Florentino Pérez indkalder til pressemøde kl. 19.30
Siempre Madrid skrev:
Pelle skrev: Tænk hvor fantastisk det kunne være, hvis Perez meddelte sin egen tilbagetræden!
Det fantastiske kunne være, hvis Pérez trådte frem og viste sig som leder af klubben og en gang for alle gjorde en ende på den spiller-mafia, som styrer klubben nu og har gjort det gennem nogle år. Det er mine forhåbninger for aftenens pressemøde, også selv om det kan ende med et farvel til markante navne.
Enten er man for Real Madrid og så kæmper man for logo og træner eller også kan man komme forbi Florentino Pérez´ kontor og få et "Til salg"-mærkat.
Det er altid lettere at fyrer træneren, og det bliver også ham der ryger ud af klubben, Perez kan vis rapporten er rigtig ikke fyrer eller sælge 14-18 spillere her til vinter, alt i alt vis det er er rigtigt at der kun er kun 5-6 spillere der stemmer for Benítez, så er der kun en ting for Perez at gøre, ellers ender det med en total nedtur for ham og selvfølgelig os fans og holdet.
Så må han kigge på hvad der skal ske til næste sæson, skal han blive eller gå, vis han bliver, skal han nok skille sig af med de spillere som ser ud til at styre omklædningsrummet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: FranciscoISCO skrev:
Dem som på den ene side mente, at Ancelotti selvfølgelig skulle fyres, på baggrund af en dårlig halvsæson, men på den anden side maner til tålmodighed ift. Benitez, gør mig en smule forvirret, må jeg indrømme... Benitez har snart været i klubben i en halv sæson.
Du ved jeg ikke kan la vær :D
Men synes du ikke selv den er for langt ude? Kan og skal man overhovedet sammenligne 2 så vidt forskellige situationer, som kun har tilfælles, at holdet har spillet elendigt i 6-7 kampe i streg? Jeg har skreget efter nuancer, og du er en mand jeg elsker og læse indlæg af, men det der er jo noget så unuanceret som det overhovedet kan blive, og du ved det jo også godt selv.
Jeg behøver vel ikke at skrive hvorfor man overhovedet ikke skal bevæge sig ned af den her vej? Og hvis man så gør, så skal det altså også være fyldt med argumenter, og det er det bare ikke :)
Jeg kunne ellers godt lige tænke mig at høre, hvorfor man ikke skal bevæge sig ned ad den vej. Do tell :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Raúl 7
- Gæst
-
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: FranciscoISCO skrev:
Dem som på den ene side mente, at Ancelotti selvfølgelig skulle fyres, på baggrund af en dårlig halvsæson, men på den anden side maner til tålmodighed ift. Benitez, gør mig en smule forvirret, må jeg indrømme... Benitez har snart været i klubben i en halv sæson.
Du ved jeg ikke kan la vær :D
Men synes du ikke selv den er for langt ude? Kan og skal man overhovedet sammenligne 2 så vidt forskellige situationer, som kun har tilfælles, at holdet har spillet elendigt i 6-7 kampe i streg? Jeg har skreget efter nuancer, og du er en mand jeg elsker og læse indlæg af, men det der er jo noget så unuanceret som det overhovedet kan blive, og du ved det jo også godt selv.
Jeg behøver vel ikke at skrive hvorfor man overhovedet ikke skal bevæge sig ned af den her vej? Og hvis man så gør, så skal det altså også være fyldt med argumenter, og det er det bare ikke :)
Hehe, fair nok, den forlanger nok lidt uddybning ;)
Det skal ikke forståes som, at jeg mener, at Benitez skal fyres så snart han er halvvejs i sæsonen, bare fordi, jeg føler, at Ancelotti blev fyret på baggrund af en dårlig halvsæson. Jeg kender til din holdning omkring Ancelottis tid i klubben; du føler, at de fejl han lavede var mere omfattende, end blot hans sidste halve år i klubben. Der er ting fra hans første sæson, hvor du mener, at han lavede fejl, der kostede os mesterskabet, og da du så de samme fejl i anden sæson - den spilmæssige krise lagt oveni - så synes du fyringen var på sin plads. Fair nok. Det er også fair, at du mener, at Benitez skal have en hel sæson at bevise sig i, dér er vi såmænd enige. Med andre ord kan man ikke sammenligne en træners første halve år i en klub - hvilket tit betegnes som opstartsfasen - med en anden træners sidste halve år, af sin anden sæson, i samme klub.
Dér jeg vil hen med den, måske lidt flabede, sidste spalte af mit indlæg, er simpelthen bare, at jeg selv, i den grad, føler at Ancelottis behandling var præget af en alt, alt for kort lunte. Ligeså vel som det ville være utålmodigt at fyre Benitez efter en halv sæson i klubben, så føler jeg altså, at det var meget utålmodigt, at fyre Ancelotti ovenpå en dårlig halvsæson, når nu denne, i min optik, så sandelig kunne opvejes med Italienerens første halvanden sæson, mens der bare var så mange ting, som gav mening med ham i trænersædet.
Altid Real Madrid.
16.12.2012: Perez bakker Mourinho op
20.5.2013: Perez fyrer Mourinho.
12.3.2015: Perez bakker Ancelotti op.
25.5.2015: Perez fyrer Ancelotti.
Jeg er bestemt ikke tilhængere af, at fyre en træner efter 3-4 måneder, men nu er jeg virkelig ikke begejstret for Benitez, så jeg så ham gerne finde job andetsteds.
Uanset hvad, så er min pointe med ovenstående, at ligeså snart, at det er kommet så vidt, at Perez bliver nødt til at forsvare sin træner, så har træneren for det meste allerede tabt. Om det er pressen, spillerne eller resultaterne, så har man bare ikke længe tilbage i Madrid, når opbakningen begynder at smuldre på en af de vigtige fronter.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Det har intet med min holdning til Benitez at gøre, men er en slags "objektiv" betragtning.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Raúl 7
- Gæst
-
M_linding skrev: Benitez var færdig i Real Madrid, da han fejlede så slemt med sine indskiftninger i Sevilla-kampen, at bl.a. Ronaldo rystede på hovedet. Jeg rystede selv med...
Det har intet med min holdning til Benitez at gøre, men er en slags "objektiv" betragtning.
Genopfrisk min hukommelse mht. udskiftningerne?
Pelle skrev: Overvej lige Di Marias seneste opdatering på hans officielle Facebook-profil. Ronaldo er væk til sommer, det kan ikke være anderledes. Og hvor er det da en forløsning!
Det ligner godt nok et exit, ja. Troede ikke rigtigt på det, men hvorfor i alverden skulle Di Maria nogensinde slå det op?
Gad vide hvem der kommer ind, hvis vi slipper vores største stjerne.
Link?Pelle skrev: Overvej lige Di Marias seneste opdatering på hans officielle Facebook-profil. Ronaldo er væk til sommer, det kan ikke være anderledes. Og hvor er det da en forløsning!
Hvidt skrev:
Link?Pelle skrev: Overvej lige Di Marias seneste opdatering på hans officielle Facebook-profil. Ronaldo er væk til sommer, det kan ikke være anderledes. Og hvor er det da en forløsning!
www.facebook.com/DiMariaOfficial/?fref=ts
- Raúl 7
- Gæst
-
Pelle skrev: Overvej lige Di Marias seneste opdatering på hans officielle Facebook-profil. Ronaldo er væk til sommer, det kan ikke være anderledes. Og hvor er det da en forløsning!
Det kan umuligt være Di Maria der laver de updates der. Hvordan den side er blevet verified skal jeg ikke kunne sige, men det ligner mest en fanside.