Jugones: Sergio Ramos kræver 20 millioner € om året
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Jugones kræver Sergio Ramos at blive en af de absolut bedst betalte spillere i Real Madrid-truppen, hvis han skal forlænge sin kontrakt med klubben.
Angiveligt vil den andalusiske forsvarer have 20 millioner € brutto om året og det vil gøre ham til den næstbedst betalte spiller, kun overgået af Cristiano Ronaldo.
Florentino Pérez ønsker dog ikke at ødelægge løn-strukturen i Real Madrid og derfor er forhandlingerne om en ny kontrakt inde i et dødvande i øjeblikket.
Sergio Ramos har samtidig tilbud fra flere engelske klubber, mens det menes at en præsident-kandidat i Barcelona ønsker at have ham som valg-løfte.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- FigoJensen
- Gæst
-
FigoJensen skrev: Med de mange hjerneblødninger og karantæner mener jeg ikke han skal have den løn. Det er fint at klubben ikke bare giver hvilken som helst løn til spillerne, selvom de har betalt astronomiske beløb for nogle spillere. Flere påpeger at Sergio Ramos er den bedste centrale forsvarsspiller i verden måske. Det er han ikke ;-)
Hvem er bedre?
- Scriptophobe
- Gæst
-
Daniel skrev:
FigoJensen skrev: Med de mange hjerneblødninger og karantæner mener jeg ikke han skal have den løn. Det er fint at klubben ikke bare giver hvilken som helst løn til spillerne, selvom de har betalt astronomiske beløb for nogle spillere. Flere påpeger at Sergio Ramos er den bedste centrale forsvarsspiller i verden måske. Det er han ikke ;-)
Hvem er bedre?
Set over den sidste sæson, så synes jeg i hvert tilfælde at Gerard Piqué har været bedre, men der er ikke mange om buddet, når vi snakker bedre centrale forsvarsspillere end Sergio Ramos. Hvis vi lader være med blot at se på den forgangne sæson, men i stedet ser tilbage på en 3-årig periode, så synes jeg faktisk kun at det er Thiago Silva og Giorgio Chiellini der har været på samme niveau som Sergio Ramos.
- Gæst
-
Scriptophobe skrev:
Daniel skrev:
Hvem er bedre?
Set over den sidste sæson, så synes jeg i hvert tilfælde at Gerard Piqué har været bedre, men der er ikke mange om buddet, når vi snakker bedre centrale forsvarsspillere end Sergio Ramos. Hvis vi lader være med blot at se på den forgangne sæson, men i stedet ser tilbage på en 3-årig periode, så synes jeg faktisk kun at det er Thiago Silva og Giorgio Chiellini der har været på samme niveau som Sergio Ramos.
Hold dog op..
Scriptophobe skrev:
Daniel skrev:
Hvem er bedre?
Ramos er isoleret set verdens bedste centerforsvar; ingen er mere komplet end ham. Dagsform er en anden snak.
- Brylle
- Gæst
-
Ramos vil have mere i løn. Fint, men han skal ikke have 20 af de store om året. Som en anden skriver; der er for mange udfald.
Men det skal også siges, at ingen i verden når ham til sokkeholderne (hvor sidder de egentlig? Lige over knæet? Hvem fanden bruger dem nu om dage?) når han rammer sit top-noveau.
Edit: Jeg mener dog i sidste ende, at vi skal strække os langt for at beholde ham. Han er vigtig for holdet, bidrager med en masse fight og madridismo.
@Brylle
Har du nogen sinde grædt over et spillersalg? Jeg ved din Calle'flirt var intens, men lå du i fosterstilling dagene efter?:D
Jeg er her stadig XOXO
- Scriptophobe
- Gæst
-
Daniel skrev:
Scriptophobe skrev:
Daniel skrev:
Hvem er bedre?
Ramos er isoleret set verdens bedste centerforsvar; ingen er mere komplet end ham. Dagsform er en anden snak.
