Bronzetti: Benitez er 99% sikkert næste træner
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg syntes især, at du har overset Sissoko, Hyypiä, Carragher, Fernando Morientes og Cissé.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev:
nono skrev:
Siempre Madrid skrev: Jeg synes, at han har fået nogle ret gode resultater i de klubber, han har været i.
Du siger det jo selv med kommentaren om hans "ret gode resultater". Det er jo ikke Real Madrid værdigt. Tænk hvis vi også begyndte at købe "ret gode spillere", ansatte "ret godt personale", havde et "ret gode træningsfaciliteter" og "ret gode indtægter".
Benitez er jo indbegrebet af en middelmådig træner som kommer uden et koncept, en identitet og karisma.
All i want for christimas is Bielsa...
Hvis man kan skabe "ret gode resultater" i "ret middelmådige klubber", så har han vel også chancen for at skabe "rigtig gode resultater" i en "rigtig stor klub".
Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår den manglende respekt om Benítez. Han er både dygtig og metodisk i sit arbejde.
Og så er det jo helt hen i skoven at disse Benítez, for derefter at ønske sig Bielsa.
Fordi han er kendt for at være resultatsorienterede. Nu ved jeg godt du er hamrende ligeglad med sprudlende fodbold, og 3 point er 3 point, men det er netop derfor så mange er utilfredse med ham som træner.
Rafa er da skide dygtig, men han overlever ikke i en klub som Real Madrid, hvor træneren ikke bare skal skaffe resultater. Her bliver du bedømt på langt flere parametre end i så mange andre klubber.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Inspektøren
- Gæst
-
Hans sidste sæson, som han er på vippen til at afslutte har da godt nok også bare været miserabel. Først misser man Champions League, ved at blive slået af Bilbao i play-off. Man røg ud af Cppa Italia i semi-finalen mod Lazio og man røg også ud af Europa League i semi-finalen efter to meget, meget skuffende præstationer mod DNIPRO DNIPROPETROVSK!, selvom det bl.a. også var pga. en kæmpe offside, som blev overset, at de røg ud.
Der er kun én kamp tilbage i ligaen og det er mod Lazio. Napoli har tre point op til tredje pladsen, som Lazio sidder på og som giver adgang til Champions League play-off, vinder de den, så har de mulighed (vi så, hvad der skete mod Bilbao i begyndelsen af sæson...) for at kvalificere sig til det fineste europæiske selskab.
Alt i alt, har Benitez' sæson været en kæmpe katastrofe og alligevel ender han - højst sandsynligt - hos os. Han er sgu en heldig mand.
Og det er især tankevækkende, da Real Madrid CF, især med Florentino Perez i spidsen, normalt plejer at vælge en træner, som inden vedkommende tager over i Real Madrid, har haft en udmærket sæson i en anden klub.
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev:
nono skrev:
Siempre Madrid skrev: Jeg synes, at han har fået nogle ret gode resultater i de klubber, han har været i.
Du siger det jo selv med kommentaren om hans "ret gode resultater". Det er jo ikke Real Madrid værdigt. Tænk hvis vi også begyndte at købe "ret gode spillere", ansatte "ret godt personale", havde et "ret gode træningsfaciliteter" og "ret gode indtægter".
Benitez er jo indbegrebet af en middelmådig træner som kommer uden et koncept, en identitet og karisma.
All i want for christimas is Bielsa...
Hvis man kan skabe "ret gode resultater" i "ret middelmådige klubber", så har han vel også chancen for at skabe "rigtig gode resultater" i en "rigtig stor klub".
Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår den manglende respekt om Benítez. Han er både dygtig og metodisk i sit arbejde.
Og så er det jo helt hen i skoven at disse Benítez, for derefter at ønske sig Bielsa.
Fordi han er kendt for at være resultatsorienterede. Nu ved jeg godt du er hamrende ligeglad med sprudlende fodbold, og 3 point er 3 point, men det er netop derfor så mange er utilfredse med ham som træner.
Rafa er da skide dygtig, men han overlever ikke i en klub som Real Madrid, hvor træneren ikke bare skal skaffe resultater. Her bliver du bedømt på langt flere parametre end i så mange andre klubber.
