2015 skydes i gang med en lækkerbisken
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sahinovic skrev:
Steen skrev: Underholdende kamp, og fortjent at Valencia vandt. Holdet begynder først at spille fodbold når man er kommet bagud, hvilket er alt for sent. Man savner virkelig Modric....
Isco var banens klart dårligste spiller, efterfulgt af Benzema og Bale. De øvrige spillere var heller ikke gode, kun Pepe og, til dels Kroos, kan være sin indsats bekendt.
Man vinder ikke ligaen i december, ej heller i januar. Op på hesten igen, dette hold har hvad der skal til for at vinde de store trofæer. Vamos!
Er det en joke? Isco kæmpede til det sidste og var klart en af spillerne som var mest synlige, specielt i de sidste 30 minutter - hvor var verdens bedste fodboldspiller Ronaldo (udover straffesparket)?
.. og vi ved alle, at de sidste 30 minutter af en kamp er de eneste, som tæller.
Isco var synlig, men det var på en meget uheldig måde, at han blev bemærket.
Ronaldo var væk og virkede uinteresseret i 92 minutter. Men det jo typisk januar måned for Ronaldo, stemmerne er jo talt til Ballon D'or.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Hvis du læser så skriver jeg specielt i de sidste 30 minutter.
Ronaldo var væk og virkede uinteresseret i 92 minutter. Men det jo typisk januar måned for Ronaldo, stemmerne er jo talt til Ballon D'or.
Ronaldo fik intet at arbejde med. Det er trods alt en del af Iscos job. Når Ronaldo så fik noget, så var han ringe.
Vores midtbane var gennemført dårlig i dag.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Daniel skrev: Jeg synes Isco gjorde det hæderligt. Bedst af alle.
Aaaaaah, Daniel? Normalt er vi enige om meget, men her er vi godt nok langt fra hinanden.
Isco var ikke hurtig nok i pasningsspillet, fyldte ikke nok og arbejdede simpelthen for lidt i den afgørende del af kampen. På mange måder var Isco dyr - særligt i starten af anden halvleg, hvor Kroos manglede hjælp på midtbanen. Derudover lykkedes han med ganske få aktioner. Jeg kan godt lide Isco, men i dag var han ikke en gevinst for holdet.
Det sagt, så tager jeg nu nederlaget roligt. Det blev en dyr tur til Qatar pointmæssigt, men vi skabte bestemt chancerne til at vinde. Nogle gange har man ikke marginalerne og det havde vi ikke i dag. Heldigvis er vi i en situation, hvor vi kunne tåle et pointtab. Op på hesten og videre, det er jo ikke fordi vi blev spillet under gulvtæppet.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
raul7=kongen skrev:
Daniel skrev: Jeg synes Isco gjorde det hæderligt. Bedst af alle.
Aaaaaah, Daniel? Normalt er vi enige om meget, men her er vi godt nok langt fra hinanden.
Isco var ikke hurtig nok i pasningsspillet, fyldte ikke nok og arbejdede simpelthen for lidt i den afgørende del af kampen. På mange måder var Isco dyr - særligt i starten af anden halvleg, hvor Kroos manglede hjælp på midtbanen. Derudover lykkedes han med ganske få aktioner. Jeg kan godt lide Isco, men i dag var han ikke en gevinst for holdet.
Det sagt, så tager jeg nu nederlaget roligt. Det blev en dyr tur til Qatar pointmæssigt, men vi skabte bestemt chancerne til at vinde. Nogle gange har man ikke marginalerne og det havde vi ikke i dag. Heldigvis er vi i en situation, hvor vi kunne tåle et pointtab. Op på hesten og videre, det er jo ikke fordi vi blev spillet under gulvtæppet.
Meget enig - Isco var blandt banens ringeste. han var direkte elendig på egen banehalvdel - så umådelig usikker og pinligt ringe i sine beslutninger. Iker var med afstand bedste mand - og så synes jeg faktisk Khedira kom ind og gav noget af det vi manglede. Bale var helt væk - eneste mand der var dårligere var vel hans afløser Jese!
