolden under muren og lige forbi Neuer.

Mener du med ramme alvor, at Courtois er bedre end Neuer?
Indiskutabelt to af de bedste målmænd overhovedet. Personligt mener jeg dog at Neuer overstråler enhver anden keeper by far.
- og nej, hans evner i marken er ikke taget i betragtning, de er blot en bonus.

Denne perle fra CR7 var nok også løbet forbi både Courtois, Casillas og hvad de ellers hedder. De Gea's evner langs jorden er fantastiske - måske havde han nuppet den. Hvem ved :)

Ja? Jeg vil til enhver tid vælge Courtois fremfor Neuer.

Courtois virker for mig som en mere stille og rolig målmand som har styr på det nede i boksen, hvor Neuer tit ligner en sprællemand (kostede forresten idag mod Mainz da han lavede sine sprællemands bevægelse og fik en tunnel, istedet for bare at dække første stolpe af som en god keeper gør), og han får tit hjerneblødninger hvor han er ude på marken og begynder at drible og det kommer til at koste for Bayern en dag.

- og ja angående Cristianos perle, så havde den nok også løbet forbi enhver anden målmand - hvis de vælger at placere sig lige så elendigt som Neuer gjorde i dette tilfælde.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Vinícius

Leveret af Kunena Forum