FIFA har bedt om akt-indsigt hos det spanske fodboldforbund

11 år 3 måneder siden #13 af Kassow-Rossing
Jeg er ked af at sige det om min yndlingssuperhelt, men jeg tror at du, Superman, har misforstået indlægget :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 3 måneder siden #14 af raul7=kongen

Superman skrev:

raul7=kongen skrev: Så fandt vi årsagen til den pludseligt ændrede transfer-strategi siden Barca fik sin straf.

Købene af Asensio, Ødegaard osv. var næsten også for tilfældige. Krydret med at man hentede Danilo midt i sæsonen - noget man nærmest aldrig gør - kan denne dom ikke komme som en overraskelse.

Arh det er vel ikke helt korrekt.

Danilo indkøbet blev vel offentligt grundet Porto er børsnoteret og i sagens natur vel skal følge reglerne. Som jeg læste det på AS var Porto pålagt at offentliggøre handlen i den givne periode.

I forhold til Marco Assensio, så var han jagtet af flere klubber, og købet var annonceret før FIFA ville have dokumenterne fra Real Madrid. Ikke dermed sagt at Real Madrid ikke kan have handlet som de gjorde fordi de ved noget vi ikke ved.

Ja og med Ødegaard, så kan vi jo ikke bare konkludere at noget ulovligt er foregået bare fordi Real formår at skrive kontrakt med en af de mest eftertragtede unge spillere.

Korrekt, men vil du i ramme alvor påstå, at du ikke har tænkt over, at det var påfaldende med den ændrede strategi? Jeg skriver jo ingen steder, at man har handlet ulovligt siden. Blot at man nok har vidst, at man ville blive fældet. Derfor ændrede man strategi for at gardere fremtiden.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved raul7=kongen.

• Superman
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #15 af Superman

raul7=kongen skrev:

Superman skrev:

raul7=kongen skrev: Så fandt vi årsagen til den pludseligt ændrede transfer-strategi siden Barca fik sin straf.

Købene af Asensio, Ødegaard osv. var næsten også for tilfældige. Krydret med at man hentede Danilo midt i sæsonen - noget man nærmest aldrig gør - kan denne dom ikke komme som en overraskelse.

Arh det er vel ikke helt korrekt.

Danilo indkøbet blev vel offentligt grundet Porto er børsnoteret og i sagens natur vel skal følge reglerne. Som jeg læste det på AS var Porto pålagt at offentliggøre handlen i den givne periode.

I forhold til Marco Assensio, så var han jagtet af flere klubber, og købet var annonceret før FIFA ville have dokumenterne fra Real Madrid. Ikke dermed sagt at Real Madrid ikke kan have handlet som de gjorde fordi de ved noget vi ikke ved.

Ja og med Ødegaard, så kan vi jo ikke bare konkludere at noget ulovligt er foregået bare fordi Real formår at skrive kontrakt med en af de mest eftertragtede unge spillere.

Korrekt, men vil du i ramme alvor påstå, at du ikke har tænkt over, at det var påfaldende med den ændrede strategi? Jeg skriver jo ingen steder, at man har handlet ulovligt siden. Blot at man nok har vidst, at man ville blive fældet. Derfor ændrede man strategi for at gardere fremtiden.

Nej det vil jeg ikke påstå, derfor skriver jeg også at Real Madrid meget vel kan have handlet da de vidste at fælden kunne klappe.

Kassow-Rossing, tror såmænd ikke jeg har misforstået indlægget, jeg synes blot det er tidligt at påberåbe sig sandheden og sige at dommen ikke kan overraske, ikke mindst da der ingen dom er faldet :-)
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Superman.

11 år 3 måneder siden #16 af DarioGomez
Men forklar mig lige noget, hvis fælden klapper snart, så er det da pisseligemeget, at vi har hentet Danilo - for han må jo ikke registreres alligevel - og så falder handlen vel til jorden?

