La Gazzetta: Real Madrid-bud på Lucas Biglia
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge italienske La Gazzetta dello Sport har Real Madrid afgivet et bud på 22 millioner € for argentinske Lucas Biglia, som til daglig spiller for Lazio.
Den 29-årige midtbanespiller er også på listen hos klubber som Manchester City og Paris SG, men Real Madrid skal være den eneste klub, som har budt på ham. Det fortæller FIFA-agenten Alessio Scalera til avisen, hvor han også gør opmærksom på, at Lucas Biglia tilbydes en kontrakt af 4 års varighed og en løn på 4 millioner €.
Lazio kan udover de 22 millioner € også se frem til en bonus, såfremt Real Madrid vinder enten La Liga eller Champions League, men den italienske hovedstadsklub forlanger som udgangspunkt 30 millioner € for deres midtbanespiller.
Lucas Biglia kom til Lazio i 2013 for 8 millioner € og har i den forgangne sæson spillet 27 kampe, hvor det er blevet til 4 mål og 3 assists.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Florentino Pérez
- Mou94
- Gæst
-
Mou94 skrev: Bonucci er god, men han er skam ikke lige så god som vores kære Ramos :)
Siden hvornår har Ramos vist noget ekstraordinært? Hver evig eneste gang han har stået overfor en god angriber har han været nede på græsset og tørrer røv.
Florentino Pérez
Han blev kåret til årets bedste forsvarspiller efter 2013/2014 sæsonen (sidste år) af UEFA.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Derfor kan jeg egentlig godt se meningen i, at man henter en mere etableret spiller, som er et mere sikkert kort i den sammenhæng.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
raul7=kongen skrev: Jeg synes ikke kun man skal hente ældre spillere, men jeg kan godt se perspektivet i at have et par etablerede navne på rotationspladserne. Vi så det med Illarra, Lucas og egentlig også med Casemiro i sin første periode i klubben. Det er svært for unge spillere at slå til, særligt psykisk virker de ofte yderst begrænsede i deres spil på de balanceskabende midtbanepositioner.
Derfor kan jeg egentlig godt se meningen i, at man henter en mere etableret spiller, som er et mere sikkert kort i den sammenhæng.
Præcis, og så ser det ud til, at man egentlig er meget godt tilfreds med start-elleveren - hvilket er forståeligt - og blot ønsker at opgradere bænken med spillere, som kan fungere som rotations-spillere og rent faktisk komme på banen og gøre en forskel..........og nu har vi fået en træner, som forstår at en trup ikke kun består af 13 spillere, men helt op til 25. Dejligt!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
raul7=kongen skrev: Jeg synes ikke kun man skal hente ældre spillere, men jeg kan godt se perspektivet i at have et par etablerede navne på rotationspladserne. Vi så det med Illarra, Lucas og egentlig også med Casemiro i sin første periode i klubben. Det er svært for unge spillere at slå til, særligt psykisk virker de ofte yderst begrænsede i deres spil på de balanceskabende midtbanepositioner.
I min verden har det ikke så meget med spillernes alder at gøre, men snarere niveauet hos den enkelte spiller. Der vil være unge talenter, der sagtens ville kunne gå ind og løfte de opgaver, som Illarra, Lucas Silva, m.v. ikke kan på nuværende tidspunkt. De gør det dagligt i andre topklubber. Nu skal vi heller ikke gøre Real Madrid mere spektakulært, end det er. Vi har jo også etablerede spillere allerede - Modric og Kroos blandt andet :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Men nu omhandler artiklen jo Lazios Lucas Biglia. Hvad pokker skal vi med ham?? Det er bestemt ikke en signing, der giver mening for mig. Gå nu all in på at hente en yngre midtbane-komet.
Men der skal vel også hentes en ind til midterforsvaret?
Jeg synes vi er dækket godt ind på midtbanen, taget i betragtning af at Casemiro kommer tilbage. Har altid haft et godt øje for ham, og han havde en super god pre-season i sæsonen 2013/2014 hvor Ancelotti efterfølgende af mærkværdige årsager ikke valgte at bruge ham. Udover dette så havde han også et par gode indhop når Ancelotti så endeligt valgte at bruge ham, han har også imponeret i Porto også er han kun 23 år gammel.
Florentino Pérez
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Pelle skrev:
I min verden har det ikke så meget med spillernes alder at gøre, men snarere niveauet hos den enkelte spiller. Der vil være unge talenter, der sagtens ville kunne gå ind og løfte de opgaver, som Illarra, Lucas Silva, m.v. ikke kan på nuværende tidspunkt. De gør det dagligt i andre topklubber. Nu skal vi heller ikke gøre Real Madrid mere spektakulært, end det er. Vi har jo også etablerede spillere allerede - Modric og Kroos blandt andet :-)
Men netop Kroos og Modric var jo i den mere modne del af 20'erne og havde erfaring fra udlandet eller store klubber inden de kom til Madrid. Det giver trods alt en erfaring og en ballast man på ingen måde skal underkende.
Jeg er stor tilhænger af en alsidig trup, hvor man har et mix af blandt andet talenter og sikre kort. Lige på midtbanen har vi bare manglet kvalitet i de seneste sæsoner ligeså snart de bedste er ude. Derfor synes jeg bestemt det er positivt, at man kigger efter en spiller, der har kvaliteterne, men også en erfaring som ofte gør det lidt 'lettere'. Pointen ved en rotationsspiller er netop, at de kan forvente en del perioder uden virkelig spilletid, men grundet skader/karantæner og perioder med mange kampe, skal de af og til være klar og skarpe i længere tid. Dette er de rutinerede kræfter ofte mere klar til, mens det hos talentet er svært, ligesom det vil sætte udviklingen tilbage i perioderne uden spilletid.
Og jo, Real Madrid er i en smal kategori af klubber som er noget spektakulært.