Optakt: Comeback eller forsvind

11 år 6 måneder siden #13 af Raul7-2880
Hvorfor Ramos??!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #14 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Comeback eller forsvind
Torres har ikke scoret et mål de sidste 6 år, og så laver han naturligvis to iaften.

Det sker ikke så ofte at jeg håber på en Barcelona sejr, men hold op hvor jeg håber Barcelona knuser Atletico fuldstændig.

Og hvordan kan der iøvrigt være tvivl om hvem af Pepe og Varane man skal beholde?

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

11 år 6 måneder siden #15 af ChrillRM14
Håber de indser, at de skal til at tage sig sammen.... Det sløset og pinligt som madridista at se på... Øv! Vi på hjemmebane, og vi lader dem få to nemme mål efter forsvarsfejl... Det her niveau rækker ikke langt

Godt det er cuppen - Kom så! Fokus på Champions league og ligaen - den r også sjovere at vinde

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

11 år 6 måneder siden #16 af Sahinovic
Den ene hjerneblødning efter den anden fra Ramos, og alt det sker imens vi har en Varane siddende på bænken. Det kører ikke for Ramos idag, skift ham dog ud!

Florentino Pérez

11 år 6 måneder siden #17 af El_Juan

Inspektøren skrev: Seriøst!? Er det en joke? Det er jo en gentagelse af første halvleg. Og så El Nino der scorer efter en fejl fra Ramos. Hold nu...

Én fejl? Jeg talte mere end blot én fejl fra Ramos i den sekvens. Foruden den elendige opbakning ved 0-1-målet, så tæller ham og Pepe sådan cirka 16 begynderfejl tilsammen ved de to mål. Foruden de 16 andre fejl i andre sekvenser... hvor er det rystende dårligt forsvarsspil af de to, som ellers har været så sikre.

Hvis de nu bare gider sælge cuppen med en 4-2-sejr, så er det fint med mig. Fokus på ligaen og Champions League, tak.

Edit: De laver i det hele taget flere mærkværdige fejlafleveringer end de gjorde i løbet af sejrsstimen, hvor de virkede langt skarpere over hele linjen. Det kniber en anesle med koncentrationen.
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved El_Juan.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #18 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Comeback eller forsvind
Puha, Pepé. Forhåbentlig er han ok.

11 år 6 måneder siden #19 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Optakt: Comeback eller forsvind
Lad os håbe den her forsvarspræstation - af alle 5 mand endda - blot er en enlig svale. Sjældent har jeg set noget så ringe. Man kan næsten ikke vente til bare at skulle fokusere på ligaen, for vi er slet ikke hvor vi skal være i øjeblikket. Synes dog vi har vist nogle gode takter i dag omend det naturligvis var påkrævet.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 6 måneder siden #20 af Hvidt
Besvaret af Hvidt på emne Optakt: Comeback eller forsvind
LOL at det eneste hold Torres kan score imod er os ... Seriøst hvor jeg hader at tabe til f%&#!g Atletico; de spiller jo ikke engang fodbold, men lader Ramos klare ærterne for dem ..
Nå, op på hesten og så gælder det CL og liga!

11 år 6 måneder siden #21 af asp3200
Ramos spiller sig dag for dag ud på bænken. Ufatteligt, man undres om han vil sælges til England;). Han gør ihvertfald ikke meget for at blive for tiden. Klovn.

Pepe og varane fremover og koncentrer jer nu om den liga. Flov og pinlig indsats igen igen.

11 år 6 måneder siden #22 af madrid2000
Man kan fandme ikke lave de der forsvars fejl som vi laver og så håbe, at man vender 0-2 mod et hold som Athletico.

Fuldfortjent de vinder.

11 år 6 måneder siden #23 af DarioGomez
Jeg forstår bare ikke, hvorfor Ancelotti vælger at starte med Helguera, Campo, Miñambrés, og Pavon i så vigtig en kamp?!?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, -#7-, Dios, MMM, Inspektøren

11 år 6 måneder siden #24 af Siempre fiel
Tragikomisk ikke at ha et alternativ til Benzema - kæft en omvandrende badebold - altså selveste Fernando Torres er jo en killer til sammenligning. Idag var han dog kun ligeså helt igennem elendig som Ramos, Pepe, James og Navas..

Glemte lige Esben Hansen - sjovt at han ik engang lidt elegant forøger at skjule at han virkelig hader Real Madrid
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Siempre fiel.

Leveret af Kunena Forum