Periodista Digital: Real Madrid jagter Javi Martínez

11 år 6 dage siden #13 af Dios
@JimmyBroe.

Jeg håber ikke vi som sådan har en fast start 11'er som vi havde under Ancelotti. Et køb af Javi betyder ikke han skal være fast starter. Jeg ser ham mere som et nødvendigt "backup" køb. Ikke at jeg ser ham som backup spiller, da han er for god til det.
Hvis vores midtbane hedder Kroos, Modric, Isco, Casemiro, Javi og James, så er det reelt 2 spillere til hver position. Det går jeg indfor på den centrale midtbane, da det er en meget belastende plads.

Min favorit hedder stadig Kroos, Modric og Isco, men det er ikke et must at de skal starte inde hvergang IMO. Der er rig mulighed for at rotere uden det går udover kvaliteten. Meget kommer an på modstanderen, og meget kommer an på taktikken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Roesen7, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 dage siden #14 af Johnson
Jave Martinez ville være en gamechanger i Real Madrids trup. Vi har ét svagt punkt og det er at vi er afhængige af, at hverken Kroos eller Modric ikke får skader. Hvis en af de to spillere ryger ud i længere skadesforløb så taber vi det hele. Casemiro, Illaramendi og Lucas er bare ikke gode nok. Javi Martinez kan spille masser af kampe hvor han skiftevis aflaster Modric og Kroos. Vi ville have et fantastisk trekløver til at spille på de to midtbanepladser.

Når man ikke kan købe Verratti, så er det nærmest det perfekte køb

11 år 6 dage siden #15 af Neye

Dios skrev: @JimmyBroe.

Jeg håber ikke vi som sådan har en fast start 11'er som vi havde under Ancelotti. Et køb af Javi betyder ikke han skal være fast starter. Jeg ser ham mere som et nødvendigt "backup" køb. Ikke at jeg ser ham som backup spiller, da han er for god til det.
Hvis vores midtbane hedder Kroos, Modric, Isco, Casemiro, Javi og James, så er det reelt 2 spillere til hver position. Det går jeg indfor på den centrale midtbane, da det er en meget belastende plads.

Min favorit hedder stadig Kroos, Modric og Isco, men det er ikke et must at de skal starte inde hvergang IMO. Der er rig mulighed for at rotere uden det går udover kvaliteten. Meget kommer an på modstanderen, og meget kommer an på taktikken.

Tror at stort set alle må være enige i din favorit www.marca.com/en/2015/07/26/en/football/...drid/1437896988.html og du har også ret mht. til rotationen Jeg savner i virkeligheden mest nyt om rotationssystemer. Ingen af vores spillere kan spille alle kampe fra start og det er indlysende, at når vi har så mange fantastiske midtbanespillere, så må vi kunne udnytte det, ved at ligge rotationer i en form for system. Hvis ikke vi mestre den disciplin vil vi stå med håret i postkassen igen, når vi tager hul på anden havdel af den kommende sæson

Jeg ser mest Javi som en erstatning for Ramos. En central forsvarsspiller der også har format i det fremadrettede spil til at glide frem. Fx. hvor spillet eller andre omstændigheder byder det - eller sågar i perioder stå med 3 forsvarsspillere fx. i en 3-5-2

Jeg er enig i vi har alt for mange defensive midtbanespillere så at tænke Javi ind som en sådan i de bestående systemer, ville ikke være rationelt
Sidste redigering: 11 år 6 dage siden ved Neye.

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 dage siden #16 af Moohh
Bare lige så alle er helt med. Javi Martinez besidder IKKE de samme kvaliteter som Modric, overhovedet. Selv hvis man henter Javi, har man ikke lært noget af sidste sæson. Vi har ikke en type på holdet, der er i nærheden af Modrics kvaliteter, og selv med købet af Javi, vil en Modric skade muligvis have samme effekt som sidste sæson. Javi Martinez spiller primært midterforsvar, hvor han også kan dække den defensive midtbane. Javi er en tung spiller, ikke nogen lille væver playmaker. Han besidder ikke mange offensive kvaliteter.

11 år 6 dage siden #17 af Gåser
Jeg tænker, at det ville være et perfekt køb.

Selvom, at han ikke besidder de samme kvaliteter som Modric, så mener jeg stadig, at han ville være en kæmpe gevinst, hvis Modric skulle få en skade.

Du kan spille med Javi på den bagerste plads på midtbanen og så have to ud af Kroos, James og Isco foran. Vi har manglet defensiv styrke på midtbanen, hvilket Javi kan give.

Derudover vil man kunne "nøjes" med at hente en upcoming, hvis (gud forbyde det) Ramos skulle blive solgt, da Pepe og Varane kan agere et stærkt makkerpar med Javi samt en evt. ny signing som back-up.

Det vil samtidig betyde, at vi kan smide Lucas og Illara langt pokker i vold!

11 år 6 dage siden #18 af MMM

JimmyBroe skrev: Jeg var ikke klar over at Florentino genovervejer kontratudspillet. Det giver bare ingen mening overhovedet. Hvad får man ud af at smide en mand som Pepe ud af klubben?

Chefen for La Sexta (dvs chefen for mit absolutte hadeobjekt Pedrerol) hedder Antonio García Ferreras. Han var kommunikationsdirektør i Real Madrid under Florentinos første regeringstid og er en af hans absolut nærmeste. I Spanien har han ry for at være en af de 3-4 mennesker på kloden, der rent faktisk ved hvad Florentino *egentlig* tænker om noget som helst, fodbold, spillere, politik eller fremtidsplaner. Måske han kan oplyse os om Florentinos planer med Pepe, men resten af os er overladt til spekulationer ;-)

Florentino vil gerne have den gamle garde ud og ser gerne at omklædningsrummet bliver yderligere svækket, men Pepe er svær at erstatte uden at finde den store tegnebog frem. Lige nu ser det dog ud til at klubben alvorligt overvejer at lade ham gå gratis næste sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

11 år 6 dage siden #19 af Jaken

MMM skrev:

JimmyBroe skrev: Jeg var ikke klar over at Florentino genovervejer kontratudspillet. Det giver bare ingen mening overhovedet. Hvad får man ud af at smide en mand som Pepe ud af klubben?

