La Gazzetta: Real Madrid-bud på Lucas Biglia

11 år 1 måned siden #25 af DarioGomez
Og så stoppede I - begge to - Pelle og Brylle.

Simpelthen ufatteligt, at I ikke selv kan se, at I er ved at omdanne foraet til en børnehave med jeres perfide fnidder.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 1 måned siden #26 af Kassow-Rossing
Neye ikke en uge uden du nævner et Isco-exit og ikke en uge uden alle vi andre er 100 % sikre på, at han bliver i Real Madrid :) Han er fremtidens mand.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

11 år 1 måned siden #27 af Neye

Kassow-Rossing skrev: Neye ikke en uge uden du nævner et Isco-exit og ikke en uge uden alle vi andre er 100 % sikre på, at han bliver i Real Madrid :) Han er fremtidens mand.

Arhhh Kassow der var du lidt for hurtig. Her er der tale om det modsatte af hvad du gerne vil skubbe mig i skoene. Jeg skriver faktisk Isco bliver, fordi nogen har stillet ham noget i udsigt. Det er så rigtigt, at jeg længe har været slemt nervøs for han skulle smutte men i sidste uge skrev jeg, at det nu ser ud til faren er drevet over, hvilket jeg stadig bejubler ;)

www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...xix?start=1500#66676
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Neye.

11 år 1 måned siden #28 af Neye

Neye skrev:

Kassow-Rossing skrev: Neye ikke en uge uden du nævner et Isco-exit og ikke en uge uden alle vi andre er 100 % sikre på, at han bliver i Real Madrid :) Han er fremtidens mand.

Arhhh Kassow der var du lidt for hurtig. Her er der tale om det modsatte af hvad du gerne vil skubbe mig i skoene. Jeg skriver faktisk Isco bliver, fordi nogen har stillet ham noget i udsigt. Det er så rigtigt, at jeg længe har været slemt nervøs for han skulle smutte men i sidste uge skrev jeg, at det nu ser ud til faren er drevet over, hvilket jeg stadig bejubler ;)

www.madridista.dk/index.php/forum/debat/...xix?start=1500#66676

Og igen i dag bekræftes i:

Benítez calls Isco to confirm his importance in the team
In a 4-2-3-1 without the ‘BBC’, Isco will have a greater role in the new Real Madrid. Juventus have expressed an interest in the player from Málaga.

as.com/diarioas/2015/06/30/english/1435647483_260446.html

Helt alene med min frygt, var og er jeg nu ikke.....
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Neye.

Leveret af Kunena Forum