Optakt: Årets første svære test

9 år 1 måned siden #37 af Raul7-2880
Venter minimum til El derbi før jeg konkludere/vurdere om Benitez er på rette vej. 6 kampe (uafgjort mod Gijon, sejre mod Betis, Espanyol, Granada, Shaktar og Bilbao) er bestemt ikke nok til at konkludere noget. Men er enig i, at det indtil videre ser godt ud
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #38 af Pelle

Raul7-2880 skrev: Venter minimum til El derbi før jeg konkludere/vurdere om Benitez er på rette vej. 6 kampe (uafgjort mod Gijon, sejre mod Betis, Espanyol, Granada, Shaktar og Bilbao) er bestemt ikke nok til at konkludere noget. Men er enig i, at det indtil videre ser godt ud

El Derbi kommer til at give os mange svar. Men derfor er det stadig vanvittig flot, at vi med skader til 3 så prominente startere kan begå os så flot mod et hold som Bilbao. Der er stadig ting, der skal arbejdes med. Andet ville være mærkeligt. Der er stadig misforståelser spillerne igennem. Det er kun naturligt.

Modsat Dios kunne jeg ikke se ideen i Rafas spil i de første to kampe. Det kan jeg i den grad nu, og det gør mig fortrøstningsfuld. Alene det at vores defensiv ser ud til at være stabiliseret mere, end vi har set i mange år, er et godt tegn. Lad os se i kampen mod Atlético - mon ikke Benitez formår at hive en taktisk genistreg op af hatten? :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 1 måned siden #39 af Sahinovic
Jeg ville nu vente med at få Benítez til at lyde så fantastisk, jeg er ihvertfald indtil videre ikke blevet imponeret over noget som helst, udover at det ligner at Benítez er fuldt ud tilfreds med at vi kan komme til at spille det mest kedelige og fantasiløse fodbold, men jeg tror dog på projektet.

Benítez har altså at gøre med et mandskab hvor de fleste af spillerne nu spiller sammen for tredje sæson, så det er et mandskab som allerede kender hinanden (jeg behøves ikke at komme ind på kvaliteten, på hver evig eneste position på banen). Udover dette så er der kommet forstærkninger i form af Kovačić (han skal dog roses for købet af Kovačić!), Danilo og Casemiro som er blevet udviklet hos FC Porto. Der er heller ikke lige blevet spillet et VM, hvilket vil sige at han har et fuldt udhvilet mandskab også er tørsten efter pokaler nok ret så stor, efter sidste sæsons kæmpe skuffelse.

Så indtil videre er alt gået i Benítez favør, udover de tre skader selvfølgelig, men der er vi simpelthen godt dækket ind, det bliver spændende at se hvad der sker, hvis Modrić skulle blive ramt af en skade.

At drage konklusioner allerede nu er for tidligt, og jeg sagde inden sæsonen startede at jeg først vil bedømme Benítez efter sæsonen er blevet spillet helt færdig, men taget alle disse ting i betragtning, så forventer jeg da ved Gud at vi som minimum spiller os op imod FC Barcelona, så indtil videre er der ikke sket noget som jeg ikke lige havde forventet, udover det røvkedelige fodbold vi i store dele har spillet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, Neye

9 år 1 måned siden #40 af JimmyBroe
Jeg er også her meget enig med Sahinovic.

Jeg er dog blevet mere positivt overrasket over Benitez. Men ligesom det er alt for tidligt at skyde projektet med Benitez i front ned, så er det også alt for tidligt at gå helt i selvsving som flere af jer gør;)

Jeg synes det går ok, men ikke mere end det. Ja der er skader men sådan er det. Måden spillet fungere på samt resultaterne, er hvad vi kan forvente. Men det er altså ikke smukt fodbold vi har set indtil videre -igen, det er heller ikke ventet-. Jeg venter til vinter med at give en bedømmelse af hvordan tingende står til. Uanset hvad så skal Benitez som minimum havde sæsonen ud -uden tvivl.

Hos tosserne Dios og Siempre, ja og flere andre, det må være førstepladsen der spiller ind;-)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

Leveret af Kunena Forum