Optakt: Nyt forsøg på at komme tilbage på sporet

11 år 6 måneder siden #25 af M_linding

Pelle skrev:

Dios skrev:

Pelle skrev: Så tror jeg du skal se episoden igen, Dios. Som jeg ser det, er det eneste tidspunkt Ronaldo faktisk når at være på linje med Bale, efter waliseren har afsluttet. Det er bestemt sådan jeg ser det.

Men du har helt ret i dit postulat omkring, at han skal score. Hvis han først beslutter sig for det der, så skal han gå all in og smide den i kassen :-)

Og det er jo netop hele pointen! :) Ronaldo skal ikke være på linje med Bale. Bale skal spille bolden, så den går forbi målmanden og lige direkte ind i Ronaldo's løbebane. Altså skråt fremad, for at du er med på det hehe.

Nemmerlig, og det er jo derfor han skal kritiseres.

Stop, stop, stop. Nu må idiotien simpelhen ophøre! Bale skal skyde selv, ligesom Ronaldo skulle skyde selv, hvis han var i den position.

Hvis man afslutter med kvalitet og scorer - ja!

Bale bør altså være klogere (eller skarpere)....

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #26 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev:

Pelle skrev: Så tror jeg du skal se episoden igen, Dios. Som jeg ser det, er det eneste tidspunkt Ronaldo faktisk når at være på linje med Bale, efter waliseren har afsluttet. Det er bestemt sådan jeg ser det.

Men du har helt ret i dit postulat omkring, at han skal score. Hvis han først beslutter sig for det der, så skal han gå all in og smide den i kassen :-)

Og det er jo netop hele pointen! :) Ronaldo skal ikke være på linje med Bale. Bale skal spille bolden, så den går forbi målmanden og lige direkte ind i Ronaldo's løbebane. Altså skråt fremad, for at du er med på det hehe.

Stop, stop, stop. Nu må idiotien simpelhen ophøre! Bale skal skyde selv, ligesom Ronaldo skulle skyde selv, hvis han var i den position.

Du misforstår big time ;) Læs mit første indlæg, og du finder ud af, at jeg bakker Bale's beslutning op omkring at afslutte. Jeg forklarede blot hvordan afleveringen skulle afleveres, da jeg kan forstå på dig, at du mener Ronaldo ikke var i en spil bar position?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 6 måneder siden #27 af Madridnation.

Sahinovic skrev:

Jespersk skrev: Først mod Valencia og så idag, hvor er det dog trættende at se på BALE!

Han kunne have spillet ronaldo og benzema helt fri i begge situationer, men vælger istedet en dybt latterligt afslutning. Jeg syntes sku det er fair Ronaldo bliver sur over sådan en situation, selvfølgelig spiller man da sin medspiller fri i sådan en situation. Dybt godnat endnu engang af Bale.

Men lækkert med 3 point på kontoen, og nu 4 point foran barca! lad os håbe barcelona og atletico madrid spiller uafgjort i morgen, hvilket ville være et klasse resultat!

Ja selvfølgelig har han det, fordi Ronaldo er ihvertfald også typen, som altid spiller på tværs når de andre er fri, for noget så selvisk som og sparke selv gør han aldrig.

Forskellen her er så at når Ronaldo er selvisk så score han 9/10 gange, hvorimod Bale nu har misset to gigant chancer (den ene som faktisk kunne have ændret kampen mod valencia)....

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

11 år 6 måneder siden #28 af Fondo_Sur
Tjaa hvis det sker igen, ved han at der venter pivekoncerter på bernabeu.

Tror egenligt ikke han er så selvisk. Jeg holdte øje med Bales øjesyn i hans store chance i dag og det virker som om at han slet ikke så cristiano! Mod Valencia var det svært for ham at aflevere til Benzema, men synes han skulle have prøvet alligevel. Bale er ikke et problem venner.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #29 af Brylle

Sahinovic skrev:

Jespersk skrev: Først mod Valencia og så idag, hvor er det dog trættende at se på BALE!

Han kunne have spillet ronaldo og benzema helt fri i begge situationer, men vælger istedet en dybt latterligt afslutning. Jeg syntes sku det er fair Ronaldo bliver sur over sådan en situation, selvfølgelig spiller man da sin medspiller fri i sådan en situation. Dybt godnat endnu engang af Bale.

Men lækkert med 3 point på kontoen, og nu 4 point foran barca! lad os håbe barcelona og atletico madrid spiller uafgjort i morgen, hvilket ville være et klasse resultat!

Ja selvfølgelig har han det, fordi Ronaldo er ihvertfald også typen, som altid spiller på tværs når de andre er fri, for noget så selvisk som og sparke selv gør han aldrig.

