La Gazzetta: Real Madrid-bud på Lucas Biglia
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Simpelthen ufatteligt, at I ikke selv kan se, at I er ved at omdanne foraet til en børnehave med jeres perfide fnidder.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Neye ikke en uge uden du nævner et Isco-exit og ikke en uge uden alle vi andre er 100 % sikre på, at han bliver i Real Madrid :) Han er fremtidens mand.
Arhhh Kassow der var du lidt for hurtig. Her er der tale om det modsatte af hvad du gerne vil skubbe mig i skoene. Jeg skriver faktisk Isco bliver, fordi nogen har stillet ham noget i udsigt. Det er så rigtigt, at jeg længe har været slemt nervøs for han skulle smutte men i sidste uge skrev jeg, at det nu ser ud til faren er drevet over, hvilket jeg stadig bejubler ;)
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...xix?start=1500#66676
Neye skrev:
Kassow-Rossing skrev: Neye ikke en uge uden du nævner et Isco-exit og ikke en uge uden alle vi andre er 100 % sikre på, at han bliver i Real Madrid :) Han er fremtidens mand.
Arhhh Kassow der var du lidt for hurtig. Her er der tale om det modsatte af hvad du gerne vil skubbe mig i skoene. Jeg skriver faktisk Isco bliver, fordi nogen har stillet ham noget i udsigt. Det er så rigtigt, at jeg længe har været slemt nervøs for han skulle smutte men i sidste uge skrev jeg, at det nu ser ud til faren er drevet over, hvilket jeg stadig bejubler ;)
www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...xix?start=1500#66676
Og igen i dag bekræftes i:
Benítez calls Isco to confirm his importance in the team
In a 4-2-3-1 without the ‘BBC’, Isco will have a greater role in the new Real Madrid. Juventus have expressed an interest in the player from Málaga.
as.com/diarioas/2015/06/30/english/1435647483_260446.html
Helt alene med min frygt, var og er jeg nu ikke.....