Optakt: Málaga kommer på besøg

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #49 af rene
Besvaret af rene på emne Optakt: Málaga kommer på besøg
Fuck de ringe, der rød det mesterskab. Når ronaldo slutter til sommer kan han se tilbage på 7 år og kun 1 mesterskab haha, fuck han er ringe, beklager mit sure opstød, skal bare have luft, så er lorte barca tilbage hvor de hører til efterhånden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 10 måneder siden #50 af Siempre Madrid
Jeg kender en brasilianer, som skal være glad for, at jeg ikke har noget at skulle have sagt i Real Madrid.

Han får jo Gutis bundniveau til at ligne verdensklasse!!

Når det er sagt - og det skulle siges! - så kommer vi jo frem til langt flere chancer end man trods alt kan forvente og det er trods alt noget, at vi skaber de chancer.

Og så cadeau til Kameni, som igen stod en brandkamp på Estadio Santiago Bernabéu. I grunden mærkeligt, at han aldrig nåede en storklub!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

10 år 10 måneder siden #51 af DarioGomez
Ib

rene skrev: Fuck de ringe, der rød det mesterskab. Når ronaldo slutter til sommer kan han se tilbage på 7 år og kun 1 mesterskab haha, fuck han er ringe, beklager mit sure opstød, skal bare have luft, så er lorte barca tilbage hvor de hører til efterhånden.

Klog!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Kassow-Rossing, ChrillRM14

10 år 10 måneder siden #52 af Dios

Siempre Madrid skrev: Jeg kender en brasilianer, som skal være glad for, at jeg ikke har noget at skulle have sagt i Real Madrid.

Han får jo Gutis bundniveau til at ligne verdensklasse!!

Er han ikke portugiser?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Sahinovic, FranciscoISCO, Fondo_Sur

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #53 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne Optakt: Málaga kommer på besøg
Til grin at folk læsser alt lortet over på Ronaldo. Ja han var håbløs i dag, men han kom i det mindste til chancerne. Folk som Isco og Benzema leverede sgu også latterlige afslutninger, hvor de bare burde have banket lortet ind... Dem nævner I sjovt nok ikke noget om. Eller om hvor elendig Jesé egentlig er. Det burde sgu være et større samtaleemne, at det stadig er Ronaldo som skal redde Real Madrid på egen hånd, for at de kan vinde en sølle kamp. Så snart han har en off-day, så kan resten sgu som regel intet. Det er trættende, og det giver ikke titler, når sæsonen skal gøres op.

I øvrigt, hvis der er en som kan tillade sig at have sådan en off-day, så må det sgu netop være Ronaldo, men de mange point han hiver hjem til Real Madrid. Men det glemmer folk som regel lidt for hurtigt.

Det eneste positive fra denne kamp er Navas præstation. Dejligt at se ham udfylde pladsen så godt. Han havde ikke meget at lave, men stadig meget prof i sin ageren, når der endelig var.

10 år 10 måneder siden #54 af Kassow-Rossing
Jeg føler ikke vi blev snydt i denne kamp. Er der nogen, der har et link til at modbevise mig?

For at være helt ærlig, synes jeg også Ronaldo spillede en god kamp. Han kom frem til mange chancer, og skabte en masse rum til sig selv og andre. Han spillede endda også uselvisk i samtlige situationer, hvor hans holdkammerater var bedre placeret. At han ikke får bolden over stregen, er ikke kun et udtryk for hans niveau i dag men også et udtryk for Kamenis niveau i dag.

Nogle gange vinder man ikke selvom man kæmper for det, og resultatet er egentlig fortjent nok.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

10 år 10 måneder siden #55 af Fondo_Sur
Nacho er godt nok heller ikke midterforsvar. Han står helt akavet og ved ikke hvordan man håndterer en bold som kommer i mellem-højde. Nu er han blevet beskyttet nok.

Udekampen mod Malmø bliver også meget svær at vinde pt. De er jo ligeså godt kørerne som da FCK var bedst for nogle år siden, så regner ikke med det store efter denne tamme præstation.

I lægestaben skal der holdes lige så godt øje med James som med Ronaldo. Ham har vi ikke råd til at miste.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #56 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Málaga kommer på besøg
Måske de fleste på siden her skulle lade være med at snakke om Barcelona og Messis skade og i stedet koncentrere sig om vores eget hold... Hvad sker der i øvrigt lige for CR7. Sidste år, var han på dette tidspunkt af sæsonen langt mere målfarlig, rent statistisk.

10 år 10 måneder siden #57 af Kassow-Rossing

Inspektøren skrev: Sidste år, var han på dette tidspunkt af sæsonen langt mere målfarlig, rent statistisk.

Er der andre måder at være målfarlig på? ;)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

• bilboellehammer
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #58 af bilboellehammer
Besvaret af bilboellehammer på emne Optakt: Málaga kommer på besøg
YES!!
Super kamp! Jeg synes sgu, vi spiller godt. Det var en vaskeægte fornøjelse at opleve, hvordan vi, uden to af de største forsvarsknækkere, stadig skaber chancer til at banke dem med to cifre. Jeg tændte for fjernsynet (øh nå nej :D) med forhåbningen om det ene point, hvilket vi fik. Men med de chancer, vi skaber, er det svært ikke at slå i bordet over nulløsningen.

10 år 10 måneder siden #59 af Neye
Hekseri!

Generelt var forsvaret godkendt (enkelte under niveau) og det opbyggende arbejde gjorde det mere end godt. Det var afslutningerne der i den grad efterlod os i ren frustration og især Ronaldo, der brændte 5-6 oplagte chancer. Men det er vel kampe alle tophold løber ind i i løbet af en sæson og skal det være, er det det til at "bortforklare", når vi mangler så mange bærende kræfter.
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Neye.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #60 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Optakt: Málaga kommer på besøg

Kassow-Rossing skrev:

Inspektøren skrev: Sidste år, var han på dette tidspunkt af sæsonen langt mere målfarlig, rent statistisk.

Er der andre måder at være målfarlig på? ;)

Man kan jo godt være målfarlig uden at score. Og da jeg nævnte statistisk, mente jeg udelukkende antal mål scoret og kampe spillet.

Leveret af Kunena Forum