Periodista Digital: Real Madrid jagter Javi Martínez
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge spanske Periodista Digital er Real Madrid interesseret i at hente Javi Martínez i Bayern München, som netop har hentet Arturo Vidal til klubben.
Spanieren kan spille flere positioner på banen, heriblandt i det centrale forsvar og på midtbanen og det kan gøre ham til et muligt emne, såfremt Sergio Ramos i sidste ende vælger at forlade Real Madrid.
Også Barcelona og Javi Martínez´ tidligere klub, Ath. Bilbao, er meldt interesseret i den stærke spanier.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Med et nært forestående Ramos-salg skal der ikke hentes en "80% løsning". Nej, så må vi grave dybt og købe en løsning med stort potentiale som kan blive forløst over få sæsoner. Eller en allerede etableret verdensklasse midterforsvarer. -der er ikke mange, jeg ved det.
Hvis Ramos smutter har vi Varane og Pepe som startere og Nacho som førsteudfordre. Det siger sig selv, at det ikke er fyldestgørende. Derfor skal vi hente en spiller som permanent kan skubbe en yderst velspillende Pepe (over de sidste 2-3 sæsoner), af pinden, inden for 2 sæsoner.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Lad dem få ham. Javi er ikke en spillertype vi har brug for i Real Madrid. Selvfølgelig er det fint at han kan spille flere pladser. Men Javis fortrukne må betegnes som værende på den defensive midt.
Med et nært forestående Ramos-salg skal der ikke hentes en "80% løsning". Nej, så må vi grave dybt og købe en løsning med stort potentiale som kan blive forløst over få sæsoner. Eller en allerede etableret verdensklasse midterforsvarer. -der er ikke mange, jeg ved det.
Hvis Ramos smutter har vi Varane og Pepe som startere og Nacho som førsteudfordre. Det siger sig selv, at det ikke er fyldestgørende. Derfor skal vi hente en spiller som permanent kan skubbe en yderst velspillende Pepe (over de sidste 2-3 sæsoner), af pinden, inden for 2 sæsoner.
Forudsat naturligvis at vi har Pepe de næste to sæsoner. Hans kontrakt udløber til sommer og den lovede forlængelse har endnu ikke matrialiseret sig...
MMM skrev:
JimmyBroe skrev: Lad dem få ham. Javi er ikke en spillertype vi har brug for i Real Madrid. Selvfølgelig er det fint at han kan spille flere pladser. Men Javis fortrukne må betegnes som værende på den defensive midt.
Forudsat naturligvis at vi har Pepe de næste to sæsoner. Hans kontrakt udløber til sommer og den lovede forlængelse har endnu ikke matrialiseret sig...
Det ser jeg som en selvfølge. Pepe lader til at ville blive i Real for enhver pris. Den står selvfølgelig for egen regning, men jeg er overbevist om at Pepe med sin lille familie for alt i verden, ønsker at blive i Real Madrid. Samtidig er jeg sikker på, at Pepe har så meget realitetssans, at han er klar over at en forlængelse af kontrakten vil indbefatte en lønnedgang samt en usikkerhed i forhold til spilletid.
Det er selvfølgelig bare gætterier.
På den anden side, skal man aldrig sige aldrig med vores klub.
I sådanne perioder, får man sig et ambivalent forhold til sin hjerteklub.
#IHateThatILoveYou
Jeg er her stadig XOXO
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg er helt med på denne idé. Javi er helt fantastisk, men jeg foretrækker ham helt klart på den defensive midtbane. Han er et glimrende supplement til forsvaret, men smutter Ramos så skal der købes endnu en central forsvarsspiller. Javi Martinez er velkommen uanset hvad!
Det er måske også bare lidt overkill med 4 defensivt indstillet midtbanespillere, hvor Casemiro og Javi Martinez, og Illarramendi og Lucas ligner hinanden. En af dem smutter.
Men vi bør istedet hente en med lidt mere offensivkvalitet alá Modric.
Vi har ganske enkelt ikke behov for en Javi. -Alt efter hvordan vi stiller op selvfølgelig.
Ud fra opstillingen (som jeg tror bliver Benitez' fortrukne XI. -krydret med James) mod City så kommer en def'midt ikke på tale.
I nogle kampe? Absolut, men i disse kampe har vi rigeligt i Case' som samtidig er et monster i spillets fysiske aspekter.
Jeg er her stadig XOXO
Det er ikke Pepe, der er tilbageholdende, det er klubben. Klubben briefede for et par måneder siden at han havde fået et forlængelse på et år, men kontrakten blev aldrig underskrevet og de Portugisiske medier har i de seneste dage været fyldt med historier om at Flo har skiftet mening og ikke længere har til hensigt at forlænge. Man skulle ellers tro at de gerne ville undgå tvivl om begge seniorcbs fremtid på samme sommer.
