AS: Sergio Ramos vil væk nu

11 år 1 måned siden #13 af Neye
Besvaret af Neye på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu

asp3200 skrev: Hvis han vil væk så sælg nu og køb Aymeric Laporte eller anden forholdvis ung top midterforsvarsspiller.

Så er Pepe og Varane faste, også dem som i sidste sæson gjorde det bedst og ikke dummede sig igen og igen som ramos gør tit.

Han er madridista, men hvis han ikke kan lide smagen i bageriet så sælg.

Perez går efter Bonucci www.football-espana.net/51133/bonucci-replace-ramos-madrid

Der er virkelig grundlag for ballade i Real og det skal der låg på hurtigst muligt
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• #4Ramos
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #14 af #4Ramos
Besvaret af #4Ramos på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
Det ville være en katastrofe af en anden verden hvis man lod Sergio smutte! Jeg håber at ledelsen tager sig alvorligt sammen og får styr på miseren, vi kan ikke tåle at midste flere ledertyper som ham, der har madridismoen dybt forankret i sjælen. Det ville være meget trist at have endnu et transfervindue hvor to store profiler (Casillas og Ramos) forlader klubben, som vi for eksempel så det med Raul og Guti inden Mourinho kom til. Og så ville jeg til hver en tid tage de 30 millioner €, fra en mulig Bonucci handel, og smide i Ramos' lønpulje - de to er usammenlignelige på alle tænkelige parameter og jeg ville gå med SR4 hver gang !

11 år 1 måned siden #15 af Sahinovic
#4Ramos skrev:

Det ville være en katastrofe af en anden verden hvis man lod Sergio smutte!

Hvorfor ville det ligefrem være en katastrofe - for Real Madrid?

Jeg ser gerne Ramos blive og jeg håber at begge parter når til enighed, men han er bestemt mere end erstattelig hvad det spillemæssige angår.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Sahinovic.

• #4Ramos
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #16 af #4Ramos
Besvaret af #4Ramos på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu
Jeg synes det har været meget tydeligt at vi har haltet i de perioder i sæsonen hvor Ramos har være indisponibel. Han udgøre vores fundament rent defensivt, jeg siger ikke at hans evner som spiller ikke kan erstattes, men jeg mener afgjort at vi har brug for en personlighed som ham til at opretholde balancen på holdet.

11 år 1 måned siden #17 af Siempre Madrid

#4Ramos skrev: Det ville være en katastrofe af en anden verden hvis man lod Sergio smutte! Jeg håber at ledelsen tager sig alvorligt sammen og får styr på miseren, vi kan ikke tåle at midste flere ledertyper som ham, der har madridismoen dybt forankret i sjælen. Det ville være meget trist at have endnu et transfervindue hvor to store profiler (Casillas og Ramos) forlader klubben, som vi for eksempel så det med Raul og Guti inden Mourinho kom til. Og så ville jeg til hver en tid tage de 30 millioner €, fra en mulig Bonucci handel, og smide i Ramos' lønpulje - de to er usammenlignelige på alle tænkelige parameter og jeg ville gå med SR4 hver gang !

Jeg håber fortsat, at man når til enighed med Sergio Ramos, men jeg har det efterhånden sådan, at det er ham, som skal nærme sig Real Madrid og ikke omvendt.

Jeg er i hvert fald dybt forundret over Sergio Ramos´ opførsel i de seneste par måneder, hvor han ikke har vist stort lederskab og jeg er på ingen måde overbevist om hans forankring af Madridismoen i sjælen.

Hvor var den eksempelvis, da han offentligt kritiserede Real Madrid (og Florentino Pérez) for at fyre Ancelotti. Man kan være enig eller uenig i den fyring, men som vice-anfører bør man fare meget mere med lempe, inden man er for åbenmundet i pressen.

Sjovt nok er Sergio Ramos´ åbenmundethed helt væk i disse dage, hvor René Ramos har travlt med at afhænde ham til det halve Europa. Kunne det være på sin plads, at han selv kom på banen og udtalte sig? Det tror jeg nok!

