Florentino Pérez indkalder til pressemøde kl. 19.30
Pelle skrev: Overvej lige Di Marias seneste opdatering på hans officielle Facebook-profil. Ronaldo er væk til sommer, det kan ikke være anderledes. Og hvor er det da en forløsning!
Ikke at jeg noedvendigvis er uenig i udfaldet, men jeg er ret sikker paa at det der ikke er hans rigtige profil selvom det kunne ligne det.
Den har ca 300,000 foelgere saa vidt jeg husker, mens der er en anden profil der har 15 millioner.
Og det er tit nogle mystiske opdateringer der kommer paa den der er maerket "official"
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Raúl 7 skrev:
Pelle skrev: Overvej lige Di Marias seneste opdatering på hans officielle Facebook-profil. Ronaldo er væk til sommer, det kan ikke være anderledes. Og hvor er det da en forløsning!
Det kan umuligt være Di Maria der laver de updates der. Hvordan den side er blevet verified skal jeg ikke kunne sige, men det ligner mest en fanside.
Det er IKKE Ángel di Marías side.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Dér jeg vil hen med den, måske lidt flabede, sidste spalte af mit indlæg, er simpelthen bare, at jeg selv, i den grad, føler at Ancelottis behandling var præget af en alt, alt for kort lunte. Ligeså vel som det ville være utålmodigt at fyre Benitez efter en halv sæson i klubben, så føler jeg altså, at det var meget utålmodigt, at fyre Ancelotti ovenpå en dårlig halvsæson, når nu denne, i min optik, så sandelig kunne opvejes med Italienerens første halvanden sæson, mens der bare var så mange ting, som gav mening med ham i trænersædet.
En af grundene til jeg rent faktisk elsker at læse dine indlæg er, at du rent faktisk også tager tid til at læse andres, og ikke misforstå bare for at misforstå. Det gør, at dine indlæg bliver interessante, fordi man ved at man får noget godt tilbage uanset hvor meget man er uenig i det. Thumbs up! :)
For at gøre en lang historie kort, så rammer du præcis hovedet på sømmet med din "vurdering" af min mening omkring Ancelotti :)
Den lunte er også alt for kort i Real Madrid. Det er jo helt ekstremt, at man taler om trænerfyringer efter 10 spillerunder, og det sker kun i Real Madrid. Fair nok, hvis det er Chelsea lignende situationer, men det er altid når vi ligger nr. 1 eller er 2 point efter 1. pladsen. Lunten er simpelthen for kort.
Den 2 største grunde til jeg ønskede Ancelotti's afsked var, at han ikke lignede en mand som kunne få holdet tilbage på rette spor igen. Som Perez sagde, så mangler der nye impulser. Han blev ved med at fastholde sit system, opstilling og taktik. Det var de samme resultater kamp efter kamp. Holdet spillede bare ikke godt, og Ancelotti virkede simpelthen handlingslammet. Du ved ligesom jeg at resultaterne bare ikke er nok i Real Madrid.
Den 2. grund var hans statistisk med at hente hjemlige trofæer hjem. Chl er stort, men intet slår ligaen i mine øjne. Bliver det Lyon tilstande med 6-8 titler i træk, så bliver det trivielt og man vil prøve sig frem på et højere niveau. Det er altså bare ikke sådan tingene er i Real Madrid. Vi er Barcelona total underlegne, og 3 mesterskaber på 10 år er katastrofalt dårligt taget vores situation i betragtning.
Om det var Perez, Ancelotti eller spillernes skyld, at man "smed" 2 "sikre" mesterskaber kan man altid diskutere, men set over 38 kampe og Ancelotti's 2. sæson til at præge truppen med, så må det falde tilbage på træneren, og det gjorde udfaldet for mig.
