Real afviser monsterbud på Bale

11 år 2 uger siden #13 af Deucex
Benzema får ikke nok kredit som frontangriber hvis der skal praktiseres boldbesiddelse. Jeg ser heller ej Ronaldo som spids hvis man ønsker at være boldbesiddende, idet Ronaldo imo hverken behersker førsteberøringer nok til at agere spids såvel som at skulle indstille sig på at have næstsidste berøring ved en given scoring. Men lad det endelig komme an på en prøve...

Jeg tror faktisk, at Bale vil se markant bedre ud hvis han lå på venstrekanten, og ikke blot i kontrafasen. Hans berøringer har i den grad set kluntet ud i sidste sæson, men måske fordi han har været nødsaget til tæmme bolden eller lave 1. gangsafleveringer med ydersiden. Det mestrer de færreste. På venstrekanten kunne jeg godt se Bale implementere flere facetter i sit spil som ikke blot indbefatter kontraspillet. Men når det sagt, til den pris, sælg endelig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 2 uger siden #14 af Thomaskjensen
Hvorfor ikke en 4-4-2
Ronaldo/Benzema på toppen hvor de skifter til at "hænge" lidt. I kampe hvor der skal forsvares mere kan Isco komme ind.
Bale/James som de offensicve kanter i rotaion med Isco
Den central midtbane er IMO Isco/Modric/Kroos i rotation når ikke Isco skal lidt længere frem.

Den store fordel ved Bale på venstre kanten (ud over at det er der han helst vil spille) er at han kan hjælpe en offensiv Marcelo i forsvarsspillet, de to lynkinesere på samme kant... Ja jeg ser en marderidt for alle hold.

Prisen som er tilbudt er dog imponerende, men hvem skal man erstatte Bale med????

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #15 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real afviser monsterbud på Bale

Thomaskjensen skrev: Hvorfor ikke en 4-4-2
Ronaldo/Benzema på toppen hvor de skifter til at "hænge" lidt. I kampe hvor der skal forsvares mere kan Isco komme ind.
Bale/James som de offensicve kanter i rotaion med Isco
Den central midtbane er IMO Isco/Modric/Kroos i rotation når ikke Isco skal lidt længere frem.

Den store fordel ved Bale på venstre kanten (ud over at det er der han helst vil spille) er at han kan hjælpe en offensiv Marcelo i forsvarsspillet, de to lynkinesere på samme kant... Ja jeg ser en marderidt for alle hold.

Prisen som er tilbudt er dog imponerende, men hvem skal man erstatte Bale med????

Jeg ser nu ikke Bale og Marcelo som det perfekte par til venstre side. De vil jo begge samme vej, når de angriber (baglinjen), og derfor får man ikke inviteret til de overlaps, som Isco kan lave ved at trække ind mod midten, og man får heller ikke lavet den plads til Marcelo, som har, når Ronaldo søger ind mod målet. Med Bale vil han udfordre sin mand for at sprinte mod baglinjen, som han også gjorde i Tottenham.
Snakker vi venstre kant, så er det jo netop Isco, der kunne være løsningen i en 4-4-2. Vi spillede allerbedst da midtbanen hed Isco - Kroos - Modric - James, da vi formåede at involvere hele midtbanen i småspillet, mens det gav plads til to rigtig gode kanter. Sådan kørte vi rundt med Barcelona i det første Classico.

Om det hedder 4-4-2, 4-3-3, 4-2-3-1 eller 9-0-1 er dog ligegyldigt for mig. Det handler om, hvordan spillerne bevæger sig og hvilken stil vi benytter mod de forskellige hold.

11 år 2 uger siden #16 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real afviser monsterbud på Bale
Pelle skrev:

Jeg er enig i, at det kommer an på hvilket spil vi ønsker at spille. Det ved vi af gode grunde ikke endnu. Jeg stiller mig bare uforstående overfor alt det her, hvis ikke Rafa ser problemet. Det er helt tydeligt, at Bale fungerer bedst, når vi agerer kontrahold. Perez (måske Rafa også) ønsker at beholde Bale, han skal nærmest være det essentielle for Real Madrid.

Alt tyder jo på, at vi kommer tilbage til Mourinho-lignende tilstande, hvor vi spiller på omstillinger. Det er heller ikle mit
ønske, da det bestemt ikke er pænt fodbold. Men måske er det bare dét, der skal til? Og ligefrem at kalde det for Segunda-bold er måske lige at gå over stregen.