Jeg må indrømme, at var jeg Florentino Pérez, så stod jeg heller ikke klar med en guldrandet kontrakt til en spiller, som ikke altid har optrådt fint over for sin ledelse og leget alvorligt med illoyaliteten i bestræbelserne på at hytte eget skind.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Petroleum, Steen, JimmyBroe, Sahinovic

11 år 1 måned siden #18 af Fondo_Sur
Èn ting er dog sikkert. Hvis Ramos bliver - er han ikke ligeså populær på Bernabeu i den kommende sæson. Hans ønske om at spille i England synes større end hans kærlighed til Real Madrid, hvilket dele af mig selv gør, at jeg ser ham smutte, hvis vi får et (meget) godt bud efter ham.

Så kan man tale om hans berettigelse om at kræve en god løn osv., men jeg deler samme standpunkt som Siempre nævner ovenover at "det er ham, som skal nærme sig Real Madrids (kontraktudspil) og ikke omvendt".

Alt i alt: Vi er ikke herre over, at Sergio Ramos vælger at opføre sig som Di Maria. Det er begrædeligt, men man er nødt til at finde løsninger og finde folk som vil vores klub.

11 år 1 måned siden #19 af SR4
Besvaret af SR4 på emne AS: Sergio Ramos vil væk nu

Siempre Madrid skrev:

#4Ramos skrev: Det ville være en katastrofe af en anden verden hvis man lod Sergio smutte! Jeg håber at ledelsen tager sig alvorligt sammen og får styr på miseren, vi kan ikke tåle at midste flere ledertyper som ham, der har madridismoen dybt forankret i sjælen. Det ville være meget trist at have endnu et transfervindue hvor to store profiler (Casillas og Ramos) forlader klubben, som vi for eksempel så det med Raul og Guti inden Mourinho kom til. Og så ville jeg til hver en tid tage de 30 millioner €, fra en mulig Bonucci handel, og smide i Ramos' lønpulje - de to er usammenlignelige på alle tænkelige parameter og jeg ville gå med SR4 hver gang !

Jeg håber fortsat, at man når til enighed med Sergio Ramos, men jeg har det efterhånden sådan, at det er ham, som skal nærme sig Real Madrid og ikke omvendt.

Jeg er i hvert fald dybt forundret over Sergio Ramos´ opførsel i de seneste par måneder, hvor han ikke har vist stort lederskab og jeg er på ingen måde overbevist om hans forankring af Madridismoen i sjælen.

Hvor var den eksempelvis, da han offentligt kritiserede Real Madrid (og Florentino Pérez) for at fyre Ancelotti. Man kan være enig eller uenig i den fyring, men som vice-anfører bør man fare meget mere med lempe, inden man er for åbenmundet i pressen.

Sjovt nok er Sergio Ramos´ åbenmundethed helt væk i disse dage, hvor René Ramos har travlt med at afhænde ham til det halve Europa. Kunne det være på sin plads, at han selv kom på banen og udtalte sig? Det tror jeg nok!

Jeg må indrømme, at var jeg Florentino Pérez, så stod jeg heller ikke klar med en guldrandet kontrakt til en spiller, som ikke altid har optrådt fint over for sin ledelse og leget alvorligt med illoyaliteten i bestræbelserne på at hytte eget skind.

Sjovt du udtalte det stik modsatte om Ronaldo dengang han forlængede. Mens Ramos klart nok har været stille omkring sin fremtid (dog udtalt at han ønsker at fortsætte hele karriereren) sænkede Ronaldo alle rygter om at han skulle være nået til enighed med Ronaldo.

Du hænger dig mere op i personer end selve situationer.

11 år 1 måned siden #20 af SR4

Fondo_Sur skrev: Èn ting er dog sikkert. Hvis Ramos bliver - er han ikke ligeså populær på Bernabeu i den kommende sæson. Hans ønske om at spille i England synes større end hans kærlighed til Real Madrid, hvilket dele af mig selv gør, at jeg ser ham smutte, hvis vi får et (meget) godt bud efter ham.