Skal vi nu ikke liiiiiiiige se hvad der sker, når han får en masse offensive stjerne, at lege med?;)
Der giver jo ikke nogen mening, at få dette hold til at spille "grimt". For det er jo ikke det disse spillere kan. Jeg ser Benitez som en træner der forsøger at få det optimale ud af sit materiale, og ikke en træner der insisterer på at spille defensivt.
Jeg siger ikke at Rafa er et helt logisk valg. Jeg siger bare, at han aldrig har haft en trup som denne, så lad os nu lige se hvordan det går...:)
- KesseBM
- Gæst
-
Ej lad os nu se hvad Rafa kan opnå. Jeg er bestemt ikke imponeret over at man vælger ham som træner. Men manden har nogle resultater med sig (godt nok ikke fra denne sæson som har været en katastrofe for ham). Men det bliver spændende hvad han kan gøre med truppen og hvad han vil tilføre den. Min første tanke var dog at der måske vil blive en mindre spillerflugt, hvis man fyrede Carlo, men lad os nu se hvordan det kommer til at gå. Jeg savner mest at man får noget stabilitet på trænerposten, så man kan bygge et lang sigtet projekt op.
Skal vi nu ikke liiiiiiiige se hvad der sker, når han får en masse offensive stjerne, at lege med?;)
Der giver jo ikke nogen mening, at få dette hold til at spille "grimt". For det er jo ikke det disse spillere kan. Jeg ser Benitez som en træner der forsøger at få det optimale ud af sit materiale, og ikke en træner der insisterer på at spille defensivt.
Jeg siger ikke at Rafa er et helt logisk valg. Jeg siger bare, at han aldrig har haft en trup som denne, så lad os nu lige se hvordan det går...:)
Jeg vi kan godt liiiiige se hvad der sker efter 2 sæsoner, som han selvfølgelig skal have, medmindre vi katastrofalt bliver nr. chok i ligaen og hurtigt ryger ud af Chl.
Vi ansatte da alligevel Mourinho ;D Det giver ingen mening at spille grimt overhovedet for at bruge dit ord, men i mine øjne vil det være katastrofalt og grimt, hvis vi går over i noget decideret omstillingsspil á la det Mourinho praktiserede. Nu har vi endelig spillerne, og en midtbane med boldfaste typer som kan dominere en kamp. Godt nok har Benitez aldrig haft en så god trup før, men det er også det der skræmmer mig lidt. For han har altid været vant til at være underdogs, og kan han omstille sig?
Nu er han Real Madrid træner, og så tager vi den derfra, men derfor kan man jo godt være skeptisk, og det er jeg... meget endda. Som sagt, så kan han kun overraske mig positivt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Inspektøren skrev: Rafael Benitez er da godt nok også bare heldig!
Hans sidste sæson, som han er på vippen til at afslutte har da godt nok også bare været miserabel. Først misser man Champions League, ved at blive slået af Bilbao i play-off. Man røg ud af Cppa Italia i semi-finalen mod Lazio og man røg også ud af Europa League i semi-finalen efter to meget, meget skuffende præstationer mod DNIPRO DNIPROPETROVSK!, selvom det bl.a. også var pga. en kæmpe offside, som blev overset, at de røg ud.
Der er kun én kamp tilbage i ligaen og det er mod Lazio. Napoli har tre point op til tredje pladsen, som Lazio sidder på og som giver adgang til Champions League play-off, vinder de den, så har de mulighed (vi så, hvad der skete mod Bilbao i begyndelsen af sæson...) for at kvalificere sig til det fineste europæiske selskab.
Alt i alt, har Benitez' sæson været en kæmpe katastrofe og alligevel ender han - højst sandsynligt - hos os. Han er sgu en heldig mand.
Og det er især tankevækkende, da Real Madrid CF, især med Florentino Perez i spidsen, normalt plejer at vælge en træner, som inden vedkommende tager over i Real Madrid, har haft en udmærket sæson i en anden klub.
Men hvorfor har du så høje forventninger til Napoli? Blandt de 4 bedste i Ligaen, Copa Italia og Europa League passer da meget fint med mine forventninger til en klub af Napolis størrelse.
Dios skrev: M_linding skrev:
Jeg vi kan godt liiiiige se hvad der sker efter 2 sæsoner, som han selvfølgelig skal have, medmindre vi katastrofalt bliver nr. chok i ligaen og hurtigt ryger ud af Chl.