Rafa har aldrig spillet uden en defensiv midt (af meget variende kvalitet), hverken i Valencia, Liverpool eller Napoli, så jeg tror gerne han så Javi komme til og Javi er en lang bedre spiller end nogen vi har i forvejen. Jeg har dog svært ved at se hvorfor Bayern skulle sælge, især Peps forkærlighed for DMer i centerforsvaret taget i betragtning.
Jeg kan dog være i tvivl om Benitez' fortsatte brug af den defensivemidt. For hvor vil han gøre af 2 ud af de 5 verdensklassespillere vi har i front.? Sælge en af dem? Hvem?
Jeg var ikke klar over at Florentino genovervejer kontratudspillet. Det giver bare ingen mening overhovedet. Hvad får man ud af at smide en mand som Pepe ud af klubben?
Jeg er her stadig XOXO
Men nu du siger det med Pepe, kan det jo pludselig godt være en mulighed. I det han oftere vil kunne agere andetvalg i forsvaret. Der skal dog stadig hentes en klasse midterforsvarer, forudsat at Ramos også forlader os.
Lige for at lægge 1 ekstra spiller til de 4 defensivemidtbanespillere, vi vil have hvis Javi bliver hentet, så kan Danilo også spille pladsen. Det er jo for sindssygt.:D
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev:
Dios skrev: Jeg er helt med på denne idé. Javi er helt fantastisk, men jeg foretrækker ham helt klart på den defensive midtbane. Han er et glimrende supplement til forsvaret, men smutter Ramos så skal der købes endnu en central forsvarsspiller. Javi Martinez er velkommen uanset hvad!
Det er måske også bare lidt overkill med 4 defensivt indstillet midtbanespillere, hvor Casemiro og Javi Martinez, og Illarramendi og Lucas ligner hinanden. En af dem smutter.
Vi har ganske enkelt ikke behov for en Javi. -Alt efter hvordan vi stiller op selvfølgelig.
Ud fra opstillingen (som jeg tror bliver Benitez' fortrukne XI. -krydret med James) mod City så kommer en def'midt ikke på tale.
I nogle kampe? Absolut, men i disse kampe har vi rigeligt i Case' som samtidig er et monster i spillets fysiske aspekter.
Javi Martinez er jo ikke bare et, men 2 niveauer over vores nuværende reserver. Forhåbentlig er Lucas snart fortid. Jeg kan vitterligt ikke se noget positivt i den knægt. Illarra er vel også snart fortid i klubben. Det er ihvertfald ikke mange minutter han får sig.
Casemiro ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om. Han bliver nok gjort 10 gange bedre herinde end han er, men ingen tvivl om han nok skal være i truppen til den kommende sæson.
Javi Martinez kan noget som hverken Illarra, Lucas og Casemiro kan, og faktisk er det kun Busquets som kan gøre det lidt bedre. Jeg er ihvertfald stor fan! :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
JimmyBroe skrev:
Javi Martinez er jo ikke bare et, men 2 niveauer over vores nuværende reserver. Forhåbentlig er Lucas snart fortid. Jeg kan vitterligt ikke se noget positivt i den knægt. Illarra er vel også snart fortid i klubben. Det er ihvertfald ikke mange minutter han får sig.
Casemiro ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om. Han bliver nok gjort 10 gange bedre herinde end han er, men ingen tvivl om han nok skal være i truppen til den kommende sæson.
Javi Martinez kan noget som hverken Illarra, Lucas og Casemiro kan, og faktisk er det kun Busquets som kan gøre det lidt bedre. Jeg er ihvertfald stor fan! :)
Jeg mener han er nærmere 2,6 niveauer over;-)
Jeg er meget enig i, at vi skal sælge Lucas. Jeg ser heller ikke den store stjerne i Illarra længere.
Men det hele kommer an på hvordan Benitez har tænkt sig at spille sin midtbane. Hvis han konsekvent har tænkt sig, at spille med en defensivmidt, så er købet at Javi et rigtig godt køb.
Hvordan har du så tænkt dig at opstilingen skal lyde? Noget alá det her:
-_-_-_-Javi Martinez
-_-_Modric-_-_-_-Kroos
Bale-_-_-_-_-_-_-_-_-_Ronaldo
-_-_-_-_-_Benzema
Hvad med Isco og James?
Jeg er her stadig XOXO
"Maybe they hate me because I'm too good."