Optakt: Comeback eller forsvind
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det sker ikke så ofte at jeg håber på en Barcelona sejr, men hold op hvor jeg håber Barcelona knuser Atletico fuldstændig.
Og hvordan kan der iøvrigt være tvivl om hvem af Pepe og Varane man skal beholde?
DC19
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Godt det er cuppen - Kom så! Fokus på Champions league og ligaen - den r også sjovere at vinde
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Florentino Pérez
Inspektøren skrev: Seriøst!? Er det en joke? Det er jo en gentagelse af første halvleg. Og så El Nino der scorer efter en fejl fra Ramos. Hold nu...
Én fejl? Jeg talte mere end blot én fejl fra Ramos i den sekvens. Foruden den elendige opbakning ved 0-1-målet, så tæller ham og Pepe sådan cirka 16 begynderfejl tilsammen ved de to mål. Foruden de 16 andre fejl i andre sekvenser... hvor er det rystende dårligt forsvarsspil af de to, som ellers har været så sikre.
Hvis de nu bare gider sælge cuppen med en 4-2-sejr, så er det fint med mig. Fokus på ligaen og Champions League, tak.
Edit: De laver i det hele taget flere mærkværdige fejlafleveringer end de gjorde i løbet af sejrsstimen, hvor de virkede langt skarpere over hele linjen. Det kniber en anesle med koncentrationen.
- Inspektøren
- Gæst
-
"Maybe they hate me because I'm too good."
Nå, op på hesten og så gælder det CL og liga!
Pepe og varane fremover og koncentrer jer nu om den liga. Flov og pinlig indsats igen igen.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Fuldfortjent de vinder.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Glemte lige Esben Hansen - sjovt at han ik engang lidt elegant forøger at skjule at han virkelig hader Real Madrid