Vi ansatte da alligevel Mourinho ;D Det giver ingen mening at spille grimt overhovedet for at bruge dit ord, men i mine øjne vil det være katastrofalt og grimt, hvis vi går over i noget decideret omstillingsspil á la det Mourinho praktiserede. Nu har vi endelig spillerne, og en midtbane med boldfaste typer som kan dominere en kamp. Godt nok har Benitez aldrig haft en så god trup før, men det er også det der skræmmer mig lidt. For han har altid været vant til at være underdogs, og kan han omstille sig?
Nu er han Real Madrid træner, og så tager vi den derfra, men derfor kan man jo godt være skeptisk, og det er jeg... meget endda. Som sagt, så kan han kun overraske mig positivt.
Jeg kan sagtens forstå dig.
Men manden er Real Madrid-fan, ligesom du og jeg... Han ved hvad opgaven er, og han ved at spillet skal være offensivt.
Jeg er også nervøs, fordi han aldrig har haft sådan et materiale før. Men hans kendskab til klubben gør bare, at jeg er parat til at gi' det lidt tid...
..............
BTW så var Mourinho's Real Madrid 11/12 rigeligt underholdende, efter min smag;) Fart, afslutninger og masser af mål.
- Inspektøren
- Gæst
-
Raul 4 ever skrev:
Men hvorfor har du så høje forventninger til Napoli? Blandt de 4 bedste i Ligaen, Copa Italia og Europa League passer da meget fint med mine forventninger til en klub af Napolis størrelse.
Så høje forventninger.. Easy..
Jeg forventede ikke inden sæsonen startede, at de ville vinde Serie A, Coppa Italia og nå langt i Champions League.
Men jeg forventede, at de ville være meget tættere på Juventus end de er endt med og jeg forventede også som minimum at de ville kvalificere sig til Champions League.
Grunden til at mine forventninger til dem ligger, hvor de ligger, når det kommer til Serie A er, at de på papiret - i mine øjne - har et mere slagkraftigt mandskab end AS Roma og Lazio. Desuden har de et stort budget under italienske forhold. Og taget disse ting i betragtning, så er det simpelthen skuffende, at de kun lige akkurat kan ende på tredje plads, der giver mulighed for Champions League play-off og desuden befinder sig lysår fra Juventus.
I forhold til Champions League, så skal de kunne kvalificere sig til gruppespillet. Det er simpelthen for dårligt. Især mod det Athletic mandskab, som de stod overfor, som også endte med at ryge ud af gruppespillet. Dem burde Napoli simpelthen være i stand til at slå over to kampe, med tanke på de spillere, begge hold er i besiddelse af. Han var også meget tæt på at få sparket af præsident, De Laurentiis, der dog ikke gjorde det, nok fordi, at han ikke ville betale Bentiez' løn gældende for resten af hans sidste, nuværende, sæson.
Men de ender så i Europa League og overrasker de fleste, inklusiv mig, i det første kvart-finale opgør mod Wolfsburg, som de slår 1-4 i Tyskland og gør arbejdet færdigt hjemme og sikre avancement til semi-finalen. Her skuffer de så BIG-TIME! Bliver slået ud af DNIPRO, efter to elendige præstationer. Noget der burder få enhver Madridista til at stille spørgsmålstegn ved Rafaels trænerkompetencer. Napoli var mildest talt en joke i begge opgør, selvom Dnipro også fik en hjælpende hånd af en elendig linjedommer, som overså en utrolig klar offside i det første opgør.
Prøv og spørg nogle Napoli fans inde på nogle fan fora, hvilke ord de vil beskrive deres snart overstående sæson med. Jeg har personligt et indtryk af, at de er skuffede.
Et andet spørgsmål; Hierro? Hvad skal der nu ske med ham? Jeg har læst rygter om at han stopper som assistent. Men er det for permanent at stoppe i klubben? Eller "stjæler" han pladsen som træner for en af ungdomsholdene?
BOOM! en tredje mulighed: Hierro bliver Reals nye træner, han er spansk, kender klubben ud og ind, er Madridista og har set hvordan man spiller fodbold under Ancelotti. ;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg er her stadig XOXO