Chefen for La Sexta (dvs chefen for mit absolutte hadeobjekt Pedrerol) hedder Antonio García Ferreras. Han var kommunikationsdirektør i Real Madrid under Florentinos første regeringstid og er en af hans absolut nærmeste. I Spanien har han ry for at være en af de 3-4 mennesker på kloden, der rent faktisk ved hvad Florentino *egentlig* tænker om noget som helst, fodbold, spillere, politik eller fremtidsplaner. Måske han kan oplyse os om Florentinos planer med Pepe, men resten af os er overladt til spekulationer ;-)

Florentino vil gerne have den gamle garde ud og ser gerne at omklædningsrummet bliver yderligere svækket, men Pepe er svær at erstatte uden at finde den store tegnebog frem. Lige nu ser det dog ud til at klubben alvorligt overvejer at lade ham gå gratis næste sommer.

Det vil bare være endnu en klog beslutning. Iker, Ramos og Pepe. Tsk, tsk, hvem har brug for kulturbærere?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, MMM

11 år 5 dage siden #20 af MMM

Jaken skrev:

MMM skrev:

Det vil bare være endnu en klog beslutning. Iker, Ramos og Pepe. Tsk, tsk, hvem har brug for kulturbærere?

Et Madrid skabt i Florentinos billede er nemmere når der ikke er nogen af den slags i omklædningsrummet ;-)

PS. Ruben de la Red er blevet fyret og erstattet med Solari.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaken

11 år 5 dage siden #21 af JimmyBroe
Jeg blev af en god ven, gjort opmærksom på Javis skadeshistorik, som jeg selv fuldstændig havde glemt.

Så, Alt det her er fint nok. Men kigger man på Javis skadeshistorik over de sidste to sæsoner, så har han været ude i 341 dage, 73 kampe. 44 i sidste sæson grundet en korsbåndsskade. Hvis nogen kan påstå at Coentrao er konsekvent skadet i noget der ligner hele sæsoner (5 kampe). Så svarer det vel til, at Javi aldrig har lært at gå og han aldrig har rørt en fodbold.

Det skulle sådan set ikke handle om Coentrao så tilbage på sporet.

Nu ved jeg ikke hvad Javi Martinez kan hentes for? Men han lader til at være en skrøbelig fætter. De får jo ofte nogle knubs i forsvaret og på den defensive midt.

Så er vi villige til at tage chancen?

Manden skal dække en af to pladser, som vi har haft mange skader på, de sidste mange sæsoner; på midtbanen og i centerforsvaret. Det er imo noget af et sats at hente en mand ind som selv er så skadesplaget til at dække de pladser.

Mit råd: Laaad ham blive i Bayern.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 5 dage siden ved JimmyBroe.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 dage siden #22 af Brylle

JimmyBroe skrev: Jeg blev af en god ven, gjort opmærksom på Javis skadeshistorik, som jeg selv fuldstændig havde glemt.

Så, Alt det her er fint nok. Men kigger man på Javis skadeshistorik over de sidste to sæsoner, så har han været ude i 341 dage, 73 kampe. 44 i sidste sæson grundet en korsbåndsskade. Hvis nogen kan påstå at Coentrao er konsekvent skadet i noget der ligner hele sæsoner (5 kampe). Så svarer det vel til, at Javi aldrig har lært at gå og han aldrig har rørt en fodbold.

Det skulle sådan set ikke handle om Coentrao så tilbage på sporet.

Nu ved jeg ikke hvad Javi Martinez kan hentes for? Men han lader til at være en skrøbelig fætter. De får jo ofte nogle knubs i forsvaret og på den defensive midt.

Så er vi villige til at tage chancen?

Manden skal dække en af to pladser, som vi har haft mange skader på, de sidste mange sæsoner; på midtbanen og i centerforsvaret. Det er imo noget af et sats at hente en mand ind som selv er så skadesplaget til at dække de pladser.

Mit råd: Laaad ham blive i Bayern.

Er det ikke også kun en tumpe eller to, der er kommet med de hovedløse kommentarer om Coentrao? :D

En lille søgning på Martinez fortæller mig, at det egentlig kun er denne sæson og muligvis lidt af den sidste, at hans skader har været slemme. I Bilbao var der jo ingen problemer, og der spillede han hver gang uden at være ude med længerevarende skader. Så man kan jo håbe, at det blot har været en uheldig sæson for Martinez, hvis han ender hos os. Jeg kunne sagtens se ham erstatte Ramos, hvis han smutter, selvom han kan være lidt tung i røven. Han er rigtig god i duellerne, dækker godt op og har også fine kompetencer i forhold til at deltage i spillet. Han er dog ikke et must.

11 år 5 dage siden #23 af Pelle
Den eneste tumpe på dette forum er efterhånden dig ;-) Contrao var skadet, da vi for alvor skulle bruge ham. Og det er hverken første eller sidste gang, vi ser det.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 5 dage siden #24 af Brylle

Pelle skrev: Den eneste tumpe på dette forum er efterhånden dig ;-) Contrao var skadet, da vi for alvor skulle bruge ham. Og det er hverken første eller sidste gang, vi ser det.

Når man mener, at 5 kampe er en hel sæson, så er det fordi, at det kommer fra en tumpe <3
Tilbage til emnet bro.

Leveret af Kunena Forum