Optakt: Nyt forsøg på at komme tilbage på sporet
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det er så pinagtigt af Bale det der. Jeg er ikke for man buher af spillerne, men nogle gange kan det altså være på sin plads, og i dette tilfælde synes jeg det er fint og komme ud med sine frustrationer. Så længe det ikke bliver en decideret hetz, så har jeg ikke noget imod det i tilfælle som dette.
At Ronaldo bliver 5 år igen, kommer jo ikke bag på nogen. Det er sådan han er på en bane, og det ved man.
@Pelle
Ronaldo gør det rigtige hele vejen igennem. Han skal netop ikke fange Bale, men hele tiden være sikker på han er onside, og foran forsvarspilleren! Om Ronaldo kunne fange ham eller ej, er ret så ligegyldigt. Det handler om, at Bale sagtens ville kunne spille Ronaldo helt fri uden der ville være offside.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men du har helt ret i dit postulat omkring, at han skal score. Hvis han først beslutter sig for det der, så skal han gå all in og smide den i kassen :-)
- Storken
- Gæst
-
Pelle skrev: Så tror jeg du skal se episoden igen, Dios. Som jeg ser det, er det eneste tidspunkt Ronaldo faktisk når at være på linje med Bale, efter waliseren har afsluttet. Det er bestemt sådan jeg ser det.
Men du har helt ret i dit postulat omkring, at han skal score. Hvis han først beslutter sig for det der, så skal han gå all in og smide den i kassen :-)
Grunden til Ronaldo er så sur at han jo skriger til bale han kommer. Ses tydeligt på videoer på tuben, der kommer nok en alvors snak med Bale igen.
asp3200 skrev:
Pelle skrev: Så tror jeg du skal se episoden igen, Dios. Som jeg ser det, er det eneste tidspunkt Ronaldo faktisk når at være på linje med Bale, efter waliseren har afsluttet. Det er bestemt sådan jeg ser det.
Grunden til Ronaldo er så sur at han jo skriger til bale han kommer. Ses tydeligt på videoer på tuben, der kommer nok en alvors snak med Bale igen.
Men det er jo ikke sikkert, at Bale hører det? Volumen stiger jo lidt på stadion, når BBC kommer stormende mod modstanderens mål.
For at være ærlig synes jeg det er en lidt bizar diskussion at have. Selvfølgelig skal Bale tage den selv. Og selvfølgelig skal han score.
Havde han det, havde vi aldrig haft diskussionen. Ronaldo havde dog stadig været tvær.
Florentino Pérez
Han kunne have spillet ronaldo og benzema helt fri i begge situationer, men vælger istedet en dybt latterligt afslutning. Jeg syntes sku det er fair Ronaldo bliver sur over sådan en situation, selvfølgelig spiller man da sin medspiller fri i sådan en situation. Dybt godnat endnu engang af Bale.
Men lækkert med 3 point på kontoen, og nu 4 point foran barca! lad os håbe barcelona og atletico madrid spiller uafgjort i morgen, hvilket ville være et klasse resultat!
Jespersk skrev: Først mod Valencia og så idag, hvor er det dog trættende at se på BALE!
Han kunne have spillet ronaldo og benzema helt fri i begge situationer, men vælger istedet en dybt latterligt afslutning. Jeg syntes sku det er fair Ronaldo bliver sur over sådan en situation, selvfølgelig spiller man da sin medspiller fri i sådan en situation. Dybt godnat endnu engang af Bale.
Men lækkert med 3 point på kontoen, og nu 4 point foran barca! lad os håbe barcelona og atletico madrid spiller uafgjort i morgen, hvilket ville være et klasse resultat!
Ja selvfølgelig har han det, fordi Ronaldo er ihvertfald også typen, som altid spiller på tværs når de andre er fri, for noget så selvisk som og sparke selv gør han aldrig.
Florentino Pérez
Og det er jo netop hele pointen! :) Ronaldo skal ikke være på linje med Bale. Bale skal spille bolden, så den går forbi målmanden og lige direkte ind i Ronaldo's løbebane. Altså skråt fremad, for at du er med på det hehe.
Nemmerlig, og det er jo derfor han skal kritiseres.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Og det er jo netop hele pointen! :) Ronaldo skal ikke være på linje med Bale. Bale skal spille bolden, så den går forbi målmanden og lige direkte ind i Ronaldo's løbebane. Altså skråt fremad, for at du er med på det hehe.
Nemmerlig, og det er jo derfor han skal kritiseres.
Stop, stop, stop. Nu må idiotien simpelhen ophøre! Bale skal skyde selv, ligesom Ronaldo skulle skyde selv, hvis han var i den position.