Kovacic til Madrid
Ligner han nogen af de lidt mere kendte navne på midtbanen? Verratti? Pogba? Vidal? Eller er han helt sin egen?
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- D_P_Z
- Gæst
-
JimmyBroe skrev: Jeg kendte ikke til ham før rygterne startede. Men han lyder som det jeg selv har efterspurgt. Altså en som minder om vores to faste drenge på midtbanen.
Ligner han nogen af de lidt mere kendte navne på midtbanen? Verratti? Pogba? Vidal? Eller er han helt sin egen?
Det er svært at sige om han minder om nogen af de tre. Han er i hvert fald mere dynamisk end Kroos/Modric, hvilket er blevet efterspurgt længe fra mange mange herinde.
- Schytte
- Gæst
-
Schytte skrev: Hvorfor skulle det på nogen måde skubbe Isco ud? De spiller to vidt forskellige roller.
Visse brugere VIL se spøgelser overalt. Selvfølgelig smutter Isco ingen steder. Det næste bliver vel, at vi skal være bekymret for Iscos afgang, fordi Danilo også kan spille på midtbanen? Galskaben må stoppe.
De Gea bliver næste køb, og så er truppen fuldstændig komplet. Nogle - jeg selv inklusive - kunne have ønsket mig en angriber. Det ser dog ud til, at både Jesé og Ronaldo er tiltænk den rolle efter Benzema, så spørgsmålet er, om det er bydende nødvendigt.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Manden er jo totalt paranoid;-)
- Schytte
- Gæst
-
Pelle skrev:
Schytte skrev: Hvorfor skulle det på nogen måde skubbe Isco ud? De spiller to vidt forskellige roller.
Visse brugere VIL se spøgelser overalt. Selvfølgelig smutter Isco ingen steder. Det næste bliver vel, at vi skal være bekymret for Iscos afgang, fordi Danilo også kan spille på midtbanen? Galskaben må stoppe.
De Gea bliver næste køb, og så er truppen fuldstændig komplet. Nogle - jeg selv inklusive - kunne have ønsket mig en angriber. Det ser dog ud til, at både Jesé og Ronaldo er tiltænk den rolle efter Benzema, så spørgsmålet er, om det er bydende nødvendigt.
Enig. Isco har vel aldrig stået stærkere end nu, og han har fået masser af spilletid og vil bestemt blive ved med det. Perez ville heller aldrig sælge spaniens fremtid på midtbanen. Kovacic er en dybdeliggende playmaker, som kan fungere som backup for Modric og Kroos i starten, og derefter kan han overtage når engang Modric kommer lidt længere op i årene.
Hvis man kigger Benitez' rationsprincipper, så er jeg sikker på, at Kovacic nok skal få spilletid og plads til at udvikle sig. Desuden kan en kroatisk "mentorordning" mellem Modric og Kovacic blive fantastisk. Skulle Modric gå hen og blive skadet igen kan Kovacic blive et ret vigtigt køb. Bare husk tilbage på sidste sæson og hvordan det gik da Modric var ude, og der virkelig manglede en spiller til at bygge spillet op med, eftersom der "kun" var en ret træt og brugt Kroos tilbage.
Jeg har ofte ønsket en mere angriber i truppen siden Higuains afgang, for selvom Benzema er fantastisk, så er det farligt kun at have én klasseangriber til en hel sæson og tre turneringer. Har han dårlige perioder eller bliver skadet kan det koste dyrt. Har altid haft et ønske om Aguero, også selvom det forbliver ønsketænkning, men har nu på samme tid også tiltro til, at Jese kan gøre en forskel når det er nødvendigt.
DarioGomez skrev: Men hvordan pokker skulle et Kovacevic-køb kunne presse Isco ud; de spiller ikke samme plads og konkurrerer ikke med de samme spillere.
Samtidig så er der da INGEN tegn på, at Kovacevic står højere end Isco i køen sådan helt generelt; så det virker mere som rygter for rygternes skyld end om dybt-funderede spekulationer.
Kovacic er på ingen måde en trussel mod Isco. Han når ham ikke til sokkeholderne men man kan ikke fortænke Allegri i at spekulere i det, da han står og mangler kvalitet på hans midtbane
Fondo_Sur skrev: Jeg tror snart at Isco er så populær og elsket i klubben, at et salg af ham er helt udelukket. Også spiller han fremragende og har lys fremtid. Dumt rygte, som jeg ikke håber er noget i udover Juventus' åbenlyse interesse.
Helt enig
Han er en mand som man glemmer, da navnet ikke helt afspejler hans talent, endnu IMO. Han er utrolig stabil defensivt, men har et drive med bolden som kun Redondo og Modric kan prale af :) Faktisk vil jeg allerhelst sammenligne ham med sidstnævnte, da de begge har et utrolig godt blik for spillet samt deres pasningsevner er i særklasse, og udover det rent faktisk knokler godt bagtil. Han er på ingen måder en decideret 10'er, så han er helt klart tiltænkt en rolle på Modric og Kroos pladser. Der var mit Rakitic køb endelig haha :D
Der er ikke mange klubber i verden som kan prale af en central midtbane bestående af: Modric, Kroos, Kovacic, Isco, James og selvfølgelig Casemiro som godt nok står og blegner lidt ved siden af :D
Et super køb, og virkelig intelligent handlet. Det er langtfra et Perez køb, så noget har Benitez at sku ha sagt. Det ville først ligne et Perez købt om 2-3 år, når han koster langt mere end 500 mio. kr. :D Jeg kan seriøst ikke få armene ned!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Elkrimi skrev: Og for dem der ikke så Inter-kampen:
Giv ham 2 år på Valdebebas også har vi en spiller fra øverste hylde. At han får bedre medspillere nu, gør ham samtidigt også bedre. Glæder mig!
M_linding skrev: Skal vi ikke bare sige, at man skal være lidt skeptisk, når Neye skriver om en Isco-afgang..?
Manden er jo totalt paranoid;-)
Jeg skriver nu ikke om en "Isco-afgang" som du har fået bikset det sammen til men linker til en as.com artikel, der omtaler Allegris spekulationer i forbindelse med købet af Kovacic. Læs og forstå tekster, inden du kaster dig ud i at kalde andre debattører for paranoide.