Optakt: Comeback eller forsvind

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #25 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Comeback eller forsvind
ISCO ISCO ISCO!

Det har Gabi fandme fortjent!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 6 måneder siden #26 af Siempre fiel

DarioGomez skrev: Jeg forstår bare ikke, hvorfor Ancelotti vælger at starte med Helguera, Campo, Miñambrés, og Pavon i så vigtig en kamp?!?

Og Raul Bravo på mål!!! Og Peter Madsen i front

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #27 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Comeback eller forsvind

Siempre fiel skrev: Tragikomisk ikke at ha et alternativ til Benzema - kæft en omvandrende badebold - altså selveste Fernando Torres er jo en killer til sammenligning. Idag var han dog kun ligeså helt igennem elendig som Ramos, Pepe, James og Navas..

Glemte lige Esben Hansen - sjovt at han ik engang lidt elegant forøger at skjule at han virkelig hader Real Madrid

Det er altid tragikomisk at en spiller der ikke engang går over i historien i OB, skal kommentere en topkamp mellem to af verdens bedste hold.

11 år 6 måneder siden #28 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Optakt: Comeback eller forsvind

DarioGomez skrev: Jeg forstår bare ikke, hvorfor Ancelotti vælger at starte med Helguera, Campo, Miñambrés, og Pavon i så vigtig en kamp?!?

Haha. Det her er simpelthen årets bedste indlæg.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

11 år 6 måneder siden #29 af Daniel
Det er vel ikke værd at bruge tid på at nævne Pepe og Ramos' forsvarsindsats her til aften? To så store kapaciteter serverer det videre avancement på et sølvfad på Atletico Madrid...... det er skuffende!

Er uden ord. Intet lært siden sidst. Katastrofal indsats over hele linjen.

11 år 6 måneder siden #30 af Kaká8
Fuldt fortjent at Atletico vinder. Hvordan kan man også score 3 mål med den indstilling som holdet har i 2. halvleg?

Benzema sejler rundt idag, Jesé vil meget, men ikke så meget lykkedes for ham, Ramos har en hjernesygdom, ergo, køb en god erstatning for Benz, lej Jesé ud og køb Reus, sæt Ramos på bænken og lad Varane klare tingene.

HALA MADRID Y NADA MAS

11 år 6 måneder siden #31 af Sebberg
Jeg er tom for ord. Tom. Jeg må indrømme, at jeg ikke har været så vred over en Real Madrid kamp i flere sæsoner. Det var en stor byrde før kampen, men jeg kan simpelthen ikke bære at tabe på sådan et latterligt grundlag.

Jeg tager ofte Ramos i forsvar. Nu er det for meget. Han bliver simpelthen aldrig den kongeforsvarer, når han sådan sælger holdet. Ved første mål er det mest Pepe, men det er også elendigt af Ramos. Det andet mål? Jeg kunne have dræbt en der. Hvad fanden ligner det, at lave sådan en aflevering. Det er utilgiveligt. Pepe ligeså på det mål. Han har en opgave, og det er at holde øje på ydresiden.

Jeg har faktisk ikke så mange andre kritikpunkter. Udover disse latterlige episoder så synes jeg igen, at vi udspiller Atletico, og det er måske også derfor, at jeg synes, det er så ærgerligt, at vi står her i dag.

Jeg er så sur...

11 år 6 måneder siden #32 af asp3200

Sebberg skrev: Jeg er tom for ord. Tom. Jeg må indrømme, at jeg ikke har været så vred over en Real Madrid kamp i flere sæsoner. Det var en stor byrde før kampen, men jeg kan simpelthen ikke bære at tabe på sådan et latterligt grundlag.

Jeg tager ofte Ramos i forsvar. Nu er det for meget. Han bliver simpelthen aldrig den kongeforsvarer, når han sådan sælger holdet. Ved første mål er det mest Pepe, men det er også elendigt af Ramos. Det andet mål? Jeg kunne have dræbt en der. Hvad fanden ligner det, at lave sådan en aflevering. Det er utilgiveligt. Pepe ligeså på det mål. Han har en opgave, og det er at holde øje på ydresiden.

Jeg har faktisk ikke så mange andre kritikpunkter. Udover disse latterlige episoder så synes jeg igen, at vi udspiller Atletico, og det er måske også derfor, at jeg synes, det er så ærgerligt, at vi står her i dag.

Jeg er så sur...

Ikke være så sur bassemand, varane tillader ikke vi taber flere kampe i år når Ramos er på bænken ;)

11 år 6 måneder siden #33 af DarioGomez

-#7- skrev:

Haha. Det her er simpelthen årets bedste indlæg.

Det er meget tidligt at tage den præmie, men jeg takker naturligvis ydmygt ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum