Reus-handel kan være rykket et skridt nærmere

11 år 6 måneder siden #25 af JimmyBroe

Dios skrev: Kasillas skrev:

Hvad konkret er det der får dig til at tro at der ikke er plads til Reus?

Vi har set det før, og det endte ikke godt. Helt konkret så handler det om, at spillere med respekt for sig selv ønsker at spille fast. Det skulle da kun lige være en type som Kaká, som bare ville tjene kassen imens hans karriere rådnede op på bænken. Ronaldo bliver utilfreds, hvis han bliver skiftet ud i en kamp, hvordan vil det ikke se ud, hvis han så skulle starte på bænken? Benzema har aldrig været bedre, men da Higuain og ham delte om spille tiden, så var begge meget middelmådige, at Higuain stadig er det kunne jeg godt have fortalt, og endda i en ligeså middelmådig klub. Oh no he didn't :D. Bale vil selvfølgelig også spille hvergang han er fit, og det er han også god nok til at gøre.
Reus er i samme klasse, og ingen længe, så er Jesé det også. Jeg tror der er større chance for, at jeg bliver genfødt som en toiletbørste end, at man kan holde alle 5 tilfredse over flere år!

Pelle skrev:

Seriøst, der går så meget manager i den for jer, drenge.

Er den ikke lidt tarvelig, når jeg i flere omgange nu har prøvet og argumentere for det modsatte? :) Ental tak, så bliver jeg lidt glad igen hehe :D

Det er vel heller ikke nødvendigt, når Jese alligevel overtager pladsen fra Ronaldo her til foråret? Eller hvordan Dios.... :D Haha

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #26 af Sebberg
Seriøst, drenge - i roder rundt i de fløje, og hvem der kan spille dem. I bliver ved med at sige, at Bale er blevet 'omskolet', som om at vi har trukket ham væk fra hans bedste plads. Hvis i har fulgt nogenlunde med i fodbold de seneste 5 år, så ser vi næsten ikke deciderede fløje mere, som har udgangspunkt i den side, hvor deres bedste ben også er. De er der selvfølgelig (Navas, Lennon, Ox), men det er bestemt ikke stjerneparaden. Derimod er ALLE de virkelig store gamechangers smidt ud på den fløj, hvor de kan trække ind i banen og afslutte (Ronaldo, Ribery, Robben, Hazard, Hulk, Neymar, Bale) osv. Det er selvfølgelig derfor, at Bale spiller den højrekant, og det ville han også gøre, hvis Ronaldo ikke var på holdet. Derfor vil Reus naturligvis også tage udgangspunkt i venstrekanten, da en placering på højrekanten bestemt ikke vil tilgodese hans evner som afslutter, hvilket nu engang er essentielt for de fleste dygtige kanter (indvendige angribere).

11 år 6 måneder siden #27 af Pelle
Beklager Dios! Men du vil have Bale eller Ronaldo væk fra klubben, så jeg er stadig lidt sur på dig ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 6 måneder siden #28 af M_linding
Sebberg

Du har næsten en pointe... Bale er nok undtagelsen ift. den tendens du beskriver;)

Han sparker faktisk bedre til bolden fra venstrekanten, især når han kommer op i fart. Det virker tit som om, at det fjerner alt flow fra situationen, når Bale skal runde en modstander venstre om inden han kan sparke...

Selvfølgelig har Bale også scoret flotte mål, med udgangspunkt på højrekanten. Men jeg mener stadig at hans specialitet er hans afslutninger og indlæg i høj fart, ude fra venstrekanten.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

11 år 6 måneder siden #29 af Dios
JimmyBroe skrev:

Det er vel heller ikke nødvendigt, når Jese alligevel overtager pladsen fra Ronaldo her til foråret? Eller hvordan Dios.... :D Haha

Amen, vi kan da også alle køre en lille hetz på mig idag haha :D Don't blame me, blame the injury! :) Jesé var jo millimeter fra at stjæle billedet fra Ronaldo inden hans skade. Ronaldo var glemt undtagen herinde jo haha :D Men folk herinde kalder Mourinho for verdens bedste træner, og kalder Diego Lopez for en bedre målmand end Casillas. Så er det altså svært at tage folk seriøst engang imellem! :)

Pelle skrev:

Beklager Dios! Men du vil have Bale eller Ronaldo væk fra klubben, så jeg er stadig lidt sur på dig ;-)

Lige nu hedder den 0% Ronaldo og 210% Bale :)

Sebberg skrev:

Seriøst, drenge - i roder rundt i de fløje, og hvem der kan spille dem. I bliver ved med at sige, at Bale er blevet 'omskolet', som om at vi har trukket ham væk fra hans bedste plads. Hvis i har fulgt nogenlunde med i fodbold de seneste 5 år, så ser vi næsten ikke deciderede fløje mere, som har udgangspunkt i den side, hvor deres bedste ben også er.

Jeg forstår ikke? Hvem har sagt en fløjspiller skal spille i samme side som sit favorit ben? :) En fløjspiller er jo bare en spiller som enten er til venstre eller højre for midten af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 6 måneder siden #30 af BBB

Dios skrev: JimmyBroe skrev:

Amen, vi kan da også alle køre en lille hetz på mig idag haha :D Don't blame me, blame the injury! :) Jesé var jo millimeter fra at stjæle billedet fra Ronaldo inden hans skade. Ronaldo var glemt undtagen herinde jo haha :D Men folk herinde kalder Mourinho for verdens bedste træner, og kalder Diego Lopez for en bedre målmand end Casillas.

... og Benzema bedre end Higuain.

Dios skrev: Så er det altså svært at tage folk seriøst engang imellem! :)

Enig. Benzema er jo ikke bedre end Higuain. Det er lidt for fjollet et udsagn, til at det kan tages seriøst.

11 år 6 måneder siden #31 af Dios
@BBB.

Vi lader lige dit indlæg hænge lidt, bare lidt endnu :D Du skal nok få redigeret det når du ser fejlene! Haha.

BTW: Det er ikke et udsagn, men en konstatering! ;D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

Leveret af Kunena Forum