Der var mange ting som gav mening med Ancelotti, men der var også mange ting som ikke gav mening vurderet efter hans 2 sæsoner.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: En af grundene til jeg rent faktisk elsker at læse dine indlæg er, at du rent faktisk også tager tid til at læse andres, og ikke misforstå bare for at misforstå. Det gør, at dine indlæg bliver interessante, fordi man ved at man får noget godt tilbage uanset hvor meget man er uenig i det. Thumbs up! :)
For at gøre en lang historie kort, så rammer du præcis hovedet på sømmet med din "vurdering" af min mening omkring Ancelotti :)
Tak for de fine ord :) Jeg har da også altid nydt at læse dine indlæg; om jeg har været enig med dem eller ej. De er nemlig altid sprængfyldt med lidenskab, humor og god argumentation. Thumps up ;)
Dios skrev: Den lunte er også alt for kort i Real Madrid. Det er jo helt ekstremt, at man taler om trænerfyringer efter 10 spillerunder, og det sker kun i Real Madrid. Fair nok, hvis det er Chelsea lignende situationer, men det er altid når vi ligger nr. 1 eller er 2 point efter 1. pladsen. Lunten er simpelthen for kort.
Enig.
Dios skrev: Den 2 største grunde til jeg ønskede Ancelotti's afsked var, at han ikke lignede en mand som kunne få holdet tilbage på rette spor igen. Som Perez sagde, så mangler der nye impulser. Han blev ved med at fastholde sit system, opstilling og taktik. Det var de samme resultater kamp efter kamp. Holdet spillede bare ikke godt, og Ancelotti virkede simpelthen handlingslammet. Du ved ligesom jeg at resultaterne bare ikke er nok i Real Madrid.
Enig. Resultaterne er ikke nok i en klub som Real Madrid. Ancelotti virkede rigtig nok handlingslammet, og han blev da også, på sin vis med rette, kritiseret for den manglende Plan-B. Men igen, her er det jo at hver vores optik simpelthen adskilliger sig fra hindanden; vi mener begge, at Ancelotti ikke havde nok brikker at rykke rundt med, men hvor du nok vil mene, at brikkerne manglede oppe på italienerens øverste etage, så mener jeg til gengæld, at de manglede på holdkortet ;) Havde Ancelotti haft en breddere trup, så må mulighederne nødvendigvis også have været flere. Han virkede handlingslammet, men han havde immervæk heller ikke særligt meget at handle med. Du mener, at Ancelotti som træner generelt er for fastlåst og konservativ med sit system, sin opstilling og sin taktik. Det kan der måske være noget om. Det er jo heller ikke fordi, at jeg påstår, at hans to sæsoner i klubben var perfekte; men vi er jo også begge enige i, at det er et problem, at Real Madrid som klub nærmest er sygeligt perfektionistisk på en række områder. Det bliver et problem, når man som ansat i klubben - med mindre man er en del af lægestaben - ikke har råd til at fejle. Jeg havde ikke givet Ancelotti evig tid i klubben, men jeg havde i hvert fald givet ham én sæson mere, og dermed en rimelig chance for at bevise, at han kunne lære af sin fejl.
Dios skrev: Den 2. grund var hans statistisk med at hente hjemlige trofæer hjem. Chl er stort, men intet slår ligaen i mine øjne. Bliver det Lyon tilstande med 6-8 titler i træk, så bliver det trivielt og man vil prøve sig frem på et højere niveau. Det er altså bare ikke sådan tingene er i Real Madrid. Vi er Barcelona total underlegne, og 3 mesterskaber på 10 år er katastrofalt dårligt taget vores situation i betragtning.
3 mesterskaber på 10 år er katastrofalt dårligt for en så ressourcestærk klub som Real Madrid. Zoomer vi endnu længere ud, så var der vist en som var inde på, at vi kun har vundet 7 titler, på 24 år! Hvad er problemet? Det kan der puttes mange nuancer på, men overordnet så må ét af de helt store problemer være kontinuerligheden. Derfor var det i mine øjne katastrofalt, at man fyrede Ancelotti. Han var lige ved og næsten to sæsoner i streg, begge sæsoner fejlede han godt nok, men havde han været i klubben i denne sæson, med en betydeligt breddere trup til rådighed, så lur mig om det ikke havde vist sig, at tredje gang er lykkens gang ;)
Dios skrev: Om det var Perez, Ancelotti eller spillernes skyld, at man "smed" 2 "sikre" mesterskaber kan man altid diskutere, men set over 38 kampe og Ancelotti's 2. sæson til at præge truppen med, så må det falde tilbage på træneren, og det gjorde udfaldet for mig.
Perez har smidt en masse mesterskaber væk. At klubben har vundet 3 mesterskaber, i løbet af de sammenlagt (vist nok) 12 sæsoner han har stået i spidsen af klubben, dét fortæller mig, at manden er svær at danse med. Alle trænere vil jo i sidste ende komme til kort under de omstændigheder, Perez udsætter dem for. Ancelottis statistik, hvad mesterskaber angår, var blot et lille problem, sammelignet med det reelle problem; Perez' statistik.
