AS: Sergio Ramos vil væk nu

11 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske AS har Sergio Ramos endegyldigt besluttet sig for at forlade Real Madrid denne sommer.

Den spanske landsholds-forsvarer er særdeles skuffet over de sammenbrudte kontraktforhandlinger med Real Madrid og klubbens manglende vilje til at imødekomme hans krav og derfor er hans blik nu rettet mod andre klubber og her står blandt andre de to Manchester-klubber og Paris SG klar med en kontrakt.

Sergio Ramos mener blandt andet, at det er Real Madrid, som har ladet historier sive til pressen om, at han er på listen hos en præsidentkandidat hos Barcelona for at stille ham i et dårligt lys hos Real Madrid-tilhængerne og han mener også, at Real Madrids ledelse altid har forsøgt at få det til at se ud som om, at det udelukkende handlede om økonomi i forhandlingerne.

Sergio Ramos har en frikøbs-klausul på 200 millioner €, men den ønsker han at få forhandlet drastisk ned, således at et skifte kan blive en realitet allerede denne sommer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #2 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
For helvede mand! Vi er blevet forvandlet til et galehus igen. Det er simpelthen ufatteligt, hvis det her er sandt.

"Maybe they hate me because I'm too good."

11 år 1 måned siden #3 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
AGURKETID......!
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #4 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
Gud forbyde at vi sælger Ramos (og Pepe) og får en midterforsvarer ind, der ikke laver fejl i alle de store kampe. Ramos skal være den bedst betalte i truppen og prøve at udbygge sin rekord for røde kort endnu mere.

11 år 1 måned siden #5 af SR4
Besvaret af SR4 på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu

Kassow-Rossing skrev: Endnu en dumt indlæg fra en Barcelona fan der kun har ét formål her på siden. Kan vi ikke snart blive fri? Uanset valg af brugernavn, så er I alle sammen gennemskuet.

Det er agurketid. Jeg tror ikke en meter på denne artikel. Hvis den skulle ende med at blive en realitet, så ville Ramos ikke gå til 1 krone under frikøbsklausulen.

Især ikke United

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #6 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu

Kassow-Rossing skrev: Endnu en dumt indlæg fra en Barcelona fan der kun har ét formål her på siden. Kan vi ikke snart blive fri? Uanset valg af brugernavn, så er I alle sammen gennemskuet.

Det er agurketid. Jeg tror ikke en meter på denne artikel. Hvis den skulle ende med at blive en realitet, så ville Ramos ikke gå til 1 krone under frikøbsklausulen.

Selvfølgelig ville han det. Bryder forhandlingerne sammen og man ikke kan finde en god løsning, så skal han sælges i år, hvis man vil tjene så meget, som han er værd. Næste år har han et enkelt år tilbage og så vil de pågældende klubber nok ikke give det samme, da de blot kan vente et år og så få ham gratis :)

• 100cardel
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #7 af 100cardel
Besvaret af 100cardel på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
Håber ikke jeg kommer til at være alt for negativ i mit syn på fremtiden, men jeg tror, at hvis Sergio Ramos bliver solgt, så bliver det starten på en mindre spillerflugt.
For meget usikkerhed i truppen. For kort lunte fra fansene. En populær træne fyret. Forskruet løningshiraki.
Jeg kan godt forstå Sergio Ramos, selvom jeg tror han begår en fejl, hvis han skifter.
Tror vi kan få en rigtig god season næste år, hvis spiller og ikke mindst vores prædsident slår koldt vand i blodet.
Please ingen forhastet beslutninger Sergio Ramos!

Hala Madrid

11 år 1 måned siden #8 af Neye
Besvaret af Neye på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
En spiller der vil væk er der ingen ide i at holde på. Spilleren vil mistrives og miste i værdi.

11 år 1 måned siden #9 af nono
Besvaret af nono på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
Hvis han vil væk, så lad ham fare. Vi har Varane og vil med et salg få en sum som nemt kan omsættes til en samlet styrkelse af truppen.

11 år 1 måned siden #10 af Siempre Madrid
Det rabler da fuldstændigt for Sergio Ramos, hvis han har en forventning om, at Real Madrid skal gå ud og blande sig i catalonske præsident-kandidaters valgløfter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

11 år 1 måned siden #11 af Neye
Besvaret af Neye på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
Nogle ville mene at man også kunne anskue det sådan, at det rabler for Perez:

Florentino, against both captains and Cristiano
The Real Madrid president, Florentino Perez is currently out of favor with the key players at the club.

as.com/diarioas/2015/06/22/english/1434956125_530065.html

Jeg ved ikke hvad jeg skal mene men herfra ser Perez ikke ud til at håndtere klubben optimalt i disse tider. Det er det modsatte der er brug for.....
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Neye.

11 år 1 måned siden #12 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
Hvis han vil væk så sælg nu og køb Aymeric Laporte eller anden forholdvis ung top midterforsvarsspiller.

Så er Pepe og Varane faste, også dem som i sidste sæson gjorde det bedst og ikke dummede sig igen og igen som ramos gør tit.

Han er madridista, men hvis han ikke kan lide smagen i bageriet så sælg.

Leveret af Kunena Forum