Eller har jeg misforstået noget? For kan vi lukke aftaler allerede nu - så gør det jo ikke en skid - andet end at vi har en hel sommer, hvor vi slipper for den uro, nye spillere sent i transfervinduet giver. :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

11 år 3 måneder siden #17 af Damholt
Med denne nyhed ude i offentligheden, kan man så ikke frygte, at sælgende klubber nu vil presse prisen i vejret på spillere, når den kære Florentino kommer listende med pengepungen? Vi betaler måske normalt nok lidt ekstra for de fleste af vores spillere modsat, hvis mindre klubber spørger på en given spiller, men med dette transfer-pres på skuldrene, så kan der vel blive tale om endnu højere beløb.
Veratti til rygtede 25-30 millioner Euro bliver hurtigt et køb på 40 i stedet, eller hvad skal man regne med her?

Er generelt helt enig i, at vores ledelse har forventet straffen, hvilket har medført en lidt anderledes transfer-strategi, og man må formode, at vi anker ligesom Barca, og så har vi lige lidt ekstra løbetid til at få de sidste handler på plads.

11 år 3 måneder siden #18 af Sebberg
Hvis vi anker dommen, så sker det samme vel som med Barcelona. Straffen skubbes, og vi kommer til at være karantæneramte i vinteren 15/16 og sommeren 16. Derfor har vi ro til sommer til at købe godt og langsigtet ind.

Håber vi nosser os sammen og henter Kim Vilfort.

11 år 3 måneder siden #19 af HHB65

DarioGomez skrev: Men forklar mig lige noget, hvis fælden klapper snart, så er det da pisseligemeget, at vi har hentet Danilo - for han må jo ikke registreres alligevel - og så falder handlen vel til jorden?

Eller har jeg misforstået noget? For kan vi lukke aftaler allerede nu - så gør det jo ikke en skid - andet end at vi har en hel sommer, hvor vi slipper for den uro, nye spillere sent i transfervinduet giver. :0)

God pointe med Danilo. Havde ikke tænkt på den handel, men du må have ret i at han ikke kan signes ind til sommer hvis straffen kommer med mindre man appellerer. Ellers fatter jeg ikke systemet.

11 år 3 måneder siden #20 af Siempre Madrid

HHB65 skrev:

DarioGomez skrev: Men forklar mig lige noget, hvis fælden klapper snart, så er det da pisseligemeget, at vi har hentet Danilo - for han må jo ikke registreres alligevel - og så falder handlen vel til jorden?

God pointe med Danilo. Havde ikke tænkt på den handel, men du må have ret i at han ikke kan signes ind til sommer hvis straffen kommer med mindre man appellerer. Ellers fatter jeg ikke systemet.

Den handel er jo lukket og slukket, så Danilo kan naturligvis tiltræde i Real Madrid til sommer. Det er alligevel sjældent, at man går ind og straffer med tilbagevirkende kraft. Så hvis man har en forstærket mistanke om, at FIFA vil straffe klubben, så er det nu at man skal få lukket nogle handler.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 3 måneder siden #22 af DarioGomez

Siempre Madrid skrev:

HHB65 skrev:

Den handel er jo lukket og slukket, så Danilo kan naturligvis tiltræde i Real Madrid til sommer. Det er alligevel sjældent, at man går ind og straffer med tilbagevirkende kraft. Så hvis man har en forstærket mistanke om, at FIFA vil straffe klubben, så er det nu at man skal få lukket nogle handler.

Men det kommer vel an på, om straffen går på at handle ELLER at registrere spillere?`

For så er handlen ok - men vi må ikke registrere ham - og kan derfor blot leje ham ud til, han må blive en del af truppen?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

11 år 3 måneder siden #23 af DarioGomez
PS: Vi er stadig IKKE straffet, så måske tingene slet ikke er så slemt fat?

11 år 3 måneder siden #24 af mortenj
"Klubberne har dog mulighed for at anke en dom til CAS og her er Real Madrid i forvejen repræsenteret ved advokat og medlem af klubbens bestyrelse, Álvaro García-Alemán."

Nogen der kan uddybe dette? Hvem er denne Álvaro García-Alemán og kan han virkelig gå ind og give Real Madrid en fordel ved CAS-domstolen?

Leveret af Kunena Forum