Truppen mod Malmø
10 år 9 måneder siden #37
af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Truppen mod Malmø
Det hjælper måske heller ikke på det, at jeg havde smidt et par hundrede på, at Ronaldo skulle score på hovedet, så da han erobrede bolden, så jeg bare for mig, at han lige krøllede den ind i panden på Ronaldo!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 9 måneder siden #38
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Truppen mod Malmø
Jeg undre mig virkelig over, at ingen nævner Casemiro's kamp igår. Han gjorde alt forkert IMO, og det er næsten lige før jeg hellere vil have Ramos eller Pepé op på den centrale end ham. Han minder alt for meget om Lassana's sidste tid i Real Madrid, hvor det var dårlige mistimet taklinger hele vejen igennem.
Holdet spillede generelt kedeligt og skidt, men mere skulle der åbenbart ikke til.
Holdet spillede generelt kedeligt og skidt, men mere skulle der åbenbart ikke til.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
10 år 9 måneder siden #39
af Siempre Madrid
Enig. Han virkede ærligt talt gumpetung.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen mod Malmø
Dios skrev: Jeg undre mig virkelig over, at ingen nævner Casemiro's kamp igår. Han gjorde alt forkert IMO, og det er næsten lige før jeg hellere vil have Ramos eller Pepé op på den centrale end ham. Han minder alt for meget om Lassana's sidste tid i Real Madrid, hvor det var dårlige mistimet taklinger hele vejen igennem.
Enig. Han virkede ærligt talt gumpetung.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
10 år 9 måneder siden #40
af Kassow-Rossing
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen mod Malmø
Jeg syntes faktisk Casemiro spillede en bedre kamp end Kovacic. Vores kroat fik godt nok et ufortjent gult kort, men ellers synes jeg faktisk han gjorde det meste forkert. Casemiro skinnede ikke igennem, som nogle har talt om at Isco bør gøre i en kamp mod en lille hold. Det skal man give kritikkerne, men jeg synes faktisk han gjorde det udemærket i forhold til at vi stadig (kun) har spillet omtrent 10 kampe med ham siden skiftet.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
10 år 9 måneder siden #41
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Truppen mod Malmø
Casemiro er begrænset i sit spil og generelt meget lidt kalkulerende i sine defensive indgreb; Eksempelvis var det fuldstændig unødvendigt at flænse ham Malmø-spilleren over til gult!
Han spillede meget lidt godt, og er i min verden slet ikke Madrid-potentiale fremadrettet. Porto er bare en anden størrelse.
Og for lige at vende Isco. Hans lob over Malmøs højreback relativt sent i anden halvleg understreger meget godt spanierens generelle indsats - han kommer ingen vegne. Nuvel, det ser flot ud og han har da også lækre berøringer etc., men dem ser jeg sgu stort på, når det han ellers render og laver ender i fejlafleveringer, dumme boldtab.
Guti bed sig aldrig helt fast i Real Madrids startopstilling. Lige nu ser vi, hvorfor historien gentager sig med Isco.
Jeg savner efterhånden Bale og James. Det er fandeme uorganiseret og tandløst i offensiven.
Modric IMO bedste spiller trods kort tid på banen. Ronaldo er selvfølgelig også værd at nævne, om end jeg synes det er synd, at han søger væk fra spillet i stedet for at søge dette.
Edit: Jeg glemte Varane. Han er bare et bæst! Han vinder ganske enkelt alle sine dueller. De gider end ikke prøve at løbe fra ham længere :-D
Han spillede meget lidt godt, og er i min verden slet ikke Madrid-potentiale fremadrettet. Porto er bare en anden størrelse.
Og for lige at vende Isco. Hans lob over Malmøs højreback relativt sent i anden halvleg understreger meget godt spanierens generelle indsats - han kommer ingen vegne. Nuvel, det ser flot ud og han har da også lækre berøringer etc., men dem ser jeg sgu stort på, når det han ellers render og laver ender i fejlafleveringer, dumme boldtab.
Guti bed sig aldrig helt fast i Real Madrids startopstilling. Lige nu ser vi, hvorfor historien gentager sig med Isco.
Jeg savner efterhånden Bale og James. Det er fandeme uorganiseret og tandløst i offensiven.
Modric IMO bedste spiller trods kort tid på banen. Ronaldo er selvfølgelig også værd at nævne, om end jeg synes det er synd, at han søger væk fra spillet i stedet for at søge dette.
Edit: Jeg glemte Varane. Han er bare et bæst! Han vinder ganske enkelt alle sine dueller. De gider end ikke prøve at løbe fra ham længere :-D
Sidste redigering: 10 år 9 måneder siden ved Daniel.