Jugones: Sergio Ramos kræver 20 millioner € om året

11 år 1 måned siden #25 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Jugones: Sergio Ramos kræver

Pelle skrev:

Dios skrev: raul7=kongen skrev:

Jeg fristes til at stille spørgsmålet. Er man illoyal fordi man forsøger at forhandle den bedst mulige løn hjem?

Nej det er man selvfølgelig ikke. Man bliver det dog i mine øjne, hvis man søger nye græsgange grundet den tårnhøje løn.

Egentlig er det jo nok nærmere ledelsen den er gal med. For jeg mindes ikke man ser de vilde krav i andre klubbern? Her taler jeg om allerede etableret spillere og i dette tilfælde vores leder og kaptajn på holdet. Det kan jo skyldes, at nyindkøbte spillere med en høj transfersum kommer op på niveau med vores i forvejen godt betalte spillere.
Det var også det vi så med Di María. Han kunne ikke få den løn, men det kunne James. Om jeg er enig eller ej, så er det problematisk.

Da jeg blev ansat i det firma, jeg arbejder for nu, blev jeg tilbudt en rigtig lav løn. Jeg takkede dog ja, for det virkede som et fantastisk firma at være i. Jeg arbejde mig op igennem årene. Besøgte kunderne i arbejdstiden og lavede tilbud om aftenen. Jeg arbejdede mere og hårdere end mange af mine kolleger. Det spredte sig i branchen og i netværket, og en dag blev jeg kontaktet af den nærmeste konkurrent, som tilbød mig samme stilling til en markant højere løn. Jeg ville gå 40% op i løn. Jeg var helt fyr og flamme, og jeg var allerede ansat i det her firma i mit mindset. Men da jeg fortalte det til det firma, jeg var ansat i, gik de ind og over-matchede det tilbud, jeg havde fået, så nu gik jeg pludselig 50% op i løn OG jeg kunne blive under de gode vilkår og med de gode kolleger, som jeg havde - og stadig har.
Jeg er ret sikker på, at min historie ligner rigtig mange andres. Så hvorfor skal Sergio Ramos være anderledes blot fordi ønsker en højere løn, hvis hans værdi for holdet og klubben tilsvarende er, som den er? INGEN i hele verden nærer så meget loyalitet, at de ikke ville skifte, hvis de fik et markant bedre tilbud fra en konkurrent. Så hvorfor skulle Ramos?

Så tænker jeg helt anderledes end dig;), jeg ville tænke at mit firma havde røvrendt mig i alle de år og så når guleroden brænder så vil de gerne hoste op. Bare min optik.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #26 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Jugones: Sergio Ramos kræver
Asp: Der er jo forskel på at røvrende folk, og så lade dem arbejde sig op fra bunden. Jeg gjorde det sidste - det og det var jeg indforstået med, at jeg skulle :-)

Enhver virksomhed er da interesseret i at holde deres lønomkostninger nede og få mest mulig arbejdskraft. Det er vel almen logik.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 måned siden #27 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Jugones: Sergio Ramos kræver

Pelle skrev: Asp: Der er jo forskel på at røvrende folk, og så lade dem arbejde sig op fra bunden. Jeg gjorde det sidste - det og det var jeg indforstået med, at jeg skulle :-)

Enhver virksomhed er da interesseret i at holde deres lønomkostninger nede og få mest mulig arbejdskraft. Det er vel almen logik.

Jo jo, men 50% :)??, så kunne de vel godt have givet dig 5% eller lign per år. Ved selvfølgelig ikke hvor mange år vi snakker men alligevel.

11 år 1 måned siden #28 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Jugones: Sergio Ramos kræver
Korrekt :-) Jeg havde kun været ansat i 4 år, og jeg var løbende steget i løn. Det var egentlig bare for at fortælle, at man ikke kan klandre Ramos, hvis han gerne vil have mere i lønningsposen. Specielt ikke, hvis der står en bejler a lá Man. City på den anden side af bordet og lokker med 20 mio. euro om året, hvilket vi jo ikke ved noget om. Det er svært ikke at blive duperet af markante lønstigninger. Det gælder vel i stort set alle erhverv i verden, så jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være anderledes i fodboldverdenen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 måned siden #29 af Sebberg
Pelle: Jeg er rigtig stolt af at være vidne til din fortælling.

Til selve emnet: Jeg har det lidt ambivalent med Ramos. Jeg synes, at han på sine bedste dage er verdens bedste. Men som mange har nævnt, så har han så mange svupsere også. Tag bare CdR i år. Han er jo næsten alene skyldig i, at vi ryger ud. Han forærer et straffe væk og sejler lidt ved mål 1 i returen og især ved mål 2. Det er bare utilgiveligt.

Jeg tror dog vægtskålen falder på, at jeg gerne vil beholde ham. Han har så meget Real Madrid DNA i sig. Så meget kampvilje og gejst. Det er eksempelvis en ting, der er modsat i forhold til Ronaldo. Der vil jeg gerne 'miste' ham, da jeg 1. ikke synes, at han sportsligt er ligeså dygtig som før og 2. da hans person og attitude forbavser mig.

Jeg tror, det var AvatarEyes, der nævnte det; at en Ronaldo og Casillas afsked kunne være et godt startskud til at den unge trup skabte sin egen identitet. Det er jeg hamrende enig i. Ronaldo har været omdrejningspunkt i mange år, men jeg ville virkelig gerne se, hvordan harmonien blev, hvis dette fokus blev spredt lidt mere ud over de andre spillere.

11 år 1 måned siden #30 af Neye

FC Barcelona candidate confirms Sergio Ramos was offered

www.managingmadrid.com/2015/6/19/8811523...eal-madrid-news-2015

Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Neye.

11 år 1 måned siden #31 af Raul 4 ever
Spillernes lønninger EFTER skat ifølge AS

Skatten er iøvrigt blevet sat ned igen i Spanien her i 2015 så den er på 47 %, efter den midlertidigt har været hævet til 52 %.

Spillerne forhandler lønninger efter skat (bekræftet af Perez da skatten steg), så klubben burde nu spare en del.

Efter skat vil de angivede €20M til Ramos være €10.6M.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

11 år 1 måned siden #32 af Gåser

Raul 4 ever skrev: Spillernes lønninger EFTER skat ifølge AS

Skatten er iøvrigt blevet sat ned igen i Spanien her i 2015 så den er på 47 %, efter den midlertidigt har været hævet til 52 %.

Spillerne forhandler lønninger efter skat (bekræftet af Perez da skatten steg), så klubben burde nu spare en del.

Efter skat vil de angivede €20M til Ramos være €10.6M.

Rigtig interessant at se, hvor spillerne ligger henne lønmæssigt.

I forhold til Ramos' præstationer, anciennitet osv., så bør han som minimum gå forbi Benzema, og vil næsten også mene, at han skal forbi Bale.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Leveret af Kunena Forum