Som det har set ud i mange år, så ser Perez jo slet ikke de samme problemer som os. Perez-projektet ser jo godt ud på papiret, men den essentielle fodbold forståelse mangler jo helt klart. Perez har jo været vild med Ancelotti i et årti, og da vi så fik ham, så røg han ligeså hurtigt ud igen. Der er jo noget helt galt, så jeg vil på ingen måder blive overrasket, hvis Perez eller Benitez for den sags skyld ikke kan se problemet.

Det der skal til er bare ikke et tophold værdigt IMO. Og derfor vil da alle dage være segunda bold for mit vedkommende. Det er primært små hold som pakker sig, fordi de ikke er gode nok. Det er lidt samme følelse jeg har med Mourinho.

Nu har projektet varet i 5 fuldførte sæsoner og vi tager snart hul på sæson nr. 6. Det der skal til er allerede kommet 5 år forsent, og det der skal til er jo ikke engang noget folk gider.

Men håber det var svar nok med Ronaldo :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

11 år 2 uger siden #17 af Thomaskjensen

Brylle skrev:

Thomaskjensen skrev: Hvorfor ikke en 4-4-2

Om det hedder 4-4-2, 4-3-3, 4-2-3-1 eller 9-0-1 er dog ligegyldigt for mig. Det handler om, hvordan spillerne bevæger sig og hvilken stil vi benytter mod de forskellige hold.

Jeg kan godt se hvor du vil hen, men den Bale vi ser og den jeg fornemmer du referere til er ikke den samme Bale jeg husker i Tottemham. Det jeg husker var en Bale der 9/9 gange gik mod mål, og her ser jeg at Marcelo/Ronaldo/Benzema kan give ham plads om han får lov og ikke bliver tvunget ud på sidelinien og med til flaget. For det var vel ikke fra baglinien han lavede alle hans mål for T? og det er måske derfor han ikke rigtig er kommet igennem hos os.

Bale kan jo også komme ind i midten, men her har vi bedre og det er vel en skam at smide LaLigas måske hurtigste spiller ind på midten som spilfordeler, for det har vi bedre folk til...

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #18 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Real afviser monsterbud på Bale
ryk marcelo til def. Midt og sæt bale på venstre back

11 år 2 uger siden #19 af Roesen7

Tobiasillas skrev: ryk marcelo til def. Midt og sæt bale på venstre back

Du laver sjov, ikke?

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

11 år 2 uger siden #20 af Raul-Madrid
Lyder faktisk fornuftigt ;) så kan vi også bruge Arbeloa oppe foran sammen med Benz - shit en farlig duo ;)

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

11 år 2 uger siden #21 af Kassow-Rossing
ABC = Arbeloa, Benzema, Chicharito

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #22 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne Real afviser monsterbud på Bale

Roesen7 skrev:

Du laver sjov, ikke?

Nej det er Perez der laver sjov, vi er skam seriøse herinde

Ingen spillerkøb efter et år med ingen titler samt udgang af nogle af vores vigtige spillere, se det er sjovt
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Tobiasillas.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #23 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real afviser monsterbud på Bale

Selvom Marcelo på defensiv midt virker udmærket i FIFA, så håber jeg godt nok ikke, at det er noget, vi begynder at praktisere i virkeligheden ;)

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 uger siden #24 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Real afviser monsterbud på Bale
Real Madrid er fuldstaendig laast pga Ronaldos insisteren paa at venstrekanten er hans. Ronaldo kommer til at spille paa venstrekanten. Det betyder at Bale kun kan spille paa hoejrekanten og Benzema kun kan spille som forreste angriber. Med andre ord er den statiske BBC trio fra sidste aar tilbage igen i denne saeson. Hvis man vil have et nyt og velspillende Real Madrid skal man saelge Ronaldo. Han har laast det hold fuldstaendig i aarevis i sine bestraebelser paa at slaa personlige rekorder.
Ioevrigt saa vil Benitez gerne spille 4-2-3-1 med hoejt pres. Det ville Ancelotti ogsaa i starten men han lavede det om da det stod klart at BBC ikke kunne levere det hoeje pres. Derfor kommer vi igen til at se en 4-4-2 formation med enten James eller Isco langt nede paa midtbanen. Spild af deres talent. Real Madrid burde bygge fremtiden paa netop de to spillere. De er vel de stoerste talenter i verden . Men i stedet koerer vi videre med Ronaldos personlige cirkus.
Sidste redigering: 11 år 2 uger siden ved Johnson.

Leveret af Kunena Forum