La Gazzetta: Real Madrid-bud på Lucas Biglia
Sahinovic: Hvorfor er det lige, at vi har behov for endnu en central forsvarsspiller? Sidst jeg tjekkede, havde vi stadig 4?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Modric blev hentet som 26 årig, Kroos som 24 årig. Men der ser vi måske den "modne del af 20'erne" forskelligt. Jeg kan sagtens se ideen i at få en breddespiller ind, som kan affinde sig med bænken. Jeg mener bare ikke, at det nødvendigvis er det, vi har behov for. Jeg ser langt hellere en midtbanespiller, som er niveauet over Biglia, og som kan udfordre de stærkeste. Ikke kun en Illarra-type, som ikke har niveauet, når det kommer til stykket.
Har vi ikke allerede 1 spiller for meget ift. kvalitet i truppen på den centrale midtbane? Her mener jeg selvfølgelig Isco, da jeg regner med Kroos, Modric, James, Ronaldo og Bale er sikre startere, også selvom Benitez er fan af rotation. Jeg forstår bare ikke hvem den ekstra midtbanespiller skal udfordre i start 11'eren? Kroos og Modric hører til eliten, og er blandt de bedste midtbanespillere i verden. Isco kan hurtigt blive en af de bedste i verden, hvis han fortsætter sin udvikling. Jeg mener bare, hvem er det der skal udfordres?
Har vi ikke allerede nok kvalitet i start 11'eren? I Biglia får vi en stabil og erfaren spiller. Jeg er ikke skide stor fan af ham, men jeg kan sagtens se ideen med ham. Specielt hvis man ikke tror på Illarra.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Men hvad så med Bale? Her håber jeg på det bedste, men jeg er alvorligt bange for, at han får endnu en sæson ligesom den sidste, og så skal han naturligvis videre.
Pelle skrev: Modric er 29. Vi så allerede i sidste sæson, hvor meget han var plaget af skader. Han har måske 2 rigtig gode sæsoner på toppen endnu, derfor ser jeg helt, at man får en ny, ung spiller ind nu. En spiller, som har verdensklasse. Især hvis Rafa vil spille med 4 midtbanespillere, hvilket jo indikeres rundt omkring. Modric, Kroos, Isco, James og en ny til de 4 pladser. Det synes jeg ikke er slemt.
Men hvad så med Bale? Her håber jeg på det bedste, men jeg er alvorligt bange for, at han får endnu en sæson ligesom den sidste, og så skal han naturligvis videre.
4 midtbanespillere, og 2 angribere. Regner du med Benzema ryger på bænken, eller? Jeg tror nu stadig på 3 midtbanespillere og vores BBC på toppen.
Derudover tror jeg Modric har langt flere år på toppen. Det er dog irrelevant nu :)
Vi har Kroos, Modric, Isco, James, Casemiro og Illarra til den centrale midtbane. 6 spillere til 3 eller 4 pladser. Så kan man diskutere om Illarra og Casemiro er gode nok. Det mener jeg faktisk ikke de er.
- Brylle
- Gæst
-
Du har da ellers brugt det sidste halve år på at være en stor fortaler for Bales fantastiske præstationer denne sæson?Pelle skrev: Modric er 29. Vi så allerede i sidste sæson, hvor meget han var plaget af skader. Han har måske 2 rigtig gode sæsoner på toppen endnu, derfor ser jeg helt, at man får en ny, ung spiller ind nu. En spiller, som har verdensklasse. Især hvis Rafa vil spille med 4 midtbanespillere, hvilket jo indikeres rundt omkring. Modric, Kroos, Isco, James og en ny til de 4 pladser. Det synes jeg ikke er slemt.
Og rolig nu med Modrics skader. Han har haft en enkel sæson med problemer, hvilket er stort set det eneste han har været udsat for i sin tid i Real. Selvfølgelig skal Modric aflastes, men vi behøver ikke købe ind med den forventning, at han skal være skadet halvdelen af sæsonen. Det er jo ikke ligesom Jese, der ikke havde mulighed for at få pre-season med og derfor aldrig fik tid og ro til at komme op i gear i sit eget tempo. Her kan Modric jo starte roligt op og finde sit niveau. Med Casemiro, Kroos, Modric, Isco og James til 4 pladser ser det rigtig godt ud. Der skal måske hentes en mere, men der er jeg bestemt fortaler for en rutineret spiller, som kan leve med bænken og som vi kan stole på vil levere varen, når han skal i ilden.
Dios: Jeg har ingen tiltro til hverken Illarra, Lucas eller Casemiro. Jeg synes det er helt håbløst, at man har hentet Casemiro tilbage. Jeg håber, at han modbeviser mig, men jeg mener ikke, at nogle af de 3 er stærke nok til Real Madrid. Derfor mener jeg, at vi skal have en ny midtbanespiller fra en hylde, der er placeret lige et niveau eller to over deres.
