Bronzetti: Benitez er 99% sikkert næste træner

11 år 2 måneder siden #13 af nono

Siempre Madrid skrev: Jeg synes, at han har fået nogle ret gode resultater i de klubber, han har været i.

Du siger det jo selv med kommentaren om hans "ret gode resultater". Det er jo ikke Real Madrid værdigt. Tænk hvis vi også begyndte at købe "ret gode spillere", ansatte "ret godt personale", havde et "ret gode træningsfaciliteter" og "ret gode indtægter".

Benitez er jo indbegrebet af en middelmådig træner som kommer uden et koncept, en identitet og karisma.

All i want for christimas is Bielsa...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 måneder siden #14 af Siempre Madrid

nono skrev:

Siempre Madrid skrev: Jeg synes, at han har fået nogle ret gode resultater i de klubber, han har været i.

Du siger det jo selv med kommentaren om hans "ret gode resultater". Det er jo ikke Real Madrid værdigt. Tænk hvis vi også begyndte at købe "ret gode spillere", ansatte "ret godt personale", havde et "ret gode træningsfaciliteter" og "ret gode indtægter".

Benitez er jo indbegrebet af en middelmådig træner som kommer uden et koncept, en identitet og karisma.

All i want for christimas is Bielsa...

Hvis man kan skabe "ret gode resultater" i "ret middelmådige klubber", så har han vel også chancen for at skabe "rigtig gode resultater" i en "rigtig stor klub".

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår den manglende respekt om Benítez. Han er både dygtig og metodisk i sit arbejde.

Og så er det jo helt hen i skoven at disse Benítez, for derefter at ønske sig Bielsa.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

11 år 2 måneder siden #15 af Elkrimi
Hvis alt flasker sig så kan Benitez få en rigtig god tid i klubben. Han er dog ingen Carlo, men måske hans mere disciplinerede tilgang kan gavne os i ligaen især samt hans kærlighed til rotation.

Jeg tror han fastholder 4-2-3-1 opstillingen, men det bliver ikke med Ronaldo på kanten, det er jeg overbevist om, så det kan være man skal vænne sig til at se mindre til Benzema.

De Gea; Carvajal/Danilo-Varane-Ramos-Marcelo; Modric-Kroos; Bale-Isco-James; Ronaldo

(Reina; Arbeloa-Agger-Carragher-Aurelio; Mash-Alonso; Kuyt-Gerrard-Bena; Torres)

Det bliver spændende at se om han kan få nogle af sine ønskede indkøb til bredden trumfet igennem, noget der i den grad har manglet i denne sæson.
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Elkrimi.

11 år 2 måneder siden #16 af nono

Siempre Madrid skrev: Og så er det jo helt hen i skoven at disse Benítez, for derefter at ønske sig Bielsa.

Hvorfor? Han har de tre ting jeg efterlyser: et koncept, en identitet og karisma

11 år 2 måneder siden #17 af Daniel

nono skrev:

Siempre Madrid skrev: Og så er det jo helt hen i skoven at disse Benítez, for derefter at ønske sig Bielsa.

Hvorfor? Han har de tre ting jeg efterlyser: et koncept, en identitet og karisma

Men vi er alligevel tilbage ved det "ret gode"..... måske endda længere væk faktisk.

11 år 2 måneder siden #18 af raul7=kongen

nono skrev:

Er Benitez' koncept netop ikke, at han tilpasser sig spillermaterialet? Noget vi vel alle til tider har savnet med Ancelotti, som sjældent veg fra sin formation.

Bielsa spiller vild fodbold, men helt ærligt. Han har vundet 47% i Marseille, 38% i Bilbao og 51% med Chile.

Til sammenligning har Benitez vundet 56% med Napoli, 58% med Chelsea, 48% med Inter, 58% med Liverpool og 54% med Liverpool.

Jeg ved godt hvilken af de to ovenstående jeg ville sole mest på. Tilmed har Benitez aldrig kørt en trup helt flad i samme grad som Bielsa.

Benitez' ry er godt nok dårligt herinde, når man ser på hvad han egentlig har opnået. Skal vi ikke blive enige om at give ham en fair chance?

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #19 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Bronzetti: Benitez er 99% sikkert næste træner

r-mb-q skrev: Ifølge alle mine liverpool fans er han en af de bedste trænere klubben nogensinde har haft. Tænk hvad manden gjorde med det spilleremateriale som han havde i liverpool..

Og tænk så hvad han kan gøre med Madrids trup. Jeg kan ikke se nogen grund til nervøsitet.. Ingen grund til spillerflugt eller lign..

Ro på battet!!!

Undskyld mig, men du får det altså til at lyde som om, at han opnåede det samme med Liverpool, som det, Diego Simeone har opnået med Atletico.

Ro på. Han vandt én Champions League titel.
Og med de spillere, som han har haft rådighed igennem sin tid hos Liverpool, så kunne man godt have forventet minimum én ligatitel

Og at en lille håndfuld Liverpool fans siger, at han er en af de bedste trænere, de nogensinde har haft, fortæller mere om, hvor lidt de kender til klubbens historie end, om hvor godt han rent faktisk gjorde det i Liverpool. Benitez var ikke en fiasko, men han imponerede heller ikke. Hans sidste sæson især, var en kæmpe fiasko; Starten på den periode fuld af nedtur, som Liverpool går igennem på nuværende tidspunkt.

Men det er da dejligt med noget optimisme :)

11 år 2 måneder siden #20 af r-mb-q
Alle trænere bliver jo som regel fyret eller stopper efter en sæson hvor det går helt af H til. Min pointe er bare at der er sindsyg mange der efter min mening herinde allerede har dømt RB til at blive en fiasko - og man ved ikke en gang om han bliver træner.

