Optakt: Årets første svære test

9 år 1 måned siden #13 af Sahinovic
Kovačić kommer til at spille istedet for Casemiro.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #14 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev:

Daniel skrev: Udekampen på San Mamés er et af de få opgør, der er spændende at se Real Madrid spille i La Liga. Det er selvfølgelig også underholdende at se Ronaldo og co. nedsable miniputholdene, men aftens opgør sammen med naturligvis kampene mod Atletico Madrid, Barcelona, udekampen på Mestalla og udekampen på Ramón Sánchez Pizjuán har bare et internationalt snit på mange parametre, hvorfor disse kampe er ekstra fede at se.

Jeg glæder mig virkelig meget til at se kampen i aften. Den bliver tæt, nervepirrende og med følelserne helt uden på tøjet. Ligesom fodbold skal være :-)

Jeg tipper 2-1 i Real Madrids favør.

Enig. Jeg frygter dog mest, at vores manglende kreativitet i form af James og Bale for alvor bliver udstillet i aften. Jeg spår desværre en uafgjort. Pessimistisk ad helvede til, i know. Granada-kampen sidder stadig i mig.

Vi alle krydser fingre for du tager meget fejl igen :D Sidst der sagde du, at vi ikke kunne uden James, og han var omdrejningspunktet på hele holdet, og få timer efter stod den 0-6 til os :)

Sker det samme igen, så kender du din plads her på forummet haha :D

Lad os lige hurtigt blive enige om, at det var på en meget billig baggrund ;-) Og også inden Bale blev skadet. Ved godt Bale ikke tæller så meget i din bog, men det gør han altså i min :-D

Alle håber, at jeg tager fejl. Mig selv inklusive. Det plejer at forholde sig sådan, at når jeg spår en rigtig dårlig kamp med elendig holdning og usammenhængende spil, så spiller de som en drøm. Så jeg bliver ved med at være pessimistisk - det plejer at resultere i sejr :-D

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 1 måned siden #15 af Stickylemonjuice
Hvad sker der for Ronaldo idag? Han arbejder da usædvanligt hårdt ned i banen. (ikke at jeg er modstander) Det er bare ikke så tit det sker.

\o/

9 år 1 måned siden #16 af Siempre Madrid
Mmmm, Carvajal til kinesisk fodbold allerede til januar. FEDT!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

9 år 1 måned siden #17 af Pelle
Jeg ved ikk, hvad det er for en pagt, du har med Benzema, Dios - men jeg er edderpokkerme vild med den!

Hej førsteplads!

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 1 måned siden #18 af Dios

Pelle skrev: Jeg ved ikk, hvad det er for en pagt, du har med Benzema, Dios - men jeg er edderpokkerme vild med den!

Hej førsteplads!

Jeg kan spotte råmateriale når jeg ser det :D

Benzema FTW!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 1 måned siden #19 af Sebberg
Fantastisk kamp af Modric i dag. Udmærket kamp fra Benzema, Kroos, Varane og Kovacic.

Forfærdelig kamp af Pepe og Ronaldo.

Vi skal lukke kampen tidligere, men ej hvor er jeg glad for denne sejr!!!

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 måned siden #20 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Årets første svære test

Sebberg skrev: Fantastisk kamp af Modric i dag. Udmærket kamp fra Benzema, Kroos, Varane og Kovacic.

Hvorfor er folk ude efter Ronaldo?

9 år 1 måned siden #21 af ChrillRM14

Raúl 7 skrev:

Sebberg skrev: Fantastisk kamp af Modric i dag. Udmærket kamp fra Benzema, Kroos, Varane og Kovacic.

Han deltog ikke særligt meget i spillet, og det svært at finde nogle vellykkede aktioner fra ham far i aften :/ Og det er ikke fordi, at han af den grund skal på bænken ;) - meeeeen offensivt var det Benzema, der i dag viste, hvordan man skulle gøre det foran målet

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 1 måned siden #22 af Sebberg

Raúl 7 skrev:

Ude efter ham? Så du kampen i dag? Jeg tror faktisk ikke, at han havde en vellykket aktion. Han smed bolden væk, havde forfærdelige førstegangsberøringer og ramte ikke målet på de få chancer, hvor man kunne forvente noget.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 måned siden #23 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Optakt: Årets første svære test

Sebberg skrev:

Raúl 7 skrev:

Ude efter ham? Så du kampen i dag? Jeg tror faktisk ikke, at han havde en vellykket aktion. Han smed bolden væk, havde forfærdelige førstegangsberøringer og ramte ikke målet på de få chancer, hvor man kunne forvente noget.

Jeg fulgte den via streaming-sider. Så nej jeg så ikke meget.

Hmm, jeg synes han kæmpede for holdet og var god til at assistere andre.

Han er ikke så træfsikker som han har været, men vi har altså også vilde forventninger til ham. Han kan ikke score i alle kampe. Det er der ingen der gør. Når man spiller samtlige kampe i en sæson, så vil der være dårlige imellem.

Et fint 3-tal spillede han til.

9 år 1 måned siden #24 af Sahinovic

Raúl 7 skrev:

Sebberg skrev:

Raúl 7 skrev:

Jeg fulgte den via streaming-sider. Så nej jeg så ikke meget.

Hmm, jeg synes han kæmpede for holdet og var god til at assistere andre.

Han er ikke så træfsikker som han har været, men vi har altså også vilde forventninger til ham. Han kan ikke score i alle kampe. Det er der ingen der gør. Når man spiller samtlige kampe i en sæson, så vil der være dårlige imellem.

Et fint 3-tal spillede han til.

:'-D

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum