Real afviser monsterbud på Bale
Johnson skrev: Real Madrid er fuldstaendig laast pga Ronaldos insisteren paa at venstrekanten er hans. Ronaldo kommer til at spille paa venstrekanten. Det betyder at Bale kun kan spille paa hoejrekanten og Benzema kun kan spille som forreste angriber. Med andre ord er den statiske BBC trio fra sidste aar tilbage igen i denne saeson. Hvis man vil have et nyt og velspillende Real Madrid skal man saelge Ronaldo. Han har laast det hold fuldstaendig i aarevis i sine bestraebelser paa at slaa personlige rekorder.
Ioevrigt saa vil Benitez gerne spille 4-2-3-1 med hoejt pres. Det ville Ancelotti ogsaa i starten men han lavede det om da det stod klart at BBC ikke kunne levere det hoeje pres. Derfor kommer vi igen til at se en 4-4-2 formation med enten James eller Isco langt nede paa midtbanen. Spild af deres talent. Real Madrid burde bygge fremtiden paa netop de to spillere. De er vel de stoerste talenter i verden . Men i stedet koerer vi videre med Ronaldos personlige cirkus.
Har du en kilde på, at Ronaldo VIL spille på venstrekanten, eller er det din egen fornemmelse?
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
www.marca.com/en/2015/07/16/en/football/...drid/1437032573.html
Det kan jeg slet ikke forestile mig men okay, det skal vel opleves førend man kategorisk kan afvise den mulighed.
Det må vidst bare være en overskrift...
Jeg er her stadig XOXO
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Johnson
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.