Jeg kan hellere ikke finde andre trænere som er fri på markedet.. og som vil til klubben - som ville være bedre en RB :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

11 år 2 måneder siden #21 af Chamartin

Inspektøren skrev:

r-mb-q skrev: Ifølge alle mine liverpool fans er han en af de bedste trænere klubben nogensinde har haft. Tænk hvad manden gjorde med det spilleremateriale som han havde i liverpool..

Og tænk så hvad han kan gøre med Madrids trup. Jeg kan ikke se nogen grund til nervøsitet.. Ingen grund til spillerflugt eller lign..

Ro på battet!!!

Undskyld mig, men du får det altså til at lyde som om, at han opnåede det samme med Liverpool, som det, Diego Simeone har opnået med Atletico.

Og med de spillere, som han har haft rådighed igennem sin tid hos Liverpool, så kunne man godt have forventet minimum én ligatitel

Og at en lille håndfuld Liverpool fans siger, at han er en af de bedste trænere, de nogensinde har haft, fortæller mere om, hvor lidt de kender til klubbens historie end, om hvor godt han rent faktisk gjorde det i Liverpool. Benitez var ikke en fiasko, men han imponerede heller ikke. Hans sidste sæson især, var en kæmpe fiasko; Starten på den periode fuld af nedtur, som Liverpool går igennem på nuværende tidspunkt.

Havde Liverpool andre rigtig store spillere end Alonso, Gerrard, Macherano og Torres i de 6 år?

11 år 2 måneder siden #22 af Siempre Madrid

Chamartin skrev:

Inspektøren skrev:

Ro på battet!!!

Havde Liverpool andre rigtig store spillere end Alonso, Gerrard, Macherano og Torres i de 6 år?

Arbeloa!

Men på trods af det var der ikke mesterskabs-klasse over det hold, selv om det kom til at slå os 4-0.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rogoshin, Fondo_Sur

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #23 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Bronzetti: Benitez er 99% sikkert næste træner

Chamartin skrev:

Inspektøren skrev:

Ro på battet!!!

Arbeloa, Torres, Mascherano, Carragher, Gerrad, Sami, Hyypia, Agger, Kuyt, Johnson, Alonso, Finnan, Riise, Sissoko, Kewell, Fowler (hans anden periode, men alligevel), Crouch, Hamann, Luis Garcia, Djibril Cissé, Fernando Morrientes, Smicer.

Jeg vil da helt klart sige, at det nogle store spillere. Det er ikke Galactico verdensklasse, men jeg syntes faktisk, at han har haft gode spillere til rådighed gennem hans tid i Liverpool.

Egentlig var han også en smule uheldig ikke at vinde et mesterskab. Her tænker jeg især på sæson 08/09, som jeg tydeligt husker, hvor de endte på en anden plads, efter bl.a. at have slået United på Old Trafford, 1-4. En fremragende kamp. Ja, det var også i dén sæson - som Siempre gør opmærksom os på - at Arbeloa og co. slog os først 0-1 på Bernabeu og siden 4-0 på Anfield. Vi var dog også mildest talt elendige i den sæson. Men de spillede ikke desto mindre fremragende. Jeg husker tydeligt de først 10-15 minutter på Anfield. Vi blev fuldstændigt kørt over. Det var et mareridt.

Så min konklusion omkring Benitez i Liverpool er, at han har ikke været en direkte fiasko, men jeg syntes altså heller ikke helt, at han var en succes pga. hans manglende titel i ligaen. Men i Champions League var han til gengæld fremragende. Her tænker jeg ikke kun på aftenen i Istanbul men også på, at de nået langt i slutspillet, stort set i hele hans tid.

Men han er fandme en sjov fætter:

HAHA

11 år 2 måneder siden #24 af Chamartin

Inspektøren skrev:

Chamartin skrev:

Inspektøren skrev:

Ro på battet!!!

Arbeloa, Torres, Mascherano, Carragher, Gerrad, Sami, Hyypia, Agger, Kuyt, Johnson, Alonso, Finnan, Riise, Sissoko, Kewell, Fowler (hans anden periode, men alligevel), Crouch, Hamann, Luis Garcia, Djibril Cissé, Fernando Morrientes, Smicer.

Jeg vil da helt klart sige, at det nogle store spillere. Det er ikke Galactico verdensklasse, men jeg syntes faktisk, at han har haft gode spillere til rådighed gennem hans tid i Liverpool.

Egentlig var han også en smule uheldig ikke at vinde et mesterskab. Her tænker jeg især på sæson 08/09, som jeg tydeligt husker, hvor de endte på en anden plads, efter bl.a. at have slået United på Old Trafford, 1-4. En fremragende kamp. Ja, det var også i dén sæson - som Siempre gør opmærksom os på - at Arbeloa og co. slog os først 0-1 på Bernabeu og siden 4-0 på Anfield. Vi var dog også mildest talt elendige i den sæson. Men de spillede ikke desto mindre fremragende. Jeg husker tydeligt de først 10-15 minutter på Anfield. Vi blev fuldstændigt kørt over. Det var et mareridt.

Så min konklusion omkring Benitez i Liverpool er, at han har ikke været en direkte fiasko, men jeg syntes altså heller ikke helt, at han var en succes pga. hans manglende titel i ligaen. Men i Champions League var han til gengæld fremragende. Her tænker jeg ikke kun på aftenen i Istanbul men også på, at de nået langt i slutspillet, stort set i hele hans tid.

Men han er fandme en sjov fætter:

HAHA

Tak fordi du bekræftede mig i det, jeg skrev :).

Leveret af Kunena Forum