Dios skrev: Der var mange ting som gav mening med Ancelotti, men der var også mange ting som ikke gav mening vurderet efter hans 2 sæsoner.
Denne vurdering synes jeg jo så bare var for tidlig at lave. Jeg mener ikke at to sæsoner var nok, hvilket dels hænger sammen med, at jeg, modsat dig, overordnet var tilfreds med disse to sæsoner, og dels, at Ancelotti netop gav så god mening i klubben, som han gjorde. Ancelotti gav i mine øjne så god mening i klubben, at jeg virkelig krydsede fingre for, at Perez endelig havde fået et indskud for, at satse på kontinuerligheden, sådan at præsidenten dermed muligvis (sandsynligvis) kunne gøre op med sin ringe sporstlige statistik. Det skete bare ikke.
Altid Real Madrid.
Siempre Madrid skrev:
Raúl 7 skrev:
Det kan umuligt være Di Maria der laver de updates der. Hvordan den side er blevet verified skal jeg ikke kunne sige, men det ligner mest en fanside.
Det er IKKE Ángel di Marías side.
Det var mig, der var for hurtigt ude, beklager.
Lige en ting som jeg har gået og funderet over i dag. Er jeg den eneste, der sidder med den følelse, at Ronaldo er ved at ødelægge den kæmpe arv, som han utvivlsomt efterlader i Real Madrid? Jeg mener bare, at manden har gjort så meget for os, han har givet os en helt ny dimension, når det kommer til mål. Og jeg har elsket ham i 5 sæsoner. Men de sidste par måneder har simpelthen været præget af så meget uro omkring ham, både på og uden for banen, at jeg føler, han er ved at pisse det hele væk.
Det er ikke fordi, han er i dårlig form og ikke scorer. Det kan ske for alle. Det er mere hans åbenlyse foragt for træneren, hans manglende velvilje mod at ville hjælpe sine holdkammerater og så hans "jeg er større end klubben"-mentalitet. Nogle vil nok mene, at han altid har fremstået sådan, men det synes jeg ikke. Til gengæld synes jeg, at de sidste måneders uro i høj grad kunne være manet til jorden, hvis Ronaldo blot var gået ud og vist sig som den leder, han burde være. Men han har været tavs og virket ligeglad med det hele.
Personligt synes jeg, at mindet om Ronaldo, som jeg forventer smutter til sommer, bliver tilsmudset mere end hvad godt er. Jeg vil nødig huske ham, som han fremstår lige nu. Men jeg frygter, at det er hvad, der kommer til at ske for mange fans.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Det var mig, der var for hurtigt ude, beklager.
Lige en ting som jeg har gået og funderet over i dag. Er jeg den eneste, der sidder med den følelse, at Ronaldo er ved at ødelægge den kæmpe arv, som han utvivlsomt efterlader i Real Madrid? Jeg mener bare, at manden har gjort så meget for os, han har givet os en helt ny dimension, når det kommer til mål. Og jeg har elsket ham i 5 sæsoner. Men de sidste par måneder har simpelthen været præget af så meget uro omkring ham, både på og uden for banen, at jeg føler, han er ved at pisse det hele væk.
Det er ikke fordi, han er i dårlig form og ikke scorer. Det kan ske for alle. Det er mere hans åbenlyse foragt for træneren, hans manglende velvilje mod at ville hjælpe sine holdkammerater og så hans "jeg er større end klubben"-mentalitet. Nogle vil nok mene, at han altid har fremstået sådan, men det synes jeg ikke. Til gengæld synes jeg, at de sidste måneders uro i høj grad kunne være manet til jorden, hvis Ronaldo blot var gået ud og vist sig som den leder, han burde være. Men han har været tavs og virket ligeglad med det hele.
Personligt synes jeg, at mindet om Ronaldo, som jeg forventer smutter til sommer, bliver tilsmudset mere end hvad godt er. Jeg vil nødig huske ham, som han fremstår lige nu. Men jeg frygter, at det er hvad, der kommer til at ske for mange fans.
For en gangs skyld er jeg fuldstaendigt enig med dig Pelle ;-)