Reus-handel kan være rykket et skridt nærmere

11 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid kan være kommet et skridt tættere på at hente Marco Reus i Dortmund efter at den internationale sportsdomstol, CAS, har afvist Barcelonas anke af transferkarantænen.

Dermed står catalanerne uden mulighed for at købe spillere i de kommende to transfervinduer og da det menes, at Marco Reus har besluttet sig for at forlade Dortmund til sommer, har Real Madrid en konkurrent mindre i forhold til den ombejlede tysker.

Ifølge spansk presse har Florentino Pérez allerede en mundtlig aftale med Borussia Dortmund om, at Real Madrid altid skal have muligheden for at udligne ethvert bud, som andre klubber måtte komme med og i første omgang regnes der med, at de øvrige interesserede klubber er Chelsea, Manchester United, Manchester City, Paris SG og Bayern München.

Prisen behøver dog ikke at blive særligt høj for Marco Reus, idet han angiveligt har en frikøbsklausul på 25 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #2 af asp3200
Køb ham nu bare ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, rezamadridista

11 år 6 måneder siden #3 af Pelle
Men seriøst - hvorfor? Køb en ny HB, så er det perfekt. En Reus tilgang betyder, at enten Jesé eller Isco kommer helt ud i kulden.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

11 år 6 måneder siden #4 af Dios

Pelle skrev: Men seriøst - hvorfor? Køb en ny HB, så er det perfekt. En Reus tilgang betyder, at enten Jesé eller Isco kommer helt ud i kulden.

Fordi Bale ikke har levet op til forventningerne :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 6 måneder siden #5 af Kassow-Rossing
Der kan da ikke være tvivl om at man skal købe ham, hvis man kan få manden overbevist om at Real Madrid er hans fremtid.

Ikke kun fordi han er et kæmpe talent og allerede en verdensstjerne der er vellidt blandt alle. (Lidt ala en Raphaël Varane men bare som offensiv wing)

Men også fordi han er så fandens billig i forhold til sin reelle værdi. Og Real Madrid skal aldrig vige for talent bare fordi vi i forvejen har en stærk trup. Det er sådan de bedste falder.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 6 måneder siden #6 af Vinícius
I en måned som denne kunne vi da vist få brug for ham.. Just saying.

Glæder mig til at komme i gang med en fantastisk måned med mange kampe! :D Og forhåbentlig en balon d'or til Ronaldo ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

11 år 6 måneder siden #7 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev: Men seriøst - hvorfor? Køb en ny HB, så er det perfekt. En Reus tilgang betyder, at enten Jesé eller Isco kommer helt ud i kulden.

Ej, ro på. Bale er inde i en dårlig periode, men statistikken er jo stadig på hans side. Der er absolut ingen garanti for, at Reus ville gøre det bedre. Jeg synes virkelig man hyper ham i det uendelige.

Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

11 år 6 måneder siden #8 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev:

Ej, ro på. Bale er inde i en dårlig periode, men statistikken er jo stadig på hans side. Der er absolut ingen garanti for, at Reus ville gøre det bedre. Jeg synes virkelig man hyper ham i det uendelige.

En statistik er ligesom en bikini - den viser meget, men skjuler det væsentligste.

11 år 6 måneder siden #9 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev:

Dios skrev:

En statistik er ligesom en bikini - den viser meget, men skjuler det væsentligste.

Muligvis. Men stod det til dig, skulle vi sælge både Ronaldo og Bale, og så skulle Reus og Jesé bare klare ærterne for os. Min helt personlige holdning er, at vi slet ikke er i nærheden af, at have set Bales fulde potentiale endnu, og at han stadig er et niveau - måske to - over Reus.

11 år 6 måneder siden #10 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev:

Pelle skrev:

Dios skrev:

Muligvis. Men stod det til dig, skulle vi sælge både Ronaldo og Bale, og så skulle Reus og Jesé bare klare ærterne for os. Min helt personlige holdning er, at vi slet ikke er i nærheden af, at have set Bales fulde potentiale endnu, og at han stadig er et niveau - måske to - over Reus.

Nej vi skulle bare sælge én af dem :) Nej det håber jeg da så sandelig heller ikke vi har, og min personlige holdning, så er Reus 2-3 niveauer over Bale i ren og skær potentiale. Han er en langt bedre fodboldspiller på alle parametre, men der er vi jo bare uenige :)

Og hvis det stod til mig, så havde man prioriteret Neymar langt højere end Bale.

Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Dios.

11 år 6 måneder siden #11 af Daniel

Dios skrev:

Nu er jeg nysgerrig: Hvilke forventninger..... dine?

Jeg tror i øvrigt ikke, at Real Madrid lander Reus. Til det er Jesés potentiale simpelthen for stort.

11 år 6 måneder siden #12 af Dios

Daniel skrev:

Dios skrev:

Nu er jeg nysgerrig: Hvilke forventninger..... dine?

Jeg tror i øvrigt ikke, at Real Madrid lander Reus. Til det er Jesés potentiale simpelthen for stort.

Spillemæssige forventninger. Jeg fulgte Tottenham dengang som jeg fulgte Real Madrid på grund af Modric, og den Bale der var i Tottenham var IMO 3-4 niveauer over den Bale vi ser i Real Madrid idag. Tottenham kunne ikke have et angreb uden det var med Bale som oplægger, afslutter eller ihvertfald meget fremtræden i angrebet. Idag kan Real Madrid angribe i 89 min. uden Bale på noget tidspunkt er involveret i nogle af angrebene.

Alt er sat på spidsen, så forstå mig ret :) Bale er uden tvivl verdensklasse, men hold nu fast, hvor er jeg ikke imponeret over hans alibi-spil og manglende evne til at udnytte sine kompetencer på den højrekant. Sætter man alt i perspektiv, så er det klart Bale ikke er nær så vigtig for Real Madrid som i Tottenham, for på modsatte fløj har vi verdens bedste fodboldspiller, som stjæler meget af opmærksomheden, og som er Bale overlegen.
Bale er nok bare min nye Di María. For potentialet skinner klart igennem for begge, men det bliver bare aldrig rigtig godt, og slet ikke for mig. Ligeså meget som jeg fulgte Modric i Tottenham ligeså meget har jeg fulgt Reus i Dortmund, så det er ikke fordi jeg er fuldstændig blændet af Reus kampe imod os. Der ligger mange flere timers observationer bag :) Det er også derfor jeg er så stor fortaler for Reus, for i mine øjne findes der simpelthen ikke et større offensivt "talent" end ham.

EDIT: Alt hvad der skulle til var egentlig bare at læse dit indlæg ordentligt haha. Nu fik du dog den helt store dybdegående beskrivelse, selvom jeg nok bare burde have svaret: Ja mine forventninger :) Håber du overlever.
Og hvad angår ankomsten af Reus, så ser jeg det heller ikke som særligt sandsynligt. Det skulle da lige være, hvis man spillede skuespil for pengene, og man vitterligt ville lytte til bud på Bale, hvis det er i den størrelseordning som der er tale om. Jeg kan ihvertfald ikke se Ronaldo, Bale, Benzema, Reus og Jesé i truppen på samme tid. For det er vel tydeligt, at James er tiltænkt en plads på midtbanen, hvor han kæmper hårdt med Isco om pladsen.

Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, MMM

Leveret af Kunena Forum