Sahinovic: Hvorfor er det lige, at vi har behov for endnu en central forsvarsspiller? Sidst jeg tjekkede, havde vi stadig 4?
Fordi vi på nuværende tidspunkt kun har to centrale forsvarsspillere jeg stoler på - Pepe og Varane. Jeg ved ikke hvor man har Nacho, men han har dog i momentvis imponeret mig, Ramos ser jeg helst blive skippet videre, jo før jo bedre, jeg synes aldrig han har været noget speciel og for de penge vi umiddelbart kan få for ham kan vi sagtens erstatte ham og så vil jeg mildest talt skide på hans ''Madridismo'', for den har han tydeligvis også skidt på.
Florentino Pérez
Dios: Jeg har ingen tiltro til hverken Illarra, Lucas eller Casemiro. Jeg synes det er helt håbløst, at man har hentet Casemiro tilbage. Jeg håber, at han modbeviser mig, men jeg mener ikke, at nogle af de 3 er stærke nok til Real Madrid. Derfor mener jeg, at vi skal have en ny midtbanespiller fra en hylde, der er placeret lige et niveau eller to over deres.
Helt enig. Der er der delte meninger om hvilke niveau vores b-kæde befinder sig på, men taler vi her om Verratti og Pogba niveau, eller Vidal niveau. Her er det vigtigt at vide, at jeg mener Vidal's niveau er noget højere end både Verratti og Pogba's niveau. Potentialet er måske større, men det er nu ikke det jeg hentyder til :)
Jeg er selv splittet. Jeg ønsker egentlig Verratti, men det må bare ikke gå udover Isco's muligheder, som jeg mener er det klart største talent i verden. Og spar dig Siempre hvis du læser med. Jeg ved hvad du vil sige hehe :D
Sahinovic skrev: Pelle skrev:
Fordi vi på nuværende tidspunkt kun har to centrale forsvarsspillere jeg stoler på - Pepe og Varane. Jeg ved ikke hvor man har Nacho, men han har dog i momentvis imponeret mig, Ramos ser jeg helst blive skippet videre, jo før jo bedre, jeg synes aldrig han har været noget speciel og for de penge vi umiddelbart kan få for ham kan vi sagtens erstatte ham og så vil jeg mildest talt skide på hans ''Madridismo'', for den har han tydeligvis også skidt på.
Ahh okay. Men du skrev bare, at vi var nødsaget til at gå ud og købe en ny central forsvarsspiller. Det er vel reelt set ikke noget, vi er nødt til. Selv om du måske føler for det. Men Ramos er stadig i Madrid, det samme er Varane. Pepe og Nacho. Så medmindre det ligger helt fast, at Ramos forlader os, så ser jeg os ikke nødsaget til at gå ud og lave en vanvids-investering som f.eks. Bonucci :-)
Dios skrev: Pelle skrev:
Helt enig. Der er der delte meninger om hvilke niveau vores b-kæde befinder sig på, men taler vi her om Verratti og Pogba niveau, eller Vidal niveau. Her er det vigtigt at vide, at jeg mener Vidal's niveau er noget højere end både Verratti og Pogba's niveau. Potentialet er måske større, men det er nu ikke det jeg hentyder til :)
Jeg er selv splittet. Jeg ønsker egentlig Verratti, men det må bare ikke gå udover Isco's muligheder, som jeg mener er det klart største talent i verden. Og spar dig Siempre hvis du læser med. Jeg ved hvad du vil sige hehe :D
Se, så er vi jo enige igen ;-) Verratti vil være min drømmesigning, men ham og Isco kommer ikke til at kæmpe om den samme plads, som jeg ser det. Jeg tror, at James og Isco kommer til at kæmpe om 10'er positionen :-)
- Brylle
- Gæst
-
Wow, lille? Virkelig? Da jeg fremhævede din manglende evne til at læse og forstå, så blev du så pigesur, at du ikke kunne føre en debat og nu begynder du selv på at være personlig. Endda uden at kunne kommentere på resten af min kommentar - sørgeligt :DPelle skrev: Stop nu med at være den evige pestilens, lille Kent. Jeg har ikke været fortaler for Bale, jeg har sagt, at han fortjener en chance til qua sin gode første sæson i klubben. Den chance skal han gribe i den nye sæson. Så lad være med at lægge ord i munden på mig, det kommer du ingen vegne med. Slet ikke når du er faktuelt forkert på den.
Du har da ikke lavet andet end at forsvare Bale hele sæsonen, haha..