Bronzetti: Benitez er 99% sikkert næste træner
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Ifølge den nu fyrede Real Madrid-træner Carlo Ancelottis agent er der ingen tvivl om, hvem der overtager trænergerningen i Real Madrid efter italieneren.
Således udtaler FIFA-agent Ernesto Bronzetti til Rai Sport:
Ja, det bliver 99% sikkert ham (Benitez, red.)
Dermed ser det ud til rygtestormen omkring den tidligere Real Madrid Castilla-træner, Rafa Benitez, vil fortsætte i de kommende dage.
Napoli spiller sæsonens sidste kamp på søndag, og derved kan Benitez præsenteres i næste uge, nøjagtig som Perez har antydet den kommende træner vil blive det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
I min optik er Ancelotti's Real Madrid uden sammenligning Europas bedste hold - med bedste balance og bedste trup og det ærgrer mig at han ikke får transfervinduets chance for at opruste med en ekstra angriber og midtbanespiller til næste sæson samt evt. en ny medicinsk stab.
Det er så elendigt lederskab at kaste Real Madrids første elskede træner i næsten 15 år for porten efter én dårlig sæson. Man burde i stedet have gået i clinch med hvordan man bedre kunne afhjælpe de problemer som Ancelotti har været mødt af i denne sæson: Skader, manglende bredde, en dårligt spillende Bale.
I stedet har man kastet et projekt som vandt CL og var hele europas skræk ud med badevandet. Et projekt hvor der samtidig var en strategi for ungdomsarbejdet. Det er simpelthen så synd og det bliver ikke bedre af, at han afløses af en træner som max får 1 sæson i klubben.
Jeg er næsten lige så ked af Ancelotti fyringen som jeg var da Del Bosque fik fyringen, men når det er sagt så er det måske bare Benítez vi har brug for som det sidste led i at blive det bedste mandskab.
Lad os afvente og se, jeg tror det bliver spændende.
Florentino Pérez
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
jeg er personligt utrolig glad for eeeeendelig at få en træner til klubben, som kender klubben ud og ind. For første gang i... hvad... 15 år? En Madrid mand! En Madridista!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg er også bare træt af alle de fyringer. Det er på ingen måde sjovt overhovedet at tage afsked med den ene manager efter den anden og så starte forefra. Det er bestemt heller ikke godt for spillernes udvikling, hvis de hele tiden skal have en ny træner med en hel anden tilgang end den foregående.
Men jeg har ingen forventninger overhovdet, da jeg ikke ved, hvad jeg skal forvente fra ham. Tiderne med Valencia er over 10 år siden og der er sket rigtig meget i Spanien i den tid, han har været væk.
Men jeg håber på det bedste, naturligvis og forhårbentlig får han ikke samme velkomst, som den Chelsea gav ham. Tænk at man kan kalde sin manager "the fat waiter" råbe "RAFA OUT!", selvom han måske har sagt nogle negative ting om klubben, mens han trænede Liverpool. Dét håber jeg ikke han oplever, selvom vi er mange der er kede af, at Carlo blev afskediget.
- TCNielsen
- Gæst
-
Intern splid, spillere frem og tilbage. Sat tilbage 5-6 år og det samme sker nok nu. Allerede nu er diverse spiller triste og fatter ingenting, og så kan det sku være lige meget med al den snak om de er på kontrakt og bla bla. De er mennesker og hvis man har en kanon forhold til sin chef så performer man bedre og der går en rum tid før man performer igen hvis der kommer en ny chef til. Sådan er det i fodbold og samme indenfor erhvervslivet.
Jeg giver Benitez 3 måneder til at bevise han kan noget, noget som han ikke har vist mig endnu i hans forrige klubber og det er at styre en top 3 klub i verden og få styr på det omklædningsrum og få spillet til at flyde med bedre defensiv end nu, det sidste bør han være god til.
I min optik har han kun performet med chelsea da han overtog en trup og vandt EL hvor de var klare favoritter. Liverpool viste han intet og var direkte heldige i finallen efter en katastrofe 1 halvleg. Napoli tågede rundt mod Dnipro både ude og hjemme hvilket har overbevist mig om at han er mindst lige så handlingslammet er som Ancelotti var.
Det eneste positive ved ham er der må komme bedre styr på defensiven, han er fra spanien og selv udnævnt madridista.
Tror I alle herinde vil sidde med en meget underlig smag hvis spillere som Ronaldo, Modric, Varane smutter nu pga en magtsyg præsident som gang på gang fejler med sin inkompetente ledelse. Barcelona griner ad os og vil gøre det 3-4 år frem fordi vi intet projekt har, ingen struktur og spil koncept igen. Det starter forfra igen og igen.
Ved godt jeg overdriver;), men jeg kan virkelig ikke se hvad Ancelotti kunne have gjort bedre inden alle skaderne ramte os, Det kan ikke være hans stab som er årsagen til denne fyring.
Far er skuffet, meget skuffet og hvis vi ikke vinder ligaen næste sæson er perez til grin og fuldt fortjent.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
asp3200 skrev: Jeg frygter det samme som skete efter Del bosque blev fyret.
Intern splid, spillere frem og tilbage. Sat tilbage 5-6 år og det samme sker nok nu. Allerede nu er diverse spiller triste og fatter ingenting, og så kan det sku være lige meget med al den snak om de er på kontrakt og bla bla. De er mennesker og hvis man har en kanon forhold til sin chef så performer man bedre og der går en rum tid før man performer igen hvis der kommer en ny chef til. Sådan er det i fodbold og samme indenfor erhvervslivet.
Jeg giver Benitez 3 måneder til at bevise han kan noget, noget som han ikke har vist mig endnu i hans forrige klubber og det er at styre en top 3 klub i verden og få styr på det omklædningsrum og få spillet til at flyde med bedre defensiv end nu, det sidste bør han være god til.
I min optik har han kun performet med chelsea da han overtog en trup og vandt EL hvor de var klare favoritter. Liverpool viste han intet og var direkte heldige i finallen efter en katastrofe 1 halvleg. Napoli tågede rundt mod Dnipro både ude og hjemme hvilket har overbevist mig om at han er mindst lige så handlingslammet er som Ancelotti var.
Det eneste positive ved ham er der må komme bedre styr på defensiven, han er fra spanien og selv udnævnt madridista.
Tror I alle herinde vil sidde med en meget underlig smag hvis spillere som Ronaldo, Modric, Varane smutter nu pga en magtsyg præsident som gang på gang fejler med sin inkompetente ledelse. Barcelona griner ad os og vil gøre det 3-4 år frem fordi vi intet projekt har, ingen struktur og spil koncept igen. Det starter forfra igen og igen.
Ved godt jeg overdriver;), men jeg kan virkelig ikke se hvad Ancelotti kunne have gjort bedre inden alle skaderne ramte os, Det kan ikke være hans stab som er årsagen til denne fyring.
Far er skuffet, meget skuffet og hvis vi ikke vinder ligaen næste sæson er perez til grin og fuldt fortjent.
Dejligt, at du selv er klar over at du overdriver ;-)
Jeg forstår virkelig ikke frygten for at få Benítez, som træner. Din elskede Del Bosque sagde så sent som i går, at Benítez rangerede som en af de absolut bedste trænere i verden. Jeg synes, at han har fået nogle ret gode resultater i de klubber, han har været i.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Og tænk så hvad han kan gøre med Madrids trup. Jeg kan ikke se nogen grund til nervøsitet.. Ingen grund til spillerflugt eller lign..
Ro på battet!!!