Kovacic til Madrid

10 år 11 måneder siden #1 af raul7=kongen
Kovacic til Madrid blev oprettet af raul7=kongen

Det sker kun yderst sjældent, men det ser ud til at Real Madrid har undgået hele rygtemøllen i forbindelse med en handel. Således beretter begge de to store spanske sportsaviser, Marca og AS, at Real Madrid har indgået en aftale med Inter om den 21-årige kroat Mateo Kovacic.

Allerede i 2013 fik Kovacic debut for det kroatiske landshold, hvor han altså kender en af sine kommende holdkammerater, Luca Modric, fra. Det var også i januar 2013 Inter hentede midtbanespilleren i Dinamo Zagreb.

Kovacic er central midtbanespiller og skal angiveligt koste i omegnen af €30-35 millioner og forventes at få en fem-årig kontrakt. Kun offentliggørelsen skulle mangle i forbindelse med handlen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 11 måneder siden #2 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Kovacic til Madrid
Jeg kender absolut intet til manden. Er der nogen med et bedre kendskab, der kan fortælle lidt om hans stærke og svage side, om det er et godt køb og hvilken position han spiller?

Udfra hvad jeg kan læse mig til virker han som lidt en Kloos-klon (sig det hurtigt ti gange) All-round spiller, høj og fysisk stærk og stærk i pasningsspillet.
Sidste redigering: 10 år 11 måneder siden ved Gribben.

10 år 11 måneder siden #3 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Kovacic til Madrid
Han er en midtbane af den offensive karakter, hvilket gør at jeg overhovedet ikke forstår man henter ham. Det den del af holdet der er stærkest!

Hvis man tænker på en mindre omskoling som man så med Kroos så fair nok I guess. Havde dog hellere set en mere defensiv stærk spiller til at komplementere midten.
Følgende bruger(e) sagde tak: FranciscoISCO

10 år 11 måneder siden #4 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Kovacic til Madrid
Er der nogle der kan bringe lidt FM-stats på denne spændende flavour? ;)

Altid Real Madrid.

10 år 11 måneder siden #5 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Kovacic til Madrid
I øvrigt meget imponerende hvis dette allerede er ved at være en handel...

Åbenbart kun klubbens kontrakforhandlinger, med egne spillere, som forgår for åbne døre... Utroligt man har kunne holde dette skjult.

Altid Real Madrid.

10 år 11 måneder siden #6 af Arnenugacream
Besvaret af Arnenugacream på emne Kovacic til Madrid
footballmanagerstory.com/scout/fm-2015-p...ofile-mateo-kovacic/ ;)

Hvis hensigten er at man skal bruge ham på en af de to cm´er synes jeg det er er spændende køb. Jeg kan godt lide ideen med rigtig gode boldspillende midtbanespillere. Samtidig må det vel betyde et farvel til Illaramendi og Silva.

Omvendt vil man bruge ham udelukkende som off. midt så forstår jeg det heller ikke med de spillere man har i forvejen og har man købt ham fordi Isco er på vej væk, så vil det være en katastrofe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #7 af daffy
Besvaret af daffy på emne Kovacic til Madrid
Jeg ser ham nu ikke som en ubetinget offensiv midt. Mere som en dyb playmaker. Man skal ikke lade sig snyde af nr 10 for intet, jeg tror han - især med sin unge alder - kan blive en virkelig god afløser/backup for modric. Jeg syens det er et virkelig klogt køb, som har rafas aftryk ud over det hele. Jeg er sateme positiv - vi får meget mete for pengene , end hvis vi pungede ud for en pogba.

• Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #8 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Kovacic til Madrid
Transfermarkt beskriver ham som en centralmidtbane og derfor bør han også kunne begå sig defensivt. Det må Benitez lige arbejde med :-)

Hvis dette skifte går igennem kan jeg begynde at ånde lettet op, for jeg er i den grad ikke tilfreds med midtbanen, hvis Modric eller Kroos skulle gå hen og blive skadet.

10 år 11 måneder siden #9 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Kovacic til Madrid
Det virker som et rigtig fornuftigt køb, både på kort og på langt sigt.

Og som nogle af jer andre beskriver, så er det imponerende håndværk, at det har været holdt HELT hemmeligt. Er der mon mere under opsejling? Jeg tror det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 11 måneder siden #10 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Kovacic til Madrid
Det må siges at være imponerede, såfremt rygtet er sandt. Dog lader det til, at begge aviser har planket historien fra Gazzettaen, så jeg har et eller andet sted svært ved at se, at rygtet er 'stærkere' end så mange andre?

Men er der monstro nogle italiensk eksperter, der kan sige noget mere om spilleren? Om hans potentiale, niveau og så videre? Jeg læser mig primært til, at han ikke er fast mand i Inter og så virker det lidt underligt, at man ser ham som en forstærkning?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #11 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Kovacic til Madrid
kovacic er en ung Modric. Teknisk meget dygtig, og masser af mod og vilje til at gå ind i nærkampene. Det er vel tæt på at være det mest optimale indkøb eftersom han selvfølgelig ikke vil forvente at starte på banen i hver kamp. Med Kovacic forstærker Real Madrid bredden af sin i forvejen uhyggeligt boldstærke midtbane.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 11 måneder siden #12 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Kovacic til Madrid
Både AS og MARCA skriver at La Gazetta har bragt historien først, men af de selv bekræfter historiens rigtighed

Leveret af Kunena Forum