Jeg ved ikke om han nødvendigvis er så meget bedre end Thiago Silva og Chiellini, men jeg synes som sagt at de tre er på et niveau over alle andre, hvis man ser tilbage på en 3-årig periode. Jeg ville nok umiddelbart pege på Thiago Silva, hvis jeg skulle vælge en af de tre, der lige er knivspids bedre end de to andre. Silva har alt. Fremragende i nærkampene, fremragende i luften, fremragende med bolden for fødderne. Han har faktisk nogenlunde samme redskaber at arbejde med som Sergio Ramos har. Thiago Silva begår bare stort set ingen frispark og har kun fået ét eneste rødt kort i ligasammenhæng i løbet af de seneste 6 sæsoner og det gør altså en forskel. Man behøver aldrig at frygte, at Thiago Silva laver et eller andet helt dumt og bliver smidt ud. Det samme kan man ikke sige om Sergio Ramos.
AvatarEyes, du kan ikke have set mange Barcelona-kampe i denne sæson, hvis det er det eneste svar du har til min vurdering af Piqués sæson.
- Brylle
- Gæst
-
Dagene efter kan slet ikke gøre det. Sommetider tager jeg mig selv i at bryde sammen på åben gade, hvis jeg kommer til at tænke på salget :(JimmyBroe skrev: Jeg må indrømme at set over de sidste to sæsoner så synes jeg Pepe har været vores bedste forsvarsspiller. Ihvertfald hvis man kigger på de defensive pligter. Jeg synes faktisk ikke han bliver krediteret nok for det, men det er en helt anden snak.
Ramos vil have mere i løn. Fint, men han skal ikke have 20 af de store om året. Som en anden skriver; der er for mange udfald.
Men det skal også siges, at ingen i verden når ham til sokkeholderne (hvor sidder de egentlig? Lige over knæet? Hvem fanden bruger dem nu om dage?) når han rammer sit top-noveau.
Edit: Jeg mener dog i sidste ende, at vi skal strække os langt for at beholde ham. Han er vigtig for holdet, bidrager med en masse fight og madridismo.
@Brylle
Har du nogen sinde grædt over et spillersalg? Jeg ved din Calle'flirt var intens, men lå du i fosterstilling dagene efter?:D
Og jeg er derudover enig i, at Pepe bør roses mere for de sidste to års præstationer. Det har været en fornøjelse at se ham spille!
Sokkeholder sidder på underbenet og bruges, som ordet siger det, til at holde sokkerne oppe. Om det stadig bruges? Det skal jeg til gengæld være dig svar skyldig.
On topic:
Jeg har jo svært ved, at argumentere mod, at Ramos til tider laver nogle katastrofale fejl og kan virke nonchalant i sit spil. Han er bare så komplet ellers, at hvis bare han altid havde hovedet med, så ville han kunne blive en af verdenshistoriens bedste forsvarsspillere. Han besidder noget fandenivoldskhed og det er både til gavn og skade for holdet. Men mest til gavn synes jeg. Jeg synes ikke vi har mange andre, som går forrest som kriger, når det går skidt end ham. Vi får næppe bedre alternativer og det lagt sammen med at jeg bare har et kæmpe man-crush på ham, så synes jeg man skal gå langt for at beholde ham ;-)
Måske ikke 20 mio € langt, men kan ikke se nogle indlysende argumenter for, hvem der ellers skulle være den næstbedst betalte spiller i truppen. Anciennitet må vel også sige noget.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Han bidrager alligevel med fantastisk meget, så selvfølgelig skal vi strække os langt for at beholde ham. Jeg mener bare, at hvis lønnen skulle adskille ham fra at skrive under, så må vi sige farvel og tak. Det vil gøre ondt, at sige farvel til endnu en fantastisk personlighed, men selvfølgelig skal vi ikke gå med til sådan noget.
Men mon ikke der snart findes en løsning. Det tror og håber jeg.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.