Optakt: Med historien i baghovedet
...... Har ikke ord.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det tror jeg så ikke har sammenhæng.LasseRMD skrev: "Canal+ announce that Madrid´s, Borja Mayoral shouldn´t be on the bench tonight as he was red carded in the final of the Copa Del Rey Juvenil"
...... Har ikke ord.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
LasseRMD skrev: "Canal+ announce that Madrid´s, Borja Mayoral shouldn´t be on the bench tonight as he was red carded in the final of the Copa Del Rey Juvenil"
...... Har ikke ord.
Det bliver værre og værre, hvad sker der lige, undersøger man overhovedet ikke noget, inden man sætter hold og udtager truppen?
Men kan hører i i tv, at niels frederiksen, siger det ikke er første gang benitez er smidt ud af copa del rey
I flere sekvenser under opgøret kunne man høre manden nærmest sidde og fryde sig over alle de ting, der er hændt Real Madrid på det seneste. Benzemas sag, Florentino Pérez' retssag, El Clásico-nederlaget, ja alt skulle lige pludselig nævnes, selvom det intet har med den administrative fejl, der her er begået, har med at gøre. Det er sgu ikke acceptabel journalistik, hvis du spørger mig.
Frederiksen og Frimann får desuden draget Martin Ødegaard (for det var jo som om, de ikke havde helt trash-talk'et Real Madrid nok), og hans manglende udtagelse til kampen ind i det. Igen, så synes jeg det er decideret usagligt og ufattelig pinligt, at de kalder sig selv professionelle.
Nå, det havde jeg ligesom behov for at komme af med ovenpå den amatøragtige administrative fejl, der er blevet begået. Der må og skal rulle hoveder efter dette.
- Brylle
- Gæst
-
Jeg synes, at det er fair nok. Alle de sager, du nævner, er jo ret så aktuelle, og hvordan skal man opretholde seernes interesse i en kamp, der allerede er afgjort? Pointen er jo, at situationen i Real er tæt på en katastrofe med alt det, der sker hele for tiden. Og den pointe er jo dannet på baggrund af de ting, der sker i klubben på nuværende tidspunkt. På baggrund af, at 5 spillere fra Castilla er pillet op, er det jo også nærliggende at bruge noget af tiden på at snakke om vidunderdrengen, der ikke engang har spillet sig på holdet til sådan en kamp.Mølbat skrev: Al den respekt, jeg havde for Niels Christian Frederiksen inden dette opgør (og inden opgøret mente jeg altså, at manden var DKs næstbedste kommentator) er nu pistvæk. Sjældent, eller faktisk aldrig, har jeg overværet en mere useriøs, misinformerende og direkte skadesfro kommentering af en kamp.
I flere sekvenser under opgøret kunne man høre manden nærmest sidde og fryde sig over alle de ting, der er hændt Real Madrid på det seneste. Benzemas sag, Florentino Pérez' retssag, El Clásico-nederlaget, ja alt skulle lige pludselig nævnes, selvom det intet har med den administrative fejl, der her er begået, har med at gøre. Det er sgu ikke acceptabel journalistik, hvis du spørger mig.
Frederiksen og Frimann får desuden draget Martin Ødegaard (for det var jo som om, de ikke havde helt trash-talk'et Real Madrid nok), og hans manglende udtagelse til kampen ind i det. Igen, så synes jeg det er decideret usagligt og ufattelig pinligt, at de kalder sig selv professionelle.
Nå, det havde jeg ligesom behov for at komme af med ovenpå den amatøragtige administrative fejl, der er blevet begået. Der må og skal rulle hoveder efter dette.
Så jeg kan egentlig godt se ideen i, at man slår tiden ihjel ved at tale om nogle af disse aktuelle ting, for hvad skal man ellers lave? "Flot bold af Isco i denne ligegyldige kamp, som ikke kommer til at tælle", "Det interessante ved Cadiz er jo at...".
Ovenstående eksempler gider man jo ikke bruge tiden på alligevel, for hvor mange af seerne gider bruge den store tid på Cadiz?
Mølbat skrev: Al den respekt, jeg havde for Niels Christian Frederiksen inden dette opgør (og inden opgøret mente jeg altså, at manden var DKs næstbedste kommentator) er nu pistvæk. Sjældent, eller faktisk aldrig, har jeg overværet en mere useriøs, misinformerende og direkte skadesfro kommentering af en kamp.
Kan ikke se, hvad de ellers skulle snakke om?
Skandalen er jo total... Selvfølgelig skal de forholde sig til det - i en ligegyldig kamp.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
SR4 skrev: Mon Cadiz undlader at melde Real mod betaling af Perez :I
Jeg tror hellere, at Cádiz-tilhængerne vil videre i Copa del Rey frem for at have en pose penge af Real Madrid. Det er slut for denne gang.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ødegaards manglende udtagelse er endnu et eksempel. Kommentatorerne formåede at vende det til et tegn på krise i klubben, hvilket leder direkte tilbage til det jeg skrev tidligere med det misvisende. NC Frederiksen fik desuden brugt megen tid på det 'faktum', at Ødegaard var den eneste ungdomsspiller med et nummer i førsteholdstruppen (altså et nummer fra 1-25), men det er jo decideret usandt. Ja, i sidste sæson blev han i Champions League, og kun i Champions League, tildelt nummer 21, fordi han allerede havde spillet europæisk fodbold for Strømsgodset, men i denne sæson, i både liga og CHL, har han end ikke fået et nummer. Da han blev skiftet ind i allersidste ligakamp i sidste sæson, havde han nummer 41, men i denne sæson er det givet til en anden (Carlos Abad-Hernández), så lige pt. står han uden et officielt nummer.
Jeg blev desuden også lidt stødt over, at der bare blev konstateret, at ligaen var tabt for Reals vedkommende. Der er trods alt en hel del kampe tilbage, så tingene kan jo vende. Det så man i sidste sæson, hvor Real Madrid var suveræne i efteråret, og så smed det efter jul.