Så man skal kun spille bolden til dem, som selv ville spille den til en?
Skulle vi nu ikke lige være enige om, at det er holdet, der skal vinde og ikke Ronaldo, der skal tabe? Det skulle man efterhånden fristes til at tro er din største drøm i hele verden.
Forskellen er, at Ronaldo havde puttet den i kassen. Derudover lægger Ronaldo en super bold til James i stedet for selv at prøve at af score.

11 år 6 måneder siden #30 af Sebberg
Jeg må - på trods af verserende konflikter - give Pelle ret i denne her. Bale skal selv afslutte. Først og fremmest fordi han er alene med målmanden, men mest af alt, fordi den aflevering, som i ønsker, er næsten umulig. Som jeg også nævnte omkring chancen i Valencia, så er sådan en aflevering næsten umulig at lave. Ganske rigtigt er det nemt for os at se, da vi har det store overblik, men den er altså umulig at se for Bale i virkeligheden.

Nu så jeg lige chancen igen, og jeg må indrømme, at jeg slet ikke kan se, hvordan Bale skulle se Ronaldo der. Ronaldo er jo ikke engang fri, som Benzema var i Valencia. Det er korrekt, at en helt perfekt aflevering ville ramme Ronaldo, men Bale har ingen mulighed for at lave denne aflevering, da det eneste han kan se til venstre, er en forsvarsspiller.

Forskellen er, at Ronaldo havde puttet den i kassen. Derudover lægger Ronaldo en super bold til James i stedet for selv at prøve at af score.

Er det alvorligt? Man skal virkelig være pro-Ronaldo, hvis man ved hans assist vurderer, at han vælger 'fra' at score. Det er jo ikke nogen chance, han fravælger. Det er en rigtig flot aflevering, men det handler ingenlunde om at være selvisk eller ej.

Synes godt nok, det er ærgerligt, at Bale nu bliver 'stemplet' som selvist. Det er netop en af de ting, som jeg synes, han ikke er. Jeg husker adskillige gange i både sidste og denne sæson, hvor Bale har haft en 'halv friløber', og hvor han har afleveret den til eksempelvis Ronaldo. Og nu bliver han så stemplet på baggrund af to chancer, hvor en aflevering ikke er helt åbenlys.

11 år 6 måneder siden #31 af Sahinovic

Brylle skrev:

Sahinovic skrev:

Så man skal kun spille bolden til dem, som selv ville spille den til en?
Skulle vi nu ikke lige være enige om, at det er holdet, der skal vinde og ikke Ronaldo, der skal tabe? Det skulle man efterhånden fristes til at tro er din største drøm i hele verden.

Det var da en omgang nonsense du lige fyrede af. Min pointe er bare at jeg ikke forstår hvordan Ronaldo kan blive så sur og råbe puta ad sine medspillere når han selv er egoistisk? Han burde da have forståelse for at man gerne vil prøve selv, nu hvor han selv gør det i hver kamp? Jeg mener forresten heller ikke at Bale er egoistisk i denne situation da han ikke ser Ronaldo komme bagfra.

Vi har nu mange gange set Ronaldo forspilde chancer imens hans medspillere har stået bedre placeret og i meget værre omfang end Bales situation idag. Han blev buhet ud af Bernabeu for at være så egoistisk på et tidspunkt og igen forspilde chancer - så stop nu det med at, den havde Ronaldo sat ind.

''Skulle vi nu ikke lige være enige om, at det er holdet, der skal vinde og ikke Ronaldo, der skal tabe?'' - Sjovt at du nævner det, fordi holdet vandt 3-0 idag, men Ronaldo så da ud som om han havde tabt kampen lige efter slutfløjet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

11 år 6 måneder siden #32 af ZizouMo
Stats over sidste og denne sæson (i La liga)*:

Bale:
2013/14
Minutter: 2080
Mål: 15 = mål pr. 138,66 min.
Assist: 12 = assist pr. 173 min.
MoTM: 4

2014/15
Minutter: 1203
Mål: 8 = mål pr. 150,38 min.
Assist: 3 = assist pr. 401 min.
MotM: 0

Disse stats viser ikke altid det sande billede, men det kan ikke være mere tydeligt, at Bale LANGTFRA assistere som han gjorde i sidste sæson. Vi taler ikke om 50-100 min., men hele 227 min. til forskel.

Vi er selvfølgelig kun halvvejs i sæsonen og han kan nå at lave mange assist, men lige nu er der ingen tvivl.

