Kovacic til Madrid
- raul7=kongen
-
Emne forfatter
- Moderator
-
Det sker kun yderst sjældent, men det ser ud til at Real Madrid har undgået hele rygtemøllen i forbindelse med en handel. Således beretter begge de to store spanske sportsaviser, Marca og AS, at Real Madrid har indgået en aftale med Inter om den 21-årige kroat Mateo Kovacic.
Allerede i 2013 fik Kovacic debut for det kroatiske landshold, hvor han altså kender en af sine kommende holdkammerater, Luca Modric, fra. Det var også i januar 2013 Inter hentede midtbanespilleren i Dinamo Zagreb.
Kovacic er central midtbanespiller og skal angiveligt koste i omegnen af €30-35 millioner og forventes at få en fem-årig kontrakt. Kun offentliggørelsen skulle mangle i forbindelse med handlen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Udfra hvad jeg kan læse mig til virker han som lidt en Kloos-klon (sig det hurtigt ti gange) All-round spiller, høj og fysisk stærk og stærk i pasningsspillet.
Hvis man tænker på en mindre omskoling som man så med Kroos så fair nok I guess. Havde dog hellere set en mere defensiv stærk spiller til at komplementere midten.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Åbenbart kun klubbens kontrakforhandlinger, med egne spillere, som forgår for åbne døre... Utroligt man har kunne holde dette skjult.
Altid Real Madrid.
- Arnenugacream
- Ekspert bruger
-
Hvis hensigten er at man skal bruge ham på en af de to cm´er synes jeg det er er spændende køb. Jeg kan godt lide ideen med rigtig gode boldspillende midtbanespillere. Samtidig må det vel betyde et farvel til Illaramendi og Silva.
Omvendt vil man bruge ham udelukkende som off. midt så forstår jeg det heller ikke med de spillere man har i forvejen og har man købt ham fordi Isco er på vej væk, så vil det være en katastrofe.
- daffy
- Gæst
-
- Par nummer 7
- Gæst
-
Hvis dette skifte går igennem kan jeg begynde at ånde lettet op, for jeg er i den grad ikke tilfreds med midtbanen, hvis Modric eller Kroos skulle gå hen og blive skadet.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og som nogle af jer andre beskriver, så er det imponerende håndværk, at det har været holdt HELT hemmeligt. Er der mon mere under opsejling? Jeg tror det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Men er der monstro nogle italiensk eksperter, der kan sige noget mere om spilleren? Om hans potentiale, niveau og så videre? Jeg læser mig primært til, at han ikke er fast mand i Inter og så virker det lidt underligt, at man ser ham som en forstærkning?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Johnson
- Gæst
-
- Johnson
- Gæst
-