Ellers er jeg enig i at der reelt ik er grund til panik - alligevel synes jeg det var lidt ubehageligt at se begrænsningerne for vores hvalpemidtbane når de blir udsat for pres på udebane - noget vi jo nærmest ik har oplevet endnu i denne sæson, så på dén led ka man godt blive bekymret alligevel.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Hvor kunne det have været fedt, hvis Real havde nuppet rekorden for flest sejre i streg! Jeg vil ikke lyve overfor nogen - skuffelsen er bestemt til at tage og føle på - men, jeg vil trods alt også komme med et men... Som en anden er inde på, i en af de andre tråde, så var man altså, i og omkring klubben, ved at være temmelig fikseret på rekorden. Det er trods alt turneringerne som skal vindes, der bør være omdrejningspunktet for klubbens sejre - jeg ser i hvert fald frem til, at fokus ift. de sejre klubben måtte hente, igen kommer til at være på turneringerne. En meget flot rekord, har forladt klubbens udsigt (for nu), men i ligaen er man bestemt stadig med!
Jeg var i øvrigt ikke synderligt overrasket over nederlaget. Det er efterhånden et stykke tid siden, at Real har spillet rigtig godt - sidst holdet leverede imponerende spil, var vel helt tilbage i 10. runde mod Granada, samme uge som man mødte Liverpool hjemme. For mig var nederlaget nærmest tættere end rekorden og nu hvor det er kommet, kan man blot håbe, at det på den ene eller anden psykologiske vis, kommer til at fungere som et vendepunkt (spilmæssigt).
Videre!
Altid Real Madrid.
Dyvaaaaaaad!
Lad os se hvor mange ting jeg kan nå at ramse op på 60 sekunder som han kunne have gjort anderledes:
Blevet hjemme!
Aflevere bolden!
Skyde med sit højreben!
Lade sig udskifte!
Alt andet end hvad han gjorde!
Fake en skade!
Score?!
Ringe til Reus, og sige:Så bytter vi!
Båååååt. Tiden er gået.
Amen altså :D
Nå, men en svær udebane og et veloplagt Valencia hold. Vi spillede ikke specielt godt, men heldigvis har vi lillesøstre på Calderon på Onsdag :D Op med hovederne, vi ligger trods alt nr. 1, og ja det gør vi stadig :) Det er ikke verdens undergang, men for mange af vores spillere underpræsterede, og så går det jo ikke.
Nu taber vi på Onsdag og vinder i weekenden, og så er alt glemt igen :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Nu skal man jo ikke vade i det, men Bale are you fucking kidding me? En klam stivtå var hvad han magtede i situationen.
Dyvaaaaaaad!
Lad os se hvor mange ting jeg kan nå at ramse op på 60 sekunder som han kunne have gjort anderledes:
Blevet hjemme!
Aflevere bolden!
Skyde med sit højreben!
Lade sig udskifte!
Alt andet end hvad han gjorde!
Fake en skade!
Score?!
Ringe til Reus, og sige:Så bytter vi!
Båååååt. Tiden er gået.
Amen altså :D
Nå, men en svær udebane og et veloplagt Valencia hold. Vi spillede ikke specielt godt, men heldigvis har vi lillesøstre på Calderon på Onsdag :D Op med hovederne, vi ligger trods alt nr. 1, og ja det gør vi stadig :) Det er ikke verdens undergang, men for mange af vores spillere underpræsterede, og så går det jo ikke.
Nu taber vi på Onsdag og vinder i weekenden, og så er alt glemt igen :)
Høhø en nørd:P Blæret.
Jeg er også temmelig rolig. Jeg forstår dog ikke at man spiller en sådan midtbane mod en sulten modstander som samtidig er på hjemmebane. Det er ikke fordi at de tre (Isco, Kroos og James) har spillet den konstellation utrolig mange gange. Og så lige prøve den af mod Valencia er mig en gåde. Men nok om det.
Begge vores kanter var elendige idag. Et få-tal af os har luret den, Ronaldo og Bale spiller bedst når den ene eller den anden er ude af den ene eller anden grund. Der bliver for lidt kreativitet, og spillet ender ofte ud i hurtige ryk ind i banen eller til baglinjen, som bare bliver læst i læbet af kort tid. Vi så det også med Jese idag, han var læst hver evig eneste gang. Det var ulideligt at se på.
Jeg er her stadig XOXO
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Foruroligende så mange, der nævner Bale, men så få der nævner, hvor ringe Ronaldo var....
Kærlighed gør blind...
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.