Ronaldo
2013/14
Minutter: 2563
Mål: 31 = mål pr. 82,68 min.
Assist: 9 = assist pr. 284,78 min.
MoTM: 10

2014/15
Minutter: 1429
Mål: 26 = mål pr. 54,96 min.
Assist: 9 = assist pr. 158,78 min.
MotM: 11

At sige at Ronaldo er egoistisk er mærkeligt, når han ligger nummer 1 i assist listen og har lavet 6 flere end Bale. Ronaldo er blevet meget bedre til netop det, at lægge op til sine medspillere i denne sæson (126 min. til forskel).

- Igen sæsonen er lang og mange ting kan nå at ændre sig. Stats viser slet ikke alt, men i dette tilfælde burde der ikke sættes nogle spørgsmålstegn.

God søndag :)

*Tallene hentet fra WhoScored

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, MMM, ElMadrid

11 år 6 måneder siden #33 af SR4

ZizouMo skrev: Stats over sidste og denne sæson (i La liga)*:

Bale:
2013/14
Minutter: 2080
Mål: 15 = mål pr. 138,66 min.
Assist: 12 = assist pr. 173 min.
MoTM: 4

2014/15
Minutter: 1203
Mål: 8 = mål pr. 150,38 min.
Assist: 3 = assist pr. 401 min.
MotM: 0

Disse stats viser ikke altid det sande billede, men det kan ikke være mere tydeligt, at Bale LANGTFRA assistere som han gjorde i sidste sæson. Vi taler ikke om 50-100 min., men hele 227 min. til forskel.

Vi er selvfølgelig kun halvvejs i sæsonen og han kan nå at lave mange assist, men lige nu er der ingen tvivl.

Ronaldo
2013/14
Minutter: 2563
Mål: 31 = mål pr. 82,68 min.
Assist: 9 = assist pr. 284,78 min.
MoTM: 10

2014/15
Minutter: 1429
Mål: 26 = mål pr. 54,96 min.
Assist: 9 = assist pr. 158,78 min.
MotM: 11

At sige at Ronaldo er egoistisk er mærkeligt, når han ligger nummer 1 i assist listen og har lavet 6 flere end Bale. Ronaldo er blevet meget bedre til netop det, at lægge op til sine medspillere i denne sæson (126 min. til forskel).

- Igen sæsonen er lang og mange ting kan nå at ændre sig. Stats viser slet ikke alt, men i dette tilfælde burde der ikke sættes nogle spørgsmålstegn.

God søndag :)

*Tallene hentet fra WhoScored

Folk har det med ikke at dømme Ronaldo på det sportslige, men på hans "attitude". Fordi folk kan lide at analyserer hvordan han ikke fejre andres mål eller hvor "sur" han bliver, når han lige råber af en medspiller i en eller anden situation.

11 år 6 måneder siden #34 af BBB

Pelle skrev:

Dios skrev:

Forskellen er, at Ronaldo scorer i sådan en situation oftere end Bale gør.

11 år 6 måneder siden #35 af Pelle

BBB skrev:

Pelle skrev:

Dios skrev:

Forskellen er, at Ronaldo scorer i sådan en situation oftere end Bale gør.

Men det er ikke det, vi diskuterer! Put nu venligst tingene i de rigtige kasser. Diskussionen startede med, om Bale var selvvisk og skulle have afleveret til Ronaldo (som han ikke kunne se, men som I kloge mennesker selvfølgelig mener, at han skulle). Og Bale SKAL naturligvis skyde selv, den kan simpelthen bare ikke være længere! At han selvfølgelig skal score, er en helt anden snak, og det er for ringe af ham. Men den skal forsøges!

Nu var det jo ikke fordi Ronaldo ikke havde chancer selv. Han kunne jo lade være med at tøve, da han får en lang aflevering og i øvrigt tager armen til brug for at tæmme bolden - så havde han også været på tavlen.

Og lige til SR4s nonsens omkring, at nogle folk bedømmer Ronaldo ud fra hans attitude og ikke det sportslige. Stop. Jeg er så Pro-Ronaldo, som man kan være. Men jeg har også nok objektivitet til at se, hvornår manden er inde i en dårlig periode spillemæssigt - og det er han nu. Præcis som han var sidste år ved denne tid, da stemmerne til Balon D'Or var afgivet. Så må vi håbe, at han - ligesom sidste år - rejser sig igen, når han har fået overrakt statuetten.
Ronaldo er en fantastisk spiller - den bedste på jorden. Men hans attitude overfor sine holdkammerater er ved at være en belastning. Det er ikke ok at råbe "PUTA" efter Bale, fordi han selv ville have haft målet!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Pelle.

11 år 6 måneder siden #36 af Kasillas
Hej. - Jeg så ikke kampen.

Blev Bale buhet fordi han underpræsterede eller fordi han ikke afleverede læderet til verdens bedste fodboldspiller?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum