Periodista Digital: Real Madrid jagter Javi Martínez
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Tumpe.Pelle skrev: Ja, man skal passe på med at overdrive, nogle "tumper" tager nemlig alting bogstaveligt. Ja, lad os skynde os at komme tilbage til emnet. Bro.
Brylle skrev:
Tumpe.Pelle skrev: Ja, man skal passe på med at overdrive, nogle "tumper" tager nemlig alting bogstaveligt. Ja, lad os skynde os at komme tilbage til emnet. Bro.
Helt seriøst Brylle og Pelle, hvad har I to gang i? Det klæder hverken den ene eller den anden af jer at forsætte på den måde. Af en eller anden grund kan I ikke fordrage hinanden, men I er nu to voksne mennesker, så stop da for pokker med at sende stikpiller hen mod hinanden hele tiden!!
I er begge habile deltager på siden, så det vil være ærgerligt hvis en af jer bliver smidt ud fordi I ikke kan diskutere som voksne, når den en er på banen.
Lad os aftale at det her er sidste gang I "sviner" hinanden til og kom videre!!
Sebberg skrev: Tak til ElMadrid. Nu var denne omgang lidt med et smil på læben (fornemmer jeg), men det kan ikke være rigtigt, at i clincher hver eneste gang, at i begge deltager i en diskussion.
Stop nu jer selv. Når knægten føler et behov for at smide stikpiller afsted konstant, så tager jeg blot til genmæle. Prøv at læg mærke til hvor sjældent jeg kommenterer hans indlæg, men hvorfor ofte han vælger at kommentere mine.
Og ja, jeg har forsøgt at "anmelde" hans indlæg - det fik jeg ingen respons på fra "ledergruppen".
Jeg gider bare ikke skulle læse stikpiller hver eneste gang, jeg logger på dette forum. Så bliver man træt - og det ender med, at der ryger nogle retur. Så må der være en kyndig moderator, der går ind og sætter en stopper for det!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeres seneste deroute er smidt videre i systemet. Så må vi se, hvad der kommer ud af det. Personligt gider jeg ikke at se forum blive overfyldt med personfnidder mere. Det er ganske enkelt ufatteligt, at der ikke kan debatteres på et nogenlunde sobert niveau. Det er ikke 1B længere!
Sebberg skrev: Det er tilsyneladende endt ud i en bandlysning af de to kamphaner. En overraskende straf synes jeg. Hvor lang tid er de væk fra forummet?
Nu ved jeg de to "kamphaner" læser med. Men hvordan kan det være en overraskende straf. Deres fight har stået på i ugevis. Det er vel ikke anderledes end den endags-karantæne Kassow fik for et par uger siden?
De skal nok komme tilbage, og forhåbentlig kan de deltage i de samme debatter, uden at gå i clinch igen.
Jeg er her stadig XOXO
- Storken
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Sebberg skrev: Det er tilsyneladende endt ud i en bandlysning af de to kamphaner. En overraskende straf synes jeg. Hvor lang tid er de væk fra forummet?
Nu ved jeg de to "kamphaner" læser med. Men hvordan kan det være en overraskende straf. Deres fight har stået på i ugevis. Det er vel ikke anderledes end den endags-karantæne Kassow fik for et par uger siden?
De skal nok komme tilbage, og forhåbentlig kan de deltage i de samme debatter, uden at gå i clinch igen.
Fik Kassow virkelig en hel dag? Det må være det endegyldige bevis for Einsteins relativitetsteori. Tiden går bare meget hurtigere, når man hygger sig. Det er ligesom, når den søde pige sidder ved siden af én på bænken ;-)
Storken skrev:
JimmyBroe skrev:
Fik Kassow virkelig en hel dag? Det må være det endegyldige bevis for Einsteins relativitetsteori. Tiden går bare meget hurtigere, når man hygger sig. Det er ligesom, når den søde pige sidder ved siden af én på bænken ;-)
Pudsigt, jeg var sikker på at det i dit tilfælde, ville ha' været en mand!;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Storken
- Gæst
-
JimmyBroe skrev:
Storken skrev:
JimmyBroe skrev:
Pudsigt, jeg var sikker på at det i dit tilfælde, ville ha' været en mand!;-)
Du har ret. Hvis jeg kunne vælge frit, så måtte det gerne være Messi ved siden af mig på bænken på Camp Nou ;-)
Edit:
I ville sikkert også påskønne, at Messi sad på bænken :-)
- Administrationen
-
- Administrator
-
Mvh
Redaktionen.