Så kan man tale om hans berettigelse om at kræve en god løn osv., men jeg deler samme standpunkt som Siempre nævner ovenover at "det er ham, som skal nærme sig Real Madrids (kontraktudspil) og ikke omvendt".

Alt i alt: Vi er ikke herre over, at Sergio Ramos vælger at opføre sig som Di Maria. Det er begrædeligt, men man er nødt til at finde løsninger og finde folk som vil vores klub.

Det sjove er faktisk at Di Maria selv fik tilbudt en kontrakt der gjorde han ville være næstbedst betalt på trods af en halv god sæson.

Ramos har i næsten 10 år præsteret for Real. Stop med de meningsløse sammenligninger og kom med noget sagligt i stedet.

11 år 1 måned siden #21 af Siempre Madrid

SR4 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Sjovt du udtalte det stik modsatte om Ronaldo dengang han forlængede. Mens Ramos klart nok har været stille omkring sin fremtid (dog udtalt at han ønsker at fortsætte hele karriereren) sænkede Ronaldo alle rygter om at han skulle være nået til enighed med Ronaldo.

Du hænger dig mere op i personer end selve situationer.

Sjovt, at du frabeder dig meningsløse sammenligninger og så drager Cristiano Ronaldo ind i dette. Jeg tror, at jeg sagde at man skulle gå langt for at nå til enighed med Cristiano Ronaldo og det mener jeg også, at man skal gøre med Sergio Ramos, men så skal han dæleme også stoppe med at lade sit bagland sælge ham til samtlige klubber i Europa. Hvis han begynder at skabe sig som Di María og Özil, så er det ud af vagten (og det gælder også for Cristiano Ronaldo).

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Kassow-Rossing, Real HWL

11 år 1 måned siden #22 af Fondo_Sur

SR4 skrev:

Fondo_Sur skrev: Èn ting er dog sikkert. Hvis Ramos bliver - er han ikke ligeså populær på Bernabeu i den kommende sæson. Hans ønske om at spille i England synes større end hans kærlighed til Real Madrid, hvilket dele af mig selv gør, at jeg ser ham smutte, hvis vi får et (meget) godt bud efter ham.

Det sjove er faktisk at Di Maria selv fik tilbudt en kontrakt der gjorde han ville være næstbedst betalt på trods af en halv god sæson.

Ramos har i næsten 10 år præsteret for Real. Stop med de meningsløse sammenligninger og kom med noget sagligt i stedet.

Noget sagligt kunne være, som jeg lige har nævnt, at vi kunne komme af med personer som ikke ønsker at være klubben tilstrækkeligt. Ja du nævner 10 år - så er det ret imponerende hvor lidt madridismo han viser i denne trængselstid, hvor klubbens indre ledelse er presset. Jeg håber at han bliver, men det vigtigste i denne sag er, at han viser at han vil blive. Og det gør han pt. ikke.

11 år 1 måned siden #23 af Sahinovic
Det må vel også være i Real Madrids interesse at de ikke bliver set som en klub som bare giver sig hver gang en spiller begynder at opføre sig en smule pengegrisk. Ramos skal have lov til at forhandle sig til en bedre løn, men det er godt nok lang tid siden jeg har læst så mange beskidte artikler hvad en kontraktforhandling angår, og kommunikationen synes slet ikke at være tilstede mellem parterne.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, M_linding

11 år 1 måned siden #24 af SR4
Vi snakker gang på gang om hvor meget Perez har gjort for klubben økonomisk, men alligevel vil han ikke bruge pengene på at give Ramos den løn han fortjener. Ramos ved at der er klubber der vil give langt mere end hvad han forlanger i Real, men alligevel vælger han at acceptere en lavere løn for at blive. Men så har vi Perez, der i stedet foretrækker at kaste pengene på nye spillere.